بازدید 14253
دسته گل انصاری‌فرد رو شد

قیمت عجیب گل‌محمدی درپرسپولیس: ۹میلیاردتومان!

محمد حسن انصاری‌فرد در روز‌هایی که مدعی بود باشگاه اوضاع مالی خوبی ندارد، چطور به خود اجازه داد باشگاه را ٩میلیارد تومان دیگر متعهد کند؟
کد خبر: ۹۶۹۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷ 03 April 2020

اشتباهات عجیب مدیرعامل مستعفی پرسپولیس باعث شده این باشگاه در طول یک فصل حدود ٢٢میلیارد تومان بابت سرمربی بپردازد.

به گزارش تابناک ورزشی، در روز‌هایی که باشگاه پرسپولیس درگیر مشکلات مالی فراوان بود و نمی‌توانست دستمزد مربی خارجی خود بپردازد، مدیران این باشگاه طی اقدام عجیبی حاضر به پرداخت ۶ میلیارد تومان به تیم مشهدی شدند تا گل‌محمدی را به خدمت بگیرند.

در نیم فصل لیگ نوزدهم و پس از اینکه کالدرون ایران را ترک کرد، انصاری‌فرد مذاکرات فشرده‌ای انجام داد تا رضایت نامه حضور گل‌محمدی در پرسپولیس را کسب کند اما از آنجایی که مسئولان باشگاه شهرخودرو با این مساله مخالف بودند، درخواست مبلغ سنگینی کردند تا بلکه پرسپولیسی‌ها از خواست خود منصرف شوند و اگر هم موافقت شد بتوانند پول هنگفتی از این انتقال به جیب بزنند اما انصاری‌فرد که بر خود الزام کرده بود گل‌محمدی را در نیم فصل جذب کند، در نهایت موافقت کرد طی دو فقره چک، ۶میلیارد درخواستی تیم شهرخودرو پرداخت شود.

قیمت عجیب گل‌محمدی درپرسپولیس: ۹میلیاردتومان

با اینکه مدیرعامل کناررفته پرسپولیسی‌ها جذب گل‌محمدی را موفقیت بزرگی برای خود می‌دانست، اما به نظر می‌رسد حضور این مربی در پرسپولیس، از نظر اقتصادی ضربه سهمگینی برای باشگاه بهمراه داشته و حالا بدهی نجومی را به سرخ ها تحمیل کرده است. یکی از مهمترین دلایل جدایی کالدرون پرداخت نشدن دستمزدش در موعد مقرر بود که این نشان می‌داد باشگاه پرسپولیس در چه اوضاع مالی وخیمی به سر می‌برد و در ادامه باشگاه متعهد به پرداخت ۶میلیارد تومان به خاطر رضایت نامه گل‌محمدی هم شد. به این مبلغ باید ٣میلیارد تومان دستمزد گل‌محمدی را هم اضافه کرد.

محمد حسن انصاری‌فرد در روز‌هایی که مدعی بود باشگاه اوضاع مالی خوبی ندارد، چطور به خود اجازه داد باشگاه را ٩میلیارد تومان دیگر متعهد کند؟ این سوال هنوز بی جواب مانده است. پرسپولیس اگر به موقع مطالبات سرمربی آرژانتینی خود را پرداخت کرده بود، قطعا این مربی هم نمی‌توانست جدا شود و کل مبلغ قراردادش را طلب کند. حالا پرسپولیس به لطف هنر مدیریتی مدیرعامل قبلی خود، در یک فصل باید ٨۵٠هزار دلار (که ٣٠٠هزار دلار آن پرداخت شده) به کالدرون بپردازند و ٩ میلیارد تومان هم برای گل‌محمدی کنار بگذارند. یعنی به عبارت ساده پرسپولیس در یک فصل حدود ٢٢میلیارد فقط بابت سرمربی خود باید پرداخت کند تازه اگر جریمه ای به این مبالغ اضافه نشود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۶
دارندگی و برازندگی؟؟!!!شاید هم خرج چو از کیسه ی مردم بدبخت محتاج به نان شب بود، حاتم طایی شدن آسان بود.
وقتی بخواس لقمه بزرگ تر از دهانت رو برداری همین میشه که باید هزینه های سر سام اور بدی و ندانم کاری فقط بخاطر اینکه شایسته ها نتونن به جایی برسن که کارها رو فکر انجام بشه نه با دوز و کلک...
تا بالا خوردن. می بینی صدای کسی در نمی آد!!!!!! این وسط فقط دلم واسه هوادار یه لا قباِ بیکارِ آس و پاس می سوزه که .... بی خیال!
پول مفت بیت المال که خرج پیروزی و استقلال میشه
کاش کلا این پیروزی رو منحل کنن پول حرومه که میدن به بازیکنانش
بابا بخدا هستند کسانی که بسیار بهتر از این مدیران نا لایق کار بلدن
مدیر عامل پرسپولیس در این قضیه کاره ای نبود ، تمام تصمیمات و تقبل هزینه این انتقال از جیب وزارت ورزش پرداخت میشه. اونایی که پشت این قضیه بودن هزینه ش رو پرداخت میکنن.... اصلا نگران نباشید
همونی که تلفن کرده و باشگاه را مجبور کرد که گل محمدی را بدهند هست که کمکشون کنه
از جیب خودش که نمی ده
کسی هم به کارش نظارت نداره و به کسی هم جواب گو نیست
الان هم چیز خاصی نشده ایشون هم کار قبلی ها رو ادامه داده !
بدین همین اقایون فوتبالی کرونا رو شکست بدن
استراماچونی نصف این میگرت خروجیش ده برابرش بود درست عاشق این هستیم مربی ایرانی پیشرفت کنند ولی بدون تلاش کوشش کسب علم نمیشه
پول هست اما فقط برای تیم حکومتی!!! بعدش میان میگن شما متوهمید و ما با غیرت بچه ها قهرمان شدیم!!! بابا دیگه همه شناختن شمارو!
یه درصدی هم متعلق به لفت و لیس دوستان هست
لطفا کامنت من را هم منعکس کنید. آیا واقعا شرایط این کشور ایجاب می کنید این بریز و بپاش برای فوتبال بکنند . مملکتی که میلیونها جوان بیکار دارد کارگرانش نمی توانند حقوق ماهیانه دریافت کنند. از جیب این مردم چه تاراجی گری که نمی کنند . نقش این وزیر ورزش چ
سی هست تو این مملکت. با پخش پول می خواهند افتخار برای ایران کسب کنند این چه افتخاری است که هیچ موقع هم بدست نیامد.
لطفا صادق باشید و نظر من را منعکس کنید
پول علف خرسه
پروسه کنار گذاشتن کی روش بزرگ و حذف عادل فردوسی پور توسط برخی مربیان داخلی و به ظاهر کارشناس ولی بیسواد و برخی عوامل صداسیما کاملا برنامه ریزی شده بود تا جهت گردش مالی در فوتبال ایران تغییر کند و دوباره دست دلالان و واسطه ها به این پولها برسد.
پول مردم رو حیف و میل میکنن
مربیان و بازیکنان خارجی پول خودشون بخشیدن تا باشگاه ها ضرر نکنن بعد مربیهای دست آخر ما و بازیکنای نه در بازیکنای خارجی دم از پول گرفتن می زنن
چه پولهایی رد و بدل می شه!!!!! بعد مقایسه کنید با یک پرستار که در یکسال حقوقش ۵۰ میلیون هم نمی شه و جانش را هم با کرونا کف دستش گرفته الان این فوتبالیست ها به چه در مملکت می خورند؟؟؟ حالا وزارت بهداشت کاسه گدایی دست گرفته که از مردم کمک بگیرد.
پول را از جیب باباشون که نمیدن، پول بی صاحب بیت المال را حیف و میل میکنند کسی هم کک اش نمی گزه!
والا بلا پرسپولیس و استقلال رو منحل کنن بهتره چون بخش بزرگی از مافیای فوتبال ایران حل میشه جلوی پولای مفت و بی زبون که حق ملته گرفته میشه بازیکن سالاری از بین میره مربیان خارجی با قیمت هنگفت و هزینه های بالا دیگه وارد فوتبال ایران نمیشن رقابت لیگ برتر سالم تر میشه تیمای دیگم شانس قهرمانی دارن و نهایت امر تیم ملی هم بهتر نتیجه میگیره
هروقت اسم تیمهای وزارت ورزش میاد ما یک ...میفرستیم به مسوولین که این تیمهای بیت المال چپاول کن را به بخش خصوصی واگذار نمیکنن!
وقتی تو این کشور هرکی به هرکیه این ... ها هم پول رو اینجوری کار می کنند که اطرافیانشون الان قطعا حسابی پولدار شدن.مجلس و دولت که هیچ کاره هستند مردم باید بیاند بیرون تا این دزدخونه ها رو جمع کنند.
وزير وقتي تمايل رنگي داشته باشد نتيجه ميشود اينهمه تبعيض
9 میلیارد تومان از جیب چه کسی؟؟؟؟
به 200 هزار نفر یارانه 45000 تومن میتونیم بدیم؟؟؟
اخه چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخه ۹ میلیارد تومان بابت یحیی گلمحمدی!!! مربیان خارجی بخش زیادی از پولی که می گیرند بابت دوری از وطن وگرنه تو کشور خودشون یک پنحم این مقادیر رو هم نمی گیرند وزیر ورزش باید پاسخگو باش و این پول رو از جیب خودش بده نه بیت المال
افسوس و صد افسوس .......مردم گرسنه ایران
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس