بازدید 7441
۲
مردم در روز طبیعت حجت را بر مسئولان تمام کردند

قدردانی رئیس ستاد مقابله با کرونا استان تهران از مردم

رئیس ستاد مقابله با کرونا استان تهران از مردم به سبب توجه به هشدارها در روز طبیعت قدردانی کرد و گفت: مردم امروز حجت را بر مسئولان تمام کردند و از این پس در انتظار تصمیمات عالمانه و قاطعانه مسئولان هستند.
کد خبر: ۹۶۹۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸ 02 April 2020

به گزارش «تابناک»، دکتر علیرضا زالی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما در ارتباط زنده با خبر 18 و 30 شبکه پنجم سیما افزود: امروز مردم در روز طبیعت حماسه بزرگ مدنی را رقم زدند و برگ زرینی به کارنامه مشعشع شهروندان تهرانی در زمینه مسئولیت پذیری اجتماعی اضافه شد.

وی گفت: مردم امروز حجت را بر مسئولان تمام کردند و عموم مردم در انتظار تصمیمات عالمانه، قاطعانه و برخوردار از ظرفیت های علمی و کارشناسی هستند و تصمیمات آتی و راهبردی ما مسئولان در سطوح مدیریتی کشوری و استانی باید به گونه ای باشد که از نظرات کارشناسان حوزه سلامت کشور بهره گیری شود.

دکتر زالی افزود: مهمترین موضوع در این بحث که می تواند آفت بزرگ مدیریتی در تقابل با اپیدمی های بیماری های نو پدید باشد این است که با تسامح و سهل انگاری به این موفقیت ها نگاه کنیم.

وی گفت: آرایش دفاعی ما در مقابل این ویروس همچنان باید حفظ شود چراکه این آرایش با سختی حاصل شده است و تعداد زیادی از عزیزان جان بر کف ما در بهداشت و درمان به شهادت رسیدند و مردم هم هزینه های متعدد اقتصادی - اجتماعی پرداخت کردند و بنابر این هر گونه خلل و تغییر در این آرایش دفاعی و در تقابل با این ویروس خطرات سهمگین راهبردی را در پیک ها و حملات بعدی ویروس خواهد داشت و باید از هرگونه شتاب زدگی پرهیز کرد.

رئیس ستاد مقابله با کرونا استان تهران افزود: هرگونه تصمیم غیرکارشناسی، غیرعالمانه و بدون توجه به شواهد تاریخی برخورد با اپیدمی ها می تواند نقاط بسیار سنگینی را برای ما ایجاد کند و بنابراین امروز مردم ما بیش از هر زمان دیگر از مسئولان درخواست دارند که در تصمیماتشان بیش از گذشته به شواهد علمی توجه کنند و از نظرات کارشناسی دلسوزان حوزه سلامت بهره بگیرند.

دکتر زالی همچنین از نیروی انتظامی و شهرداری تهران هم به خاطر تلاشی که این روزها و به ویژه امروز داشتند قدردانی کرد و گفت: به دلیل طولانی شدن فرآیند تقابل با ویروس بسیاری از مردم به ویژه شهروندان تهرانی کم برخوردار ما منتظر تحقق بسته های حمایتی هستند و هرچه سریع تر باید این بسته ها،اقشار آسیب پذیر را پوشش دهد چرا که برخی از این ها کسب و کارشان دچار بحران شد و خرده کاسب هایی داریم که درآمد اندکی در این روزها داشتند.

وی افزود: به نظر می رسد به دلیل اینکه شاید هر لحظه شاهد تکانه های اقتصادی و اجتماعی ناشی از این ویروس باشیم لازم است برنامه های تشویقی و پویایی برای جبران خسارت عزیزان آسیب دیده در حوزه اجتماعی و اقتصادی لحاظ شود و به نظر می رسد با توجه به اینکه ما هنوز هیچ پیش بینی دقیقی از زمان پایان یافته این بحران نداریم باید برنامه های مستمری به ویژه برای حمایت از اقشار فرودست لحاظ شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
اینو نگین چی بگین!!!؟ مردم طرح و نقشه تان برای ایمنی جمعی را ناکام گذاشتند
من ايده اي دارم براي مبارزه با كرونا بايد اين ايده را با چه كسي در ميان گزاشته بشه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان