بازدید 9637

شیوه بازی قدوس زیر ذره بین فرانسوی‌ها

باشگاه آمیان فرانسه سبک بازی سامان قدوس و استیون مندوزا را آنالیز کرد.
کد خبر: ۹۷۰۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲ 08 April 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سایت باشگاه آمیان فرانسه در جدیدترین گزارش خود به بررسی نحوه بازی سامان قدوس و استیون مندوزا پرداخت و شیوه بازی آن‌ها را مورد آنالیز قرار داد.

توزیع: مزیت قدوس
سامان قدوس خط حمله زهرآگین تیم را به عنوان یک مکمل کامل می‌کند. در درجه اول قادر به دفاع از خط دفاعی و بازیکنانی است که در جناحین قرار دارند. با یک تکنیک بالاتر از حد متوسط، ​​بازیکن سابق اوسترشوند سوئد قادر است یک مسابقه را روی یک پاس عمقی، یک ضربه سنگین زیر طاقی و شوت‌های سنگین در آورد. او روی یک ضربه آزاد مستقیم یا یک ضربه کرنر که برای یک هم تیمی در نظر گرفته می‌شود تبحر خاصی دارد. این مزیت‌ها باعث شده تا تک روی‌های استیون مندوزا بیشتر از هر زمان دیگری به چشم بیاید که گاهی به ضرر کار گروهی تمام می‌شود.

توانایی عبور از مدافع: مندوزا
استیون مندوزا بیش از اندازه با توپ بازی می‌کند، اما بسیار مشتاق است. او قادر به عبور از بازیکن حریف در حرکت با سرعت بالا است و در دریبل زنی متبحر است. در فوتبال مدرن که از انتقال سریع توپ تشکیل شده است این نوع مشخصات اهمیت بالایی دارد. قدوس گاهی در سمت چپ به بازی گرفته می‌شود. البته او از حضور در سمت چپ راضی نیست و به مرکز زمین متمایل می‌شود. این باعث می‌شود که بخش کناری تیم خالی بماند. باید گفت قدوس به نسبت مندوزا سرعت بالاتری برای عبور توپ از حریفان ندارد.

ارزش ذاتی: قدوس
قدوس دومین سرمایه ارزشمند باشگاه است که تجربه بازی در مسابقه بزرگی مانند جام جهانی را در کارنامه دارد و برابر آرسنال در لیگ اروپا نمایش درخشانی از خود نشان داد و به عنوان جدی‌ترین رقیب جایگزینی گائل کاکوتای کونگویی به آمیان پیوست. از طرفی حساب کردن روی مندوزا مثل شرط بندی است در حالی که آمیان به دنبال بازیکنی بود که بتواند در تمام بازی‌ها سطح کیفی یکسانی از خود ارائه دهد. تمام این‌ها می‌تواند آغاز یک دوران موفقیت آمیز بعد از سپری کردن یک دوره تلخ محرومیت را نوید دهد.

فرم کنونی: مندوزا
مندوزا با وجود اینکه بعد از تعطیلات زمستانی از ترکیب اصلی دور شده است، اما همچنان دومین گلزن برتر آمیان است. او از تابستان به بعد توانست ۴ ماه عالی را پشت سر بگذارد. او در اولین بازی خود در هفته هفتم گل زد و در ۵ هفته متوالی ۴ گل به ثمر رساند. با این وجود قدوس حتی نتوانست به دلیل محرومیت ۴ ماهه به اندازه نیمی از بازیکنان در زمین حضور داشته باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر