بازدید 22061
۲

ستاره‌ فوتبال که ماهی ۶۰۰نخ سیگار می‌کشید!

او که دوران بازیگری‌اش به «گاومیش» ملقب بود، درباره روزهای پرحاشیه‌اش گفت:« من روزی حداقل 20 تا 25 نخ سیگار می‌کشیدم و این کار را هم در ملاء عام انجام می‌دادم. هیچ یک از مربیانم هم هرگز سعی نکردند که مانعم شوند. تنها چیزی که برای آنها اهمیت داشت، عملکرد من در زمین بازی بود.
کد خبر: ۹۷۰۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۷ 05 April 2020

ستاره سابق فوتبال ایتالیا خاطرات ناگفته‌ای را از دوران بازیگری‌اش بازگو کرد تا مشخص شود انتقادات که از سبک زندگی او صورت می‌گرفت بی‌دلیل نبوده است.

به گزارش تابناک ‌ورزشی، داریو هوبنر، ستاره پیشین فوتبال ایتالیا که سابقه بازی در تیم‌های برشا و پیاچنزا را دارد، یکی از آن دسته بازیکنانی بود که همانقدر که به داشتن توانایی گلزنی در کالچو معروف بود، به داشتن یک زندگی پرحاشیه‌ شهرت داشت.

هوبنر که در اواخر ماه جاری 53 ساله می‌شود، در اواخر دوران بازیگری‌اش به موفقیت‌هایی در کالچو دست پیدا کرد که مهمترین آنها کسب عنوان آقای گل سری A به صورت مشترک با دیوید ترزگه، مهاجم سابق یوونتوس در فصل 02-2001 با ثبت 24 گل در لیگ بود.

او که در دوران بازیگری‌اش به «گاومیش» ملقب بود، درباره روزهای پرحاشیه‌ حرفه‌اش به سایت «کوتیدیانو» گفت:« من روزی حداقل 20 تا 25 نخ سیگار می‌کشیدم و این کار را هم در ملاء عام انجام می‌دادم. هیچ یک از مربیانم هم هرگز سعی نکردند که مانعم شوند. تنها چیزی که برای آنها اهمیت داشت، عملکرد من در زمین بازی بود. من کلی فعالیت ورزشی داشتم و همان هم مرا نجات داد. سرانجام ماه می سال گذشته سیگار را ترک کردم و الان فقط از سیگارهای الکترونیکی استفاده می‌کنم.هوبنر ادامه داد: در تمرینات، زمانی که اردوی‌مان نزدیک خانه ما در تریسته بود، پدرم مخفیانه برایم سیگار می‌آورد و مشروبات الکلی می‌آورد.

یکی از بخش‌های جنجالی دوران بازیگری هوبنر، ارتباط او با سعدی قذافی، پسر رهبر سابق لیبی بود، کسی که برای مدتی با هوبنر در تیم پروجا هم‌تیمی بود و در کنار هم یک زوج متخلف را تشکیل داده بودند.هوبنر در این باره هم گفت: یک بار من یک شیشه مشروبات الکلی به سعدی دادم. روز بعد او دیر به تمرینات آمد. با خودم گفتم که حتماً او به خودش آسیب رسانده است. اما همان موقع از راه رسید و از من تشکر کرد!

ستاره‌ای که ماهی ۶۰۰نخ سیگار می‌کشید!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
روزنامه نگار نابغه!
این مطلب رو برداربرای نوجوانان و جوانان بد آموزی دارد.
تبلیغ سیگار و ...
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان