بازدید 6305

چگونه آیفون تصویری مناسب انتخاب کنیم ؟

راهنمای کامل خرید آیفون تصویری سوزوکی ، تکنما ، اف اف و سیماران از فروشگاه اینترنتی سها ای شاپ، شرکتهای بزرگ و معتبر به نیاز های امروزی ساختمانهای پیشرفته محصولاتی را ارائه می دهند که با داشتن قیمت و تنوع محصولات براحتی میتوانید محصول مدنظرتان را خریداری کنید.
کد خبر: ۹۶۹۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱ 02 April 2020

راهنمای کامل خرید آیفون تصویری سوزوکی ، تکنما ، اف اف و سیماران

شرکتهای بزرگ و معتبر به نیاز های امروزی ساختمانهای پیشرفته محصولاتی را ارائه می دهند که با داشتن قیمت و تنوع محصولات براحتی میتوانید محصول مدنظرتان را خریداری کنید.

حال میخواهیم محصولات متنوعی از جمله برند های معروفی همچون سوزوکی ، اف اف تکنولوژی ، تکنما و سیماران را به شما معرفی کرده و شمارا با تنوع آن ها آشنا کنیم.

هدف ما در این مقاله بررسی برند های فوق و قدرت بخشیدن به انتخاب شما عزیزان از بین محصولات فروشگاه صنایع الکترونیک سها می باشد.

آیفون های تصویری سوزوکی

آیفون تصویری سوزوکی مدل SZ-727

یکی از محصولات سوزوکی آیفون تصویری مدل SZ-727 می باشد. این دربازکن تصویری مجهز به به یک نمایشگر رنگی 7 اینچی می باشد. همچنین این آیفون دارای کلید های لمسی و حافظه ی قدرتمند می باشد. این آیفون تصویری در رنگ های سفید و مشکی به بازار عرضه شده است که با کیفیت و ظرافت بالایی طراحی و تولید شده است.  آیفون تصویری سوزوکی مدل SZ-727 ، از جدیدترین محصولات شرکت سوزوکی است که اخیراً وارد بازار شده است. قابلیت های ویژه به همراه طراحی منحصر به فرد، محبوبیت این مدل از آیفون های تصویری را چند برابر نموده است. این سری از مانیتور سوزوکی در 4 رنگ سفید ، مشکی ، بژ و نقره ای که هرکدام در 2 نسخه معمولی و با حافظه روانه بازار شده است.

یکی از مزیت های اصلی این دستگاه، گارانتی و خدمات پس از فروش آن می باشد. آیفون تصویری سوزوکی مدل  SZ-727  دارای 3 سال گارانتی است. گارانتی تعویض این دستگاه یک سال است. علاوه بر این،  شرکت سوزوکی ضمانت کرده است که در صورت خرابی و یا بروز هر گونه مشکلی، آیفون مشتری را با یک مدل نو جایگزین خواهد کرد.

شما می توانید این محصول و محصول های مشابه دیگر را در سایت sohaeshop.com ببنید . میتوانید در زمان خرید از این وب سایت ، کارت ضمانت را دریافت فرمایید

 

آیفون تصویری سوزوکی مدل SZ-727

آیفون های تصویری سیماران

آيفون تصويري سيماران مدل HS_43FL يكي از محصولات جديد شركت سيماران است و از لحاظ فرم و شكل ظاهري همانند مدل هاي HS-40FL و HS-35FL ميباشد و اين آيفون تصويری مدل HS_43FL جايگزين مدل HS-40FL شده است و ديگر مدل HS-40FL توليد نمي شود. این آیفون مجهز به یک نمایشگر 4.3 اینچی و تمام رنگی می باشد. می توان گفت که این محصول درست مشابه محصول قبلی این شرکت می باشد اما با تغییراتی وارد بازار شده است. ظاهر این محصول لوکس و شیک است و از نظر اقتصادی نیز مقرون صرفه می باشد. شرکت سیماران برای همه ی محصولات خود گارانتی دو سال و نیم را در نظر گرفته است. این شرکت به مدت ده سال دارای خدمات پس از فروش است.

شما می توانید این محصول و محصول های مشابه دیگر را در وب سایت مجموعه سها ببنید. در زمان خرید از وب سایت مجموعه ی سها ، کارت ضمانت را نیز دریافت نمایید.

آيفون تصويري سيماران HS_43FL

آیفون تصویری سیماران مدل HS-78/M100

یکی از جدیدترین محصولات شرکت سیماران آیفون تصویری مدل HS-78/M100 می باشد. این آیفون تصویری مجهز به نمایشگر 7 اینچی است و دارای طراحی خاص و زیبایی می باشد و از ین رو مورد استقبال بسیاری از مشتریان قرار گرفته است. این آیفون تصویری در دو مدل با وای فای و بدون وای فای تولید شده است. مدل جدید آن قابلیت اتصال به وای فای را دارد که با استفاده از گوشی همراه می توان به آن وصل شد و به عنوان مانیتور از آن استفاده نمود و برای باز کردن درب دیگر نیازی به کلید نیست. ازفاصله های نزدیک بین 30 تا 70 متر با توجه به شرایط موانع می توان با استفاده از تلفن همراه درب را باز نمود. این آیفون تصویری دارای شش زبان فارسی، کردی، ترکی، عربی ، روسی و انگلیسی می باشد که نشان دهنده ی کیفیت و به روز بودن این محصول می باشد و همچنین دارای دو تقویم شمسی و میلادی است.

این محصول و محصولات دیگر شرکت سیماران برای همه محصولات خود گارانتی دو سال و نیم را در نظر گرفته است . این شرکت به مدت ده سال دارای خدمات پس از فروش است و با پسخگویی سراسری که دارد به راحتی می توانید از خدمات گارانتی استفاده نمایید.

شما می توانید این محصول و محصول های مشابه دیگر را در وب سایت مجموعه الکترونیک سها ببنید. در زمان خرید از وب سایت مجموعه ی سها، کارت ضمانت را نیز دریافت نمایید.

آیفون تصویری سیماران مدل HS-78/M100

گارانتی و خدمات پس از فروش:

محصولات آیفون سوزوکی همگی شامل 1سال گارانتی تعویض و 2سال گارانتی پشتیبانی و تعمیر می باشند که مشتریان از خدمات بسیار عالی و قطعات فراوان آن بهره مند خواهند بود.

محصولات شرکت سیماران دارای 30ماه گارانتی تعمیر میباشند که سها ای شاپ مرکز پخش و نمایندگی مستقیم این برند می باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار