بازدید 78478
هزار و نهصد و شصت و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

اتفاق عجیب درباره پایان «پایتخت» / ۲۳ مبتلا و ۴۰ مورد مشکوک در میان نمایندگان مجلس / اطلاعات ۴۲ میلیون کاربر ایرانی تلگرام در معرض فروش

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: عدم انتشار نسخه کاغذی روزنامه‌ها به معنای توقف اطلاع‌رسانی نبوده و نیست / دفن متوفیان کرونا در قطعه خاص بهشت زهرا (س) کذب است / تکذیب تعیین قهرمانی لیگ برتر فوتبال با قرعه کشی و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۶۹۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷ 31 March 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

اتفاق عجیب درباره پایان «پایتخت»

سیروس مقدم کارگردان پایتخت ۶: باید توجه داشت که شیوع ویروس کرونا جهانی شده و بسیاری از پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی و سریالی در حال ساخت و تولید در ایران و جهان متوقف شده است. خانواده‌های تیم پایتخت مثل دیگران، نگران فرزند، همسر، والدینشان و ... هستند. هر تردد و تجمع با مورد و بی مورد به منزله شیوع و گسترش این بیماری است؛ بنابراین پایتخت در ۱۵ قسمت طبق قرار و تعهدش در تعطیلات نوروز پخش خواهد شد و تنها قسمت‌های آخر و فینال آن طلب مخاطبین از ماست که ان شاءالله در اولین روزی که وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام وضعیت عادی نمودند، تیم پایتخت گِرد هم جمع شده و فینال را ساخته و در یکی از اعیاد مثل عید فطر و یا ... به محضر مردم عزیز تقدیم می‌کنند. مقدم در پایان یادآور شد: این مژده را به مخاطبین پایتخت می‌دهم که قسمت‌های پایانی مثل همیشه با قدرت، مفرح و جمع شدن دوباره خانواده گِرد هم انجام می‌پذیرد. در پایان از صبر و حوصله و همراهی و سعه صدر مدیران تلویزیون، دولتمردان و مردم عزیز سپاسگزارم.

دفن متوفیان کرونا در قطعه خاص بهشت زهرا (س) کذب است

سعید خال مدیرعامل درباره شرایط دفن متوفیان ویروس کرونا اظهار کرد: دفن افراد مبتلا به کرونا بر اساس پروتکل‌های تعریف شده وزارت بهداشت و دستورالعمل‌های بهداشتی داخلی با حساسیت و نهایت نظم و دقت در موارد شرعی و بهداشتی انجام می‌شود و خانواده‌های داغدار و مراجعین در هر قطعه‌ای که درخواست داشته باشند می‌توانند نسبت به دفن متوفیان خود اقدام کنند. وی دفن در قطعه‌ای خاص یا مکانی خارج از بهشت زهرا (س) را شایعه بی اساس دانست و از مردم شریف و شهروندان خواست به اخبار کذب و شایعه توجه نکنند. خال تأکید کرد: افتخار بهشت زهرا (س) از ابتدای بحران کرونا خدمات‌رسانی منظم و با برنامه‌ریزی بوده و با همکاری شهروندان هیچ مشکلی در این زمینه نداشته‌ایم. امروز ملاحظه می‌کنید که کشور‌های بزرگ و پیشرفته دنیا مثل ایتالیا در این زمینه دچار چالش و مساله اساسی هستند، اما به حول و قوه الهی ما از ابتدا با تدابیر لازم در این باره هیچ مشکلی نداشته‌ایم و پرسنل گمنام بهشت زهرا (س) در کنار کادر درمان و پزشکی کشور در حال خدمات رسانی هستند.

عدم انتشار نسخه کاغذی روزنامه‌ها به معنای توقف اطلاع‌رسانی نبوده و نیست

معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اطلاعیه‌ای ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی اصحاب رسانه در هفته‌های گذشته، درخصوص تقویت بخش آنلاین رسانه‌ها و توقف انتشار نسخه کاغذی، توضیحاتی منتشر کرد. در این اطلاعیه آمده است: قطعا عدم انتشار نسخه کاغذی، همزمان با اجرای سراسری طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به معنای توقف اطلاع‌رسانی نبوده و نیست و رسانه‌های مکتوب برای تقویت جریان اطلاع‌رسانی و کارکرد آموزشی، درمان و مقابله با کرونا همانند هفته‌های اخیر، تمام ظرفیت خود را درفضای برخط و شبکه‌های اجتماعی بکار می‌گیرند.

AFC خطاب به فدراسیون فوتبال ایران: انتخاب «نبی» غیر قانونی است

کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد، انتخاب مهدی محمدنبی به عنوان دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال غیرقانونی است. در نامه‌ای که خطاب به فدراسیون فوتبال ارسال شده، انتخاب نبی با توجه به این که بدون رای مجمع فدراسیون فوتبال بوده، مورد نقد جدی کنفدراسیون قرار گرفته و آن‌ها با دلایل مختلف، خواستار توضیح فدراسیون شده‌اند.

۲۳ مبتلا و ۴۰ مورد مشکوک در میان نمایندگان مجلس

از زمان اعلام شیوع بیماری کرونا در ایران، شماری از چهره‌ها و مقامات سیاسی کشورمان اعلام کردند که به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. در این میان، برخی نمایندگان مجلس هم اعلام کردند که به ویروس کرونا مبتلا شدند. از آنجا که در زمان شیوع این ویروس جلسات علنی مجلس در حال برگزاری بود، یک تیم پزشکی در مجلس شورای اسلامی مستقر شدند تا از نمایندگان مجلس تست کرونا بگیرند.

اسدالله عباسی سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در مورد نتیجه آزمایش کرونای وکلای ملت گفت: از ۱۰۰ نماینده مجلس تست کرونا گرفته شده که جواب تست حدود ۲۳ نفر از آن‌ها مثبت بوده است. وی ادامه داد: همچنین بر اساس نتیجه آزمایش ها، حدود ۴۰ تن از نمایندگان مجلس مشکوک به کرونا بودند که یا قبل از انجام این تست، به کرونا مبتلا شده بودند و فکر می‌کردند سرماخوردگی یا آنفاوآنزا بوده و یا در دوران نهان بیماری قرار داشتند و هنوز علایم آن ظاهر نشده بود. سخنگوی هیات رئیسه مجلس بر همین اساس گفت: در نتیجه از ۱۰۰ نماینده‌ای که تست کرونا دادند، ۶۳ نفر از آن‌ها مبتلا و یا مشکوک به این بیماری بودند.

اطلاعات ۴۲ میلیون کاربر ایرانی تلگرام در معرض فروش

«امیر ناظمی» با اشاره به اینکه مرکز ماهر در این خصوص بررسی‌هایی انجام داده و گزارشی نیز تهیه کرده است، در توییتر خود نوشت: دی ماه ۹۶ در مورد امنیت نداشتن پوسته‌های تلگرام هشدار داده شده بود، در عین حال شواهدی وجود دارد که این اطلاعات به شیوه دیگری جمع‌آوری شده است. معاون وزیر ارتباطات افزود: سایت ادعا شده با نام شکار که در شرکت رسپینا میزبانی می‌شده، شناسایی شد. گزارش برای رسیدگی قضایی به دادستانی ارجاع داده خواهد شد.

توییت امیر ناظمی رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران تا کنون تنها اظهارنظری است که از سوی مسوولان حفاظت از امنیت کاربران فضای مجازی منتشر شده و هنوز سوالات مهمی مانند این که سامانه شکار تحت مدیریت چه کسی است، سرنوشت اطلاعات چه می‌شود؟ فعالیت مرکز ماهر اکنون به چه نتیجه‌ای رسیده، کدام سازمان در حفاظت از امنیت داده‌ها اهمال کرده‌اند، بی‌پاسخ مانده است. اطلاعاتی که در حال حاضر در سطح اینترنت به فروش می‌رسد، حاصل نشتی از سوی تلگرام اصلی نیست و به شکل دیگری جمع‌آوری شده است. این را مدیران تلگرام تایید کرده‌اند. این اطلاعات نه تنها شامل آی‌دی تلگرام است، بلکه اطلاعات دیگری مانند شماره تماس، عکس پروفایل و اطلاعات دیگری را همراه خود دارد. شنیده‌ها حاکی از آن است که نه تنها اطلاعات افرادی که از این پوسته‌ها استفاده کردند در حال فروش است، بلکه دیتای تمام مخاطبین آن‌ها نیز در این ۴۲ میلیون دیتا، وجود دارد.

تکذیب تعیین قهرمانی لیگ برتر فوتبال با قرعه کشی

وزارت ورزش: خبر برخی کانال‌ها و رسانه‌ها مبنی بر بسته پیشنهادی دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی معاونت قهرمانی این وزارتخانه برای تعیین قهرمان لیگ ایران با قرعه کشی کذب محض است. زمان و نحوه برگزاری و ادامه مسابقات لیگ برتر و سایر رقابت‌های ورزشی تابع نظر تصمیمات ستاد عالی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و وزارت بهداشت خواهد بود. /مهر

افزایش مسمومیت با الکل‌های تقلبی در کشور

جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت: متاسفانه تا کنون ۳۱۱۷ تن بر اثر مصرف الکل‌های تقلبی در کشور دچار مسمومیت شده اند. در حال حاضر هنوز ۱۰۶۶ تن از آن‌ها در بیمارستان‌ها بستری هستند که ۷۳ تن از این مسمومان در بخش مراقبت‌های ویژه ICU تحت مراقبت هستند. ۲۸۴ نفر از مسمومان به خدمات دیالیز نیاز پیدا کرده و ۶۲ نفر نیز نابینا و کم بینا شده اند. متاسفانه تا کنون ۳۲۰ تن از مسمومان با الکل در کشور، جان خود را از دست داده اند

آیا اجساد کرونایی را با آهک از بین می‌برند؟

رئیس گروه بهداشت دانشگاه شهید بهشتی گفت: روی اجساد آهک ریخته نمی‌شود، بلکه ابتدا یک لایه آهکی در انتهای قبر پاشیده می‌شود و جسد را در قبر می‌گذارند و روی آن خاک می‌ریزند. به دلیل اینکه ویروس در داخل بدن فرد جانباخته وجود دارد، باید این نکات رعایت شود. امکان دارد این ویروس خاک را آلوده کند و از خاک به آب‌های زیرزمینی انتقال پیدا کند. /فارس

تندرو‌ها مانع دورهمی عقلای اصولگرا و اصلاح‌طلب می‌شوند

عباس سلیمی‌نمین، فعال و تحلیلگر سیاسی اصولگرا به خبرآنلاین گفت: هم‌نشینی عقلای اصولگرا و اصلاح‌طلب یک ضرورت است و حتی دیر هم شده است. تندرو‌ها مانع دورهمی عقلای دو جریان شدند و ترس از نیرو‌های تندرو موجب شده که ما به این ضرورت کم توجهی کنیم. حاشیه راندنِ نیرو‌های تندرو هزینه دارد، اما قطعا می‌توانیم نیرو‌های تندرو را به حاشیه برانیم و عناصر معقول و اندیشمند را میدان دار قرار دهیم. نیرو‌های تندرو به راحتی نسبت‌هایی ناروا به دیگران می‌دهند و قدرت تخریبگری آن‌ها بالاست، چون در فضای دعوا و نزاع رشد کردند. چند باری خیز برداشته شد که گفتگو‌هایی شکل بگیرد، اما تندرو‌های اصولگرا و اصلاح طلب تخریب را شروع کردند و شرایط سخت‌تر شد. همه نیرو‌های دلسوز جامعه (چه اصلاح طلب و چه اصولگرا) باید این هزینه بپردازند تا راه هموار شود. می‌توان در برخی قوانین تجدیدنظر و ساختار سیاسی را تقویت کرد. گذار از نسل قدیم سیاسیون به نسل جدید، چون منطقی صورت نگرفته، بنابراین مکافات و تنش زیادی را رقم خواهد زد.

مردم ترکیه با آب ترشی به جنگ کرونا رفتند

با اعلام ورود کرونا به ترکیه مردم این کشور روش منحصر به فردی را برای مبارزه با این ویروس مسری به کار بستند. خبرگزاری آناتولی ترکیه گزارش داد: با شیوع بیماری کرونا بازار ترشی‌فروش‌ها به شدت رونق پیدا کرده است. بر اساس این گزارش مردم ترکیه از آب ترشی به عنوان سلاحی جهت مقابله با ویروس کرونا استفاده می‌کنند و آب سرکه و نمکی که ترشی‌ها در آن نگهداری می‌شود، خواهان زیادی در میان مردم پیدا کرده است. مردم ترکیه معتقدند این مایع به دلیل وجود مواد پروبیوتیک برای تقویت ایمنی بدن‌شان بسیار مفید بوده و می‌تواند این ایمنی را افزایش دهد. برخی از فروشندگان نیز «آب ترشی» را مجانی بین افراد بی‌بضاعت توزیع می‌کنند. این امر به حدی گسترش پیدا کرده که پزشکان ترکیه را بر آن داشت تا طی بیانیه‌هایی نسبت به تاثیر ترشیجات بر دستگاه ایمنی بدن ابراز شک و تردید کرده و از مردم بخواهند تا از استفاده بیش از حد آن به دلیل دارا بودن نمک زیاد امتناع کنند./ اعتمادآنلاین

افزایش سه برابری آمار تماس‌های اختلافات زوجین در قرنطینه

مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی بهزیستی کشور: میزان تماس‌های زوجین مربوط به اختلافات خانوادگی در دوران قرنطینه و کرونا با صدای مشاور بهزیستی با شماره ۱۴۸۰ نشان می‌دهد، آمار‌های اختلافات بین زوجین، سه برابر افزایش یافته است. شرایط خاص کرونا موجب شده تا روزانه چهار هزار تماس با صدای مشاور بهزیستی کشور از ساعت هشت صبح گرفته شود. به طور مثال برخی اختلافات زوجین مربوط به اختلافات بر سر مسائل رعایت اصول بهداشتی و هنگام بیرون رفتن یکی از اعضای خانواده است. / ایرنا

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۱۰۹
این ایسنا خیلی با حاله برای این که عقده گشایی کند می اید فقط دو پیام رسان که روی هم 20 میلیون عضو داشتند را به 40 میلیون ربط می دهد و این حس نا اطمینانی را به داخلی ها را القا کند
و اسمی از فیلتر شکن ها و دیگر پوسته هایی که الان دارد کار می کند نمی اورد
واقعا خیلی پرو هستید
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
شاید این اتفاق از خود تلگرام نباشد دیگر پیام‌رسانهای که قبلا گوگل پلی حدفشان کرد چون نرم افزارهای امنی نبودند . ولی بیشتر جنبه تبلیغی دارد چون پیام رسان‌مهمی که چند صد میلیارد یارانه گرفت ورشکست خورده
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
خبرهای خوبی به گوش نمیرسد . هواپیماهای اف ۳۵ امریکا و رادار گریز در حال آماده شدن به چند صد مقصد و هدف برای حمله هستند . ظاهرا اتفاقی افتاده که قرار هست بعد از انجام عملیات گزاش دهند که چرا میخواهند امشب یا فردا شب حمله کنند . فکر کنم عملیاتی را لو دادند یا فهمیدند . ۱۲ ناو جنگی در دریای عمان . مدیترانه . اقیانوس هند هم در حال حمله و تهاجمی قرار دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه بنا به گفته پزشکان متخصص قرص های «فاوی پیراویر» در درمان بیماران کرونایی نتایج مثبتی داشته، گفت: متاسفانه به رغم دستور وزیر بهداشت، برخی مسئولین وزارتخانه مانع توزیع این
قرص ها هستند. بروجردی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه این دارو در سیستم درمانی آمریکا قرار ندارد، گفت: دارویی که در سیستم آمریکا قرار دارد آمپولی به اسم «رندی سیور » است که وارد کشور شده ولی بسیار گران است اما این قرص های «فاوی پیراویر» هم ارزان تر است و هم تاثیر مثبت بهتری دارد که پزشکان متخصص خواهان استفاده آن هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
حتما باید چند هزارتا جسد روی دستشون بذاریم تا از
اینجا فرار کنند خیلی هم اف ۳۵ جدی نگیرید اگه تاپ بود به همه نمی فروختن .د.
وقتی خود تلگرام اصلی امنیت برایش مهم نیست و اجازه می دهد هر کسی با پوسته یا برنامه دیگری به ان متصل شود بهتر از این نمی شود
حال بماند که خود تلگرام اصلی با فروش اطلاعات تا حالا دوام اورده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
آیا درست است که هاتگرام و تلگرام طلایی با بودجه وزارتی به اینجا رسیدند؟
اگر اینگونه است باید آن سخص مورد مواخذه قرار گیرد
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
اطلاعات کذب منتشر نکن دروغ نگو و به خودت بیا
حقگو
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
متاسفانه با فیلتر کردن تلگرام همه به فیلتر شکن رو آوردن با این کار بچه دبستانی تا دبیرستانی که تا حالا نمی دونست فیلتر شکن چیه یاد گرفت و مورد تهاجم فرهنگی قرار گرفت -حالا دیگه به یمن وجود فیلتر شکن سایتهای ممنوعه رو دید و این بزرگترین خیانت به مردم بود با فیلتر کردن تلگرام
نکته دیگه این که نسخه های غیر رسمت تلگرام عمدتا ساخت داخل هست و جهت کنترل مردم ساخته شده حالا یکی نیست بگه آلوده کردن جوانهای مردم بخاطر کنترلشون کار صحیحی بوده ؟
B
باز خوبه اب ترشی رو رواج دادن.از روغن بنفشه و عنبر نسار و شکر سرخ که بهتره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
اونا را هم امتحان می کنند این اضاف بر اوناست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
آب ترشی بواسطه سردی باعث کاهش انرژی سلولی میشه در نتیجه سیستم ایمنی بدن ضعیف میشه، در حالی کهشکر سرخ باعث افزایش سطح انرژی بدن و تقویت سیستم ایمنی میشه ، لطفا علمی صحبت بفرمایید.
از دیشب تا حالا که ویدیو آن پیرمرد را دیده ام واقعا برای این مردم افسوس میخورم. چه بودیم و چه شدیم. پیرمرد می گفت دستفروش مترو هستم. الان دو روز است بچه هایم می گویند پنیر بگیر نمی توانم. حالا هم به ما گفته اند بروید خانه. برویم خانه چه بخوریم؟ خدایا چرا آخر و عاقبت این ملت این شد. . امیدواریم خودت کمکش کنی.
پاسخ ها
ناشناس
| Bulgaria |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
خدا کمک میکنه ولی از طریق بنده هاش.یکروز کامل اشک بریزیم بدرد اون پیرمرد نمیخوره.تابناک لطفا پیداش کن و شماره حسابی ازش بزار.اجازه نمیدیم انسانیت اینجا بمیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
چی بودی عزیزم؟ زمان شاه که خیلی اقتضاح تر بود با یک سوم اینجمغیت.
ناشناس
| Romania |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
به 23:22
ببند
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
یکی از ثروتمندترین کشورهای دنیا و مردمی که لنگ یه بسته پنیره و شرمنده بچه اش میشه، دیروز که کلیپ رو دیدم اشک ریختم
آقایون به اصطلاح مسئول، گریه میکنن آیا بخاطر فقر مردم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
تقصیر کیست؟ تقصیر خود ما مردم است.
خیلی از ما توان این را داریم که به دیگران کمک کنیم و مثلا به قصاب، نانوا، میوه فروش یا سوپری محل میلغی بدهیم و بگوییم به نیازمندانی که می شناسند با این پول نان، گوشتف میوه و یا مایحتاج دیگر را بدهند. اگر خودمان هم اشخاصی را میشناسیم مستقیا کمک کنیم. اگر هر کس در محل خود یا در محلات ضعیف تر این کار را بکند، هیچ کس گرسنه نخواهد خوابید و هیچ پدر و مادری شرمنده فرزندانشان نخواهند بود..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
و تلخی قصه اینه که برادران برای کمک به مردم مستضعف آمریکا بسته حمایتی حمع کرده اند برده اند سفارت سوییس تحویل بدهند
اقای سلیمی نمین خودش جز همان تندروها میباشد مصاحبه ها و نظراتش گویای مرامش میباشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
تندروها شماها هستید که تا مملکت را نفروشید دست بردار نیستید.
چه خبرهای بی حال کننده ای پایتخت فوتبال روزنامه کفن دفن اجساد مسمومیت اختلاف
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
دو گروه با دریافت بودجه های نجومی بیشترین آسیب را به این مردم از منظر فرهنگی اجتماعی زدند
ورزشکاران رشته فوتبال و هنرمندان صدا و سیما
بقدری به اینها بها دادیم هرگز به یک استاد و مهندس و متخصص بها ندادیم
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
تا بوده همین بوده....
کدام نسخه غیر رسمی تل.گرام رو میگن؟
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
همه غیر از تلگرام اصلی که از گوگل پلی و سایت رسمی اون دانلود میشه
telegram.org
باید بزرگان به ترفند پانزی که در بورس داره اتفاق می افته توجه کنن. یک سری دلال بورس با رانت دارن پول پارو میکنن و روزانه 3 درصد سود میکنن و مالیات هم تقریبا هیچ (یک درصد از سود را مالیات میدن که یعنی صفر). با توجه به مولفه های اقتصادی یعنی رشد اقتصادی منفی هشت درصدی و تحریم های ظالمانه و کرونا و نفت بیست دلاری اصلا این قضیه طبیعی نیست و بو دار است. تو همین سه روز گذشته سودی که یک دلال کرد بالاتر از سود سپرده کوتاه مدت بانکی برای یک سال بود. آیا با عقل جور در می آید؟ عده ای دلال الن میان میگن دلار بالا رفته ولی اصلا به دلار مربوط نیست. زیرا دلار روزی سه درصد بالا نمیرود. و دو سال است که دلار در محدوده ای خاص تا حداکثر 16 هزار تومان ثابت است. در ضمن با پایین آمدن های شدید دلار هم بورس رشدهای شدیدی داشته است. به نظر میرسد دولت دارد با بالا بردن ارزش سهام شرکتها به مقادیری بسیار بالاتر از ارزش واقعیشان سرمایه ها را به بورس میکشد. تا بازارهای موازی نظیر دلار و طلا و مسکن و غیره بالا نرن ولی هیچ بازاری به اندازه روزی سه درصد ثابت تا کنون سود نداده است لذا خود سودهای بورس نقدینگی شدیدی ایجاد کرده است که بسیار خطرناکتر از بالارفتن ارز و طلاست زیرا تورم شدیدی ایجاد میکند و در نهایت هم با بالارفتن شدیدتر ارز و طلا همراه خواهد شد و عده ای تازه کار تازه وارد در بورس را نیز بدبخت خواهد نمود و اتفاق موسسات مالی دوباره رخ میدهد. هدف دولت به نظر می رسه فقط جمع کردن سرمایه ها برای به تعویق انداختن این اتفاق و انداختن توپ به دوره دولت بعدی است که البته این توپ در بورس خیلی بزرگ میشود. باید بزرگان کشور در این مورد بررسی انجام و بر این مهم ناظر باشند و این روند را متوقف کنند و هشدارهای لازم را به مردم عادی بدهند. بالا رفتن ارزش بورس بسیار خوب است اما بالا رفتن واقعی که از مسیر افزایش تولید و فروش و صادرات و نرخ رشد اقتصادی مثبت باشد نه در شرایط فعلی و با دلال بازی های بورسی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
عزیز دلم،مختصر و مفید بفرما که مشکلت با بورس چیه که زیر هر خبر مرتبط و غیر مرتبط،ناله میکنی که چرا بورس اینطوره و اون طور؟
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
بورس دولتی . شرکت ها دولتی و شبه دولتی . تقاضا دولتی . خرید خود دولتی ها . عرضه شبه دولتی . دیر یا زود عرضه کردن سهام و ارزش .....نتیجه این هست که پول از این جیب به جیب دیگر میرود منتها در جابجایی بین جیب ها سود هم میبرند .
ناشناس
| Bulgaria |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
۲۱.۵۳
دوست عزیز قضیه روشنه .نقاط قوت کشور رو باید بزنن.فرقی نمیکنه نقطه قوت معلمان باشن یا پزشکان و پرستاران یا جناب ظریف یا سردار شهید سلیمانی و یا مرحوم هاشمی و یا بورس.اگر بورس زمین بخوره باعث میشه کشور دوباره دچار هجوم سرمایه های سرگردان بسمت دلار و در نتیجه سختی معیشت برای مردم بشه. و خود این در نهایت باعث افزایش نارضایتی و تضعیف کشور میشه.این دوستمون از زمانی که بورس ۱۸۰ هزار واحد بود بیش از یکساله که هر روز داره بورس رو میکوبه و در این مدت که سرمایه ها در بورس ۳ برابر شده و سهامداران پولشون چند برابر شده، در حالی که قیمت ارز و طلا ثابت بوده کارشو ادامه داده !!! بنظرم این اقا از عوامل دشمن هست و هدفمند داره بورس رو میزنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
دشمن مردم افرادی هستن که از آلبانی با وی پی ان و زیر پرچم بیگانه مطلبشونو میزارن. حیات اینا در ادامه تورم و افزایش اون در کشور عزیزمان ایران است. حالا همین علاقه اونا به این رشد غیر منطقی بورس و افزایش نقدینگی خودش موید این مطلب هست که دشمن هم فهمیده که رشد عجیب و روزانه سه درصدی بورس به کشور ضرر میرسونه و یه روزی دهن باز میکنه. عقلا باید بررسی کنن. باز هم میگم رشد بورس خوبه ولی رشدی که همراه با جهش تولید و افزایشصادرات و گسترش کار و خدمات باشه. ولی رشد حبابی و بی علت و در شرایط رکودی و حتی سکون ناشی از کرونا خود گویای دلال بازی و زیر آبی رفتن یک سری دلال زالو صفت است که تورمشو به کل ملت ایران تعمیم میدهند.
گوردون قولو
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
باز خوبه یه کلمه پانزی رو شما یاد گرفتید . الان این مطلبی که شما نوشتی چه ربطی به پانزی داشت؟ اصلا می تونی تعریف پانزی رو بگی؟
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
الان چکار کنن؟اولا که همه روزی سه درصد سود نمی کنن کلی هم تو ضزز هستن.ثانیا بازار سرمایه بهترین محل برای جریان نقذینگیه.میخواید این پول سرازیر شه تو بازار مسکن و دلار و سکه تا فاجعه رخ بده؟دیگه هر روز پیام نمیذاری؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
توهم یک متن ازیک نفر کپی کردی هرکجا کامنت میگذاری این را بیان میکنی توخبر اومد فلان پرستار20روز خونه نرفته تو همین کامنت را زیر ان پیام مینویسی داری خودتو میکشی چرا؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
حجم بالای نقدینگی باعث این نوع سوددهی در این اوضاع هست
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
مشکل با بورس اینه که همه نمیتوانند در بورس سرمایه گذاری کنند . اون سرمایه گذار خودش که پشت کامپیوتر نمیشینه یک نفر گذاشته و دائما سهام ها را چک میکنند این یعنی در صد خیلی کم از جامعه در بورس میتوانند باشند باز هم در اختیار عده معدودی قرار گرفته کمتر از یکصدم در صد از ملت
در ایران زن باید لباسی در حد زره بپوشه و بیاد تو خیابون. مرد هم چندان مرد نیست دیگه. زیرا ممکنه با دو تا پس گردنی از مرتبه مردی به نامردی تنزل پیدا کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
تمام ارزش این نظر به جمله آخر بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
خط دوم کامنتت یعنی چی بود منظورت؟
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
انهای که منفی زدند اصلا متوجه پیام نظر شما نشدند
ای خدا یعنی آدمی تو این کشور هست که نمیتونه برای بچه هاش پنیر بخره؟
پیرمرد هم بود بیچاره یعنی دختر و پسر بزرگ داره یعنی زنی که سال ها باش زندگی کرده یعنی نمیتونه برای اینا پنیر بخره؟ خدایا....من که رفتم خودمو از پنجره بندازم پایین
پاسخ ها
منم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
باید خون گریست، بخدا قسم
افزایش تماس با بهزیستی شاید به دلیل اعلام مکرر شماره آن ارگان باشد و نه الزاما افزایش مشکلات خانوادگی.
ما که از این فرصت برای افزایش و تحکیم روابط بین اعضای خانواده استفاده کردیم و خیلی خوب بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
ما اتفاقا برعکس شما روابطمون بدتر شد این چند روزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
برای ما هم خیلی بهتر شده.
به نظر میادبرخی عوامل موازی مثل مسائل اقتصادی
ناشی از رکود در کسب و کارهای خرد و...باعث تنش
میشه وگرنه روابط خانواده ها در کنار تحکیم میشه
نمیتوانند عامل لورفتن اطلاعات تلگرام را معرفی کنند همچون موارد دیگر
تندروها مانع دورهمی عقلای اصولگرا و اصلاح‌طلب می‌شوند) تندروها در قدرتند همه جا دست دارند متاسفانه مردم هم از کنار زدنشان خسته و منفعل شدند
اطلاعات ۴۲ میلیون کاربر ان تلگرام برای فروش ..... خود تلگرام اصلی را استفاده میکردند مشکلی نداره . مشکل از جایی وجود داره که فرصا خودم تلگرام اصلی استفاده میکنم و طرف مقابل یا گروهی که از کانال استفاده میکنند از چند پیام رسان متفاوت و داخلی استفاده میکردند . در حقیقت در تلگرام برای مدیران و کارکنان این شبکه نه تار موی زنان نه مد لباس زنان و نه دنیای سیاست خطوط قرمز مثل ایران ندارند که برای انها زیاد مهم باشد . این اتفاق چرا برای ۴۰۰ میلیون نفر دیگر نقاط جهان اتفاق نیفتاده . فقط در ایران چنین هست . نباید به پیام رسان ها اعتماد کرد خصوصا دولتی باشند
با توجه به مهندسی لیگ و قرار دادن پرسپولیس در صدر جدول توسط سلطانی فر و سقوط استقلال و تضعیف این تیم با فراری دادن سرمربی آن همان بهتر که برگزار نشود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
شما از ترس یا فرار می کنید ترکیه یا در رختکن مخفی می شوید یا از وحشت می گویید لیگ تعطیل بشه! اینقدر داغون هستید لیگ باید تعطیل بشه چون شما توانی ندارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
موقعی که استراما فراری داده شد و استقلال ۵امتیاز ۲بازی ساده با پیکان و ماشین سازی رااز دست دادپرسپولیسپرسپولیس به صدر برگردانده شد و مهندسی تابلوتر از این نیست
وزیر خارجه امریکا هشدار داده که هرگونه حمله به سفارتخانه شان را پاسخ میدهد. این سخنان بعد از آرایش نظامی و خروج اتباعشان نشان دهنده یک سناریوی تکراری از سوی تروریست های امریکاست. احتمالا در آینده نزدیک یک حمله خمپاره ای از طرف ایادی و مزدوران امریکایی در عراق بر علیه سفارت امریکا انجام میگیرد و با انداختن مسئولیت آن به گردن حشد الشعبی جنگی جدید را بر علیه نیروهای مقاومت آغاز میکنند. باید موشک های ضد بالگرد و پهپاد میثاق به رزمنده های کتایب حزب الله عراق تحویل دهیم تا با بالگرد و پهپاد نتوانند ضربه ای بزنند. در عین حال پشتیبانی اطلاعاتی از رزمنگان عراقی را انجام دهیم. امریکا داره گور خودشو تو منطقه میکنه. ترامپ میخواد ضعفش تو جمع کردن کرونا رو با ماجراجویی جبران کنه. ولی این میتونه بدتر به ضررش تموم بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
به ترامپ گزارش دادند که در انتخابات آینده برنده نخواهی شد و دلیلش را هم گفتند . مخبرین ترامپ بهش گزارش دادند که رای دادیم از برجام خارج شی ولی تبعات انرا هم باید خنثی میکردی . عراق را سرو سامان میدادی . افعانستان و عراق . یمن . فلسطین . چی شد ؟ دستی دستی داره میفته تو جنگی دیگر
در مورد هک تلگرام:
در توئیتر پاول دورف تأیید این خبر وجود ندارد
اطلاعات ادعایی شامل محتوای هیچ چتی نمی شود و صرفا شماره تلفن متناظر هر آیدی در یک پوسته فاقد نام و مشخصات تلگرام را به شما میدهد. (یعنی تلگرام اصلی و سایر نسخه ها ایمن بوده اند)
بسیاری از عناصر تشکیل دهنده این خبر، مثل اعلام نکردن نام پوسته هک شده، و اغراق در آثار این هک برای کاربران، آنرا تبدیل به خبری جعلی می کند که قرار است کاربران تلگرام را بترساند.
در خصوص هک شدن عکس پروفایل هم نمی توان در بررسی مجموع این اخبار به نتیجه ای درست رسید.
با فرض هک شدن همه عکسهای پروفایل، اگر به ازای هر 10 کاربر فقط یک مگابایت اطلاعات موجود بوده باشد به عدد نجومی و بزرگ 4 هزار گیگ اطلاعات برای 42 میلیون کاربر می رسیم که دانلود و یا انتقال فیزیکی آن با ابزارهای موجود تقریبا ناممکن است (من برای هر کاربر فقط 120 کیلوبایت داده ی لورفته در نظر گرفتم)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
هر سال یک وحشت آفرینی جدید. پارسال شایعه چالش نهنگ آبی را ساختند و حتی رئیس پلیس کشور در تلویزیون درباره آن هشدار داد و تلویزیون و روزنامه و همه درباره اش نوشتند. فقط و فقط با هدف وحشت آفرینی نسبت به اینترنت این کار انجام شد.
امسال هم قرار است روی این خبر مانور بدهند. جرا کسی با یک فرد مطلع مصاحبه نمی کند که آیا اصلا پوسته های تلگرام به این اطلاعات دسترسی دارند یا خیر؟ تلگرام به اینها اجازه داده که پوسته طراحی کنند و همه اطلاعات کاربر هم نزد خودش نگه میداره بعد میاد این یک نیم خط اطلاعات را بی خیال بشه بگه نه این اطلاعات دست شماها باشه؟ کاملا مسخره است
حقگو
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
وقتی شما با یک پوسته جعلی به تلگرام وصل میشی مثل طلا گرام یا هر کوفتی زمانی که شما یک متن رو تایپ میکنی ئوسته میتونه ضمن تحویل متن به هسته تلگرام یه نسخه رو هم به هرجایی که دوست داشت بفرسته بنا بران شک نکن متنها هم لو رفته و این قسمت که علنی شده امکان داره عمدا علنی کردن که مردم بگن داریم کنترلتون میکنیم مواظب باشید
ئای فیلتر شکن رو رو گوشی بچه های ده ساله به بالا باز کردن و امنیت اخلاقی بچه های مردم رو مخدوش کردن
پوری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
مشخصه که از اهمیت بیگ دیتا هیچی نمی‌دونی....
با وجود ویروس کرونا و تعطیلی و چاپ‌روزنامه ها . بخاطر اینکه روزنامه دست بدست میشود و باعث انتقال بیماریها هم‌میشود . بهترین روش جدید این هست روزنامه ها را ببندند و اینقدر هم درخت بریده نمیشود وارز از کشور خارج نمیشود . دوم بصورت روزنامه و سایت مجازی میشود اطلاعات و اخبار را به اطلاع مردم رساند و هم‌میشود نطرات مردم را درج کرد یا حذف کرد . میشود اخبار را تغییر یا سانسور کرد . چون بعد از اینکه روزنامه پخش شد نمیشود دوباره جمع کرد ولی سایت را میشود بست یا نظر یا خبر را حذف کرد . روزنامه مجازی ارزانتر هست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
با این همه سایت خبری دیگه کی میره خبرهای روزنامه ی مجاز ی رو بخونه
این هم شاهکارای برگزاری انتخابات به هرطریق ممکن بود که این تعدادازنمایندگان مبتلا یا مشکوک به کرونا هستند حال ببین این افراد چه تعدادی ازمردم رامبتلا کردند چه کسی پاسخگوی این مسئله است ؟
هر چی می کشیم از تندروها میکشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
اتفاقاً هر چه می کشیم از کندروهای بنفش می کشیم
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
آیا سواد بالا مثلا دکترا دانشگاهی معلومات و سواد سیاسی و شعور و فهم و اخلاق را هم ارتقا میدهد ؟ اگر سواد بالا این محاسن را دارد چه نیازی به لباس و موشیدن کاپشن ساده هست . چه نیازی به پوپولسیم هست ؟ اتفاقا با فردی که سواد ندارد راحتر نیستی ؟ ادعا هم ندارد . اتفاقا خدمات زیادی که در صد سال اخیر به مردم انجام گرفته از همین قشر کم سواد و بیسواد بوده . الان مشکل ما این هست که افرادی که سوادی دارند تو چشم مردم نگاه میکنند و تو دوربین نگاه میکنند و دروغ میگویند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
تنروها شماها هستید. شمایی که تا مملکت را ندید دست دشمن دست بردار نخواهید بود
از جنگ قریب الوقوع ننوشتید؟ترامپ اگر در نظر سنجیهای انتخاباتی عقب بیفتد بیگمان جنگی را شروع خواهد کرد که اقا زاده ها برای انجام وظیفه در خط مقدم بایست اماده باشند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
حالا تو چرا میترسی؟
مبتلاشدن نماینده سوپر میایادر به کرونا مهم نیست با حاذق نرین پزشکان وداروهای ماثر که ازچین واردمیشود مداوا میشوند ولی احاد ملت پول استامینوفن را هم ندارند نمیدانم این مستضعفان خودی چگونه یکشبه همگی به ثروتهای نجومی نایل آمدند.ولی... چو بد کردی مشو ایمن زآفات ..که واجب شد طبیعت را مکافات
زیاد زور نزنید عدالت و ازادی و دمکراسی قابل تحقق نیست . دلایل زیادی دارد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
بامامردم بله
دولت باید تا 6 اردیبهشت در مورد قرنطینه سخت گیری کنه. بسیاری از والدین نگران فرزندانشان هستند و باز شدن مدارس و دانشگاه قبل ماه رمضان اشتباه هست و قطعا مخالفت های بسیاری را به همراه خواهد داشت.قطعا درماه رمضان ترددها کمتر هست و مسافرت ها حداقل میشه مثل همه سال های گذشته . وزارت بهداشت باید همه جوانب را درنظر بگیرد.مرزهای زمینی و هوایی و مسافرین که از خارج وارد کشور میشن باید کنترل بشن همانند چین که این روزها ویروس کرونا رو کنترل کرده و بسیاری هوشمندانه در حال رسیدگی هستند.مسابقات ورزشی به خصوص مسابقات لیگ برتر فوتبال بدون حضور تماشاگران برگزار بشه.... امیدواریم دولت و ستاد مبارزه با کرونا موضوع رو با جدیت دنبال کنند و تا 6 اردیبهشت برابر با اول ماه مبارک رمضان سخت گیری های لازم رو انجام بدن.. سلامت همه مردم ایران مهم ترین موضوع کشور هست.
پایتخت هم راه بازار گرمی رو یاد گرفته
علت آمادگی ترامپ برای حمله مقطعی بخاطر این هست که بتواند در قبال واکنش ایران تحریم ها را دو چندان کند و با این ترفند هم بتواند در انتخابات اینده برنده شود چون نیاز دارد . دلیلم این هست که امریکا به طرف ایران و مخالفان حزبی در کشور امریکا میگوید من عراق را زدم ایران چرا دخالت میکند . خود عراق و ارتش عراق کاری به امریکا ندارند . بلکه ارتش عراق و ملت عراق خیلی دل نگرانی ندارند
از تلگرام همین انتظار میرفت و از ابتدا هم میدانستیم چکار کنیم ولی اپ های داخلی کلا جاسوسی و نامطمئن و گاها ویروسی اند
تند روها و افراطی ها چه کسانی هستند .کسی میتونه در دو سطر شرح بده که منطور از تند رو چیست . مگر قرار نیست دست دزد بریده بشه . مگر قرار نیست تو گردن دزد و اختلاسگر افتابه بسته بشه ‌. مگر قرار نیست سنگسار و اعدام و دار زدن و گردن زدن در میادین شهر انجام بشه . مگر قرار نیست زنان برقع برصورت بکشند .‌مگر قرار نیست هر مرد ایرلن چهار زن داشته باشه . مگر قرار نیست صیغه آزاد بشه . واقعا یا زنگی زنگی یا رومی رومی . این سیاست اسمش چیست . اجرا کنید تا مردم بهتر درک کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
تابی ؟ حیف نبود ان سطی که خیلی مهم‌بود از وسط نظر حذف کردی . اتفاقا اصل مطلب همان بود که متاسفانه به ان دلایل انجام نمیدهند
بچه بودیم با یه مشت آدم بزرگ جو گیر راه میافتادیم تو کوچه ها بد و بیراه می گفتیم پیرزنی تو محلمون بود سنگ برمی داشت دنبالمون میدوید می گفت نکنید این کارا نکنید این کارا مگه دیوونه شدید
فردا سیزده به دره ایرانیا گرفتار سندروم دست و پا و کمر و ..... بی قرار میشن کرونا مرا دریاب
اینترنت دولتی . سیاست و تیوری . حزب دولتی و دستوری . اقتصاد دولتی . بانک دولتی . واردات و صادرات دولتی . مجلس دولتی . انتخابات دولتی . اینترنت دولتی . ...... هیچکدام مردم نفعی ندارد . مگر میشود همه امور دولتی باشد ؟ دولت مجری سیاست های باید باشد که مردم رای دادند . اگر دولت مجری سیاست های انتخاباتی نباشد نباید انتخابی انجام‌گیرد .
به نونش میشد قسم بخوری مثل قرآن بود
سیبش بوی بهشت میداد
تابناک شیپوری برای اختلاسگرها.
زمانی میرسد که سوار بر ابرها میشوید و از شهری به شهر دیگر مسافرت میکنید . یعنی نه ماشین نیاز هست نه هواپیما . زمانی میرسد که تمام سنگ ها و خاک ها طلا میشوند و طلا بی ارزش میشود . سوال . ؟واقعا انوقت ارزش طلا و قیمت طلا چی میشه .؟مهریه خانم ها با چی قیاس میشه . با شتر ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
پا شو دوست عزیز خواب دیدی خیر باشه. علم هرچقدر هم پیشرفت کنه قرار نیست قوانین فیزیک نقض بشه!!!!
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
مهریه خانم هاهم باسرعت بادهاحساب خواهدشد
کسی که از تلگرام اصلی استفاده کرده هم اطلاعاتش جزو اینا هست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
برو تو قسمت تنطیمات تلگرام . سپس بخش امنیت و بعد از ان نشست های فعال را کلا حذف کن . حدف کلیه سوابق و حساب کاربری قدیم و ایجاد حساب کاربری جدید
حقگو
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
بله اگه با کسی مکالمه کرده باشی که اون تلگرام تقلبی داشته بله - حتی متنهای که بین هم رد و بدل کردین دارن
صف های خرید مرغ برای جوجه کردن غوغا میکرد ؟؟ جماعت ایرانی درست بشو نیست تا ۱ میلیون تلفات نده?
چرا باید تلگرام با 42 میلیون کاربر فیلتر باشه ؟!
فیلتر کننده باید پاسخگو باشه یا کسانیکه نسخه های غیر رسمی و نا امن را ساختن و حمایت شدن؟!
پاسخ ها
حقگو
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
همونایی که فیلتر کردن نسخه غیر رسمی رو هم ساختن فقط برای کنترل مردم
فروش ۴۲ اطلاعات ۴۲ میلیون ایرانی ! این هم از بدبختیهای ماست ، فیلتر بی دلیل تلگرام ، استفاده از تعگرامهای غیر اصلی و در نهایت لو رفتن اطلاعات همه ایرانیان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
و با لجبازی به فیلتر ادامه می دن
سلام. چرا در برنامه دورهمی ۱۲ فروردین که الان دارد پخش میشود تماشاگران فاصله را رعایت نکرده اند و فشرده کنار هم نشستند؟ در روزهای قبل یک یا دو صندلی فاصله بود بین تماشاگران بود برای کرونا.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
زیرش مینویسه تصایر تماشا گران آرشیویه
همچنان هک تلگرام جایزه میلیاردی دارد . تلگرام همچنین امن ترین پیام رسان است
از تمامی مردم فهیم ایران میخواهم سیزدهم فروردین وحتما در خانه باشند تشکررر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
تا نباشد چوب تر مردم نگریزند از سیزده بدر
کاش در کنار اخبار کرونا و پایتخت از اوضاع منطقه هم می نوشتید. انگار بوی جنگ میاد !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
نگران نباش
پایتخت در این سری افتضاح است پیشنهاد می کنم سریعتر جمع و جوری کنم تا بیشتر از این ...در نیامده...حیف از این پولهای مفت میلیاردی که به حلقوم بعضی‌ها ریخته شد....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
خیلی بی منطقی.اقا تلویزیون صدتا برنامه داره خوشت نیومد برو بعدی.میشینی کلی هم کیف میکنی بعد میای ادای کارشناس درمیارین .بخدا اگه باهات مصاحبه کنن التماس میکنی سری هفتش هم بسازن.بسه دیگه رد دادیم از دست شما
پایتخت محتوا نداره اما هنرمندان با استعدادش با ادا و اطوار باعث خنده مردم میشن...حیف این هنرمندان که بازیشان به هدر میره
ای بیماری همه افراد جهان رو درخواهد نوردید خیالتون راحت.
ضعیفها رو خواهد کشت و دنیا هم کاری نخواهند تونست کرد مگر کشف واکسن.
دیگه گیردادن بهم بیفایدست فقط باید امکانات پزشکی فراهم کرد و مکان برای نگهداری بیماران.چونکه هرکس بیمار میشه بازم امکان بیمارشدنش هست و ثابت نشده که بیمار نمیشه
از قاآنی چه خبر؟؟؟؟
بسیاری از مشکلات ما ناشی از بی نظمی و عدم اعتماد به همدیگر و عدم شناخت واقعی دین است مثلا در خصوص کمک به نیازمندان اگر واقعاْ نظم در کشور حاکم بود و به همدیگر اعتماد داشتیم و شناخت کافی از دین داشتیم می فهمبدیم که این همه نهادها و موسسات خیریه می توانستد بوسیله نظم در یک نهاد بزرگ ادغام شوند و شامل ۳ قسمت شناسایی نیازمندان و شناسایی منابع و اتصال هوشمندانه آنها به همدیگر می شدند و عدم تحقق چنین چیزی ناشی از عدم اعتماد به همدیگر است و علت اینکه با وجود صدها و هزارها نهاد فقر بیداد می کند هم به خاطر این است که چون از دین شناختی نداریم به جای اینکه به یتیم و مسکین و در راه مانده کمک کنیم پول ها را صرف چیزهایی می کنیم که به ظاهر بخشش و در راستای دین است ولی در باطن ریخت و پاش و اسراف است
وقتی مجلس شورای اسلامی و مجمع تشخیص مصلحت نظام هم تعطیل است ما چگونه بچه هایمان بفرستیم مدرسه
"مقدم: سریال پایتخت 6 ، انتها ندارد "آخه مرد حسابی! این چه سریالی است که با ساز و دهل ساختید که انتها و پایان ندارد؟!!!! تو هم مثل مهران مدیری که بعد 10 سال ،آخرش انتهای قهوه تلخ را نساخت .چرا از ابتدا این حقیقت را به مردم نگفتید؟ وقتی یک کارگردان با یک دست دو تا هندوانه برمیدارد همین میشود دیگر! برای تلویزیون پایتخت میسازد و برای شبکه نمایش خانگی ، سریال در پیت و مزخرف خوابزده را که تا قسمت هفتم نه سر دارد نه ته!چرایش هم معلوم است:سود بیشتر
تلگرام رو فیلتر کردید
بعدش پوسته ها رو جایگزین کردید
اطلاعات طبق معمول دزدیده شد
الان ادعای دفاع از حریم شخصی هم میکنید؟!
حالا مثلا آیدی و شماره تلفن من لو بره. باهاش میشه چیکار کرد؟ آیدی برای اینه که بقیه بدونن.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی