بازدید 6629
۱

سرمربی ایرانی برای تیم ملی والیبال جدی شد

مخارج ارزی استخدام مربی خارجی و افزایش مجدد نرخ ارز نسبت به ریال باعث شده که فدراسیون به گزینه ایرانی هم فکر کند.
کد خبر: ۹۷۰۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۴ 06 April 2020

فدراسیون والیبال ایران چند روز پیش اعلام کرد که دیگر قصد ندارد به همکاری خود با ایگور کولاکوویچ ادامه دهد. تیم ملی والیبال کشورمان با توجه به تعویق رقابت های المپیک توکیو، بازی های مهمی را در پیش ندارد و قرار است تا چند وقت دیگر سرمربی جدید را جانشین کولاکوویچ کند.

به گزارش تابناک ورزشی، پیش از این قرار بود تیم ملی با کولاکوویچ به مسابقات لیگ ملت‌های والیبال و المپیک اعزام شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا این رویداد‌ها به تاخیر افتاد و فدراسیون نشین‌ها هم حالا در نظر دارند تا تغییری در تیم ملی ایجاد کنند.

پس از تائید خبر فسخ قرارداد کولاکوویچ گزینه‌های مختلفی برای تیم ملی مطرح و حتی عنوان شد که تیم ملی می‌خواهد با گزینه‌ای قوی به فعالیتش ادامه دهد، البته همان زمان هم شنیده شد که ممکن است تیم ملی برای لیگ ملت‌های والیبال در صورتی که امسال دنبال شود با گزینه‌ای داخلی اعزام شود. مخارج ارزی استخدام مربی خارجی و افزایش مجدد نرخ ارز نسبت به ریال باعث شده که فدراسیون به گزینه ایرانی هم فکر کند.

حالا شنیده شده که ممکن است در گزینه‌های پیشنهادی نام مربی ایرانی هم وجود داشته باشد و تیم ملی به طور کلی با این مربی کارش را دنبال کند، نکته مهم اینجاست که در صورت رخداد چنین مسئله‌ای می‌توان انتظار درخشش داشت، زیرا مربیان ایرانی در چند سال گذشته با قهرمانی در نوجوانان و جوانان جهان و رویداد‌های آسیایی به خوبی توانایی هاشیان را اثبات کرده اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فقط عینک دودی خوب و خارجی استفاده کنید تا درخشش شون چشماتون رو نزنه...
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان