بازدید 18407

کشتی گیر قهرمان المپیک به کرونا مبتلا شد

پنج ورزشکار کوبایی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که در این میان نام اسماعیل بوررو دیده می‌شود که مدال طلای المپیک ۲۰۱۶ ریو را به دست آورد.
کد خبر: ۹۶۹۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱ 01 April 2020

اسماعیل بوررو که مدال طلای المپیک ریو را به دست آورد تست کرونایش مثبت اعلام شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ به نوشته از روزنامه آس اسپانیا، پنج ورزشکار کوبایی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که در این میان نام اسماعیل بوررو دیده می‌شود که مدال طلای المپیک ۲۰۱۶ ریو را به دست آورد. هم‌چنین دو بار قهرمانی در جهان را تجربه کرد. نام کشتی گیر کوبایی در میان ۱۶ مورد جدید وزارت بهداشت این کشور برای روز سه‌شنبه قرار داشت. بوررو در ماه مارس در رقابت‌های پاناآمه‌ریکا اتاوا شرکت کرد و قهرمان وزن ۶۷ کیلوگرم شد.

کشتی گیر قهرمان المپیک به کرونا مبتلا شد

او پس از بازگشت به هاوانا در هفدهم مارس علائمش آشکار شد و بیست و هشتم مارس به عنوان بیمار مشکوک به ابتلای کووید ۱۹ در بیمارستان بستری شد. بوررو با ۲۵ نفر برخورد داشته است که در این میان چهار کشتی‌گیر به نام‌های لیانا دلا کاریداد، آنخل پاچکو، دنیل گریگوریچ و لوییس آلبرتو اورتا بودند.

افراد دیگری که تست کرونای‌شان مثبت اعلام شده است داور جودو، مربی ورزش و فیزیوتراپ موسسه پزشکی ورزشی هستند؛ هم‌چنین خاویر خیمنس، والیبالیست کوبایی به کووید ۱۹ مبتلا شد. او در لیگ استونی بازی می‌کند و در جریان دیدار برابر یک تیم ایتالیایی به این ویروس مبتلا شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر