بازدید 4267

دستگیری اوراق کنندگان خودرو‌های شهروندان در مولوی

کد خبر: ۹۷۰۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰ 07 April 2020

سرهنگ جلیلیان از دستگیری دو مالخر در جنوب پایتخت خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: گزارش وقوع چند فقره مالخری وسایل نقلیه توسط ۲ نفر در اختیار سرکلانتری هفتم قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه گشت‌های انتظامی هدفمند در محدوده سرکلانتری متشکل از اکیپ‌های مختلف کلانتری‌های تابعه افزایش یافت، گفت: در گشت زنی‌های انتظامی و رصد‌های اطلاعاتی تیمی از ماموران کلانتری ۱۱۶ مولوی به تردد دو نفر مشکوک شدند و مراقبت‌های ویژه پلیسی در این خصوص آغاز شد.

وی عنوان کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی، دستور دستگیری متهمان و بازرسی از مخفیگاه آنان از مرجع قضائی اخذ شد و تیمی از ماموران کلانتری مولوی به مخفیگاه متهمان اعزام و موفق شدند هر دو متهم را که در حال اوراق کردن یک دستگاه خودروی سواری پراید بودند، دستگیر کنند.

سرکلانتر هفتم بیان داشت: در بررسی‌های اولیه از مخفیگاه متهمان ۳ دستگاه خودروی سرقتی اوراق شده و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه و همچنین تعدادی لوازم و قطعات خودرو کشف و متهمان به مالخری ۳۵ فقره وسیله نقلیه و خرد کردن آنان اعتراف کردند.

سرهنگ جلیلیان با بیان اینکه متهمان به همراه اموال کشف شده به کلانتری مولوی منتقل شدند، ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۲ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

وی با اشاره به اینکه هر دو متهم به مرجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: شناسایی مالباختگان و کشف سایر جزئیات پرونده در دستور کار قرار دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر