بازدید 15505
۱
طی حکمی از سوی رئیس جمهور

«کریم همتی» رئیس جمعیت هلال احمر ایران شد

رئیس‌جمهور در حکمی دکتر کریم همتی را برای مدت ۴ سال به عنوان «رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران» منصوب کرد.
کد خبر: ۹۷۰۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳ 06 April 2020
تابناک اجتماعی
به فاصله بیست و چند روز از انتخاب دکتر کریم همتی به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر کشورمان، رئیس جمهور با صدور حکمی جدید همتی را برای مدت ۴ سال به عنوان «رئیس» این جمعیت منصوب کرد.

به گزارش «تابناک»، متن حکم حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر کریم همتی
در اجرای بند (۵) قسمت (ب) ماده (۱۰) قانون اصلاح اساسنامه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مصوب ۱۳۸۲.۰۲.۲۴ مجلس شورای اسلامی، با عنایت به معرفی شورای عالی و نظر به تعهد و تجربیات ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم برای مدت ۴ سال به عنوان «رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید.
انتظار دارد با جلب بیش از پیش مشارکت مردم نوع‌دوست و شریف ایران و سازمان‌های مردم نهاد داخلی و بین‌المللی و تعامل مثبت و سازنده با سازمان صلیب سرخ جهانی و مؤسسات مرتبط جامعه ملل و کشور‌ها نسبت به ارائه بهنگام خدمات انسان‌دوستانه به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از حوادث طبیعی و به ویژه در شرایط کنونی کشور جهت مقابله جدی با شیوع ویروس کرونا اقدام نمایید.
توفیق شما را در تحقق اهداف آن جمعیت با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.

حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران
 
 
«کریم همتی» رئیس جمعیت هلال احمر ایران شدنکته جالب توجه در کارنامه همتی، سمت وی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یعنی معاونت حقوقی و امور مجلس این وزارت‌خانه است. مسئولیتی که حتی با تعیین همتی به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر کشورمان در 22 اسفندماه 98 هم متوقف نشده و ادامه دارد. نقطه پایانی که احتمالا امروز و پس از مسجل شدن ریاست وی در جمعیت هلال احمر، رقم خواهد خورد.
از جمله دیگر سوابق همتی، حضور در جمعیت هلال احمر استان ایلام با عنوان «مدیرکل» است که نشان می‌دهد همتی بی ارتباط با جمعیت هلال احمر کشورمان، ماموریت‌ها و توانمندی‌هایش نیست.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
انشاالله ایشان بتواند شبکه مافیایی بوجودآمده در هلال احمر به خصوص در مراکز اقتصادی مانند سرمایه گذاری،مراکز سلامت خارج از کشور و سازمان تدارکات پزشکی و نساجی و بیمارستان نورافشار و تهرانپارس را ازبین ببرد و روحیه جدید به ساختمان صلح بدمد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل