بازدید 9168
۱
در پیامکی از سوی بیمه مرکزی اعلام شد

بیمه گذاران شخص ثالث نگران دریافت نکردن کد یکتا نباشند

بیمه مرکزی با ارسال پیامکی به آن دسته از بیمه گذارانی که تا امروز به صورت الکترونیکی و یا حضوری جهت اخذ بیمه نامه اقدام کرده، ولی کد یکتای بیمه نامه شخص ثالث خود را دریافت نکرده اند، به آنان اطمینان داد که هیچگونه مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
کد خبر: ۹۶۹۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳ 30 March 2020

بیمه مرکزی با ارسال پیامکی به آن دسته از بیمه گذارانی که تا امروز به صورت الکترونیکی و یا حضوری جهت اخذ بیمه نامه اقدام کرده، ولی کد یکتای بیمه نامه شخص ثالث خود را دریافت نکرده اند، به آنان اطمینان داد که هیچگونه مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از بیمه مرکزی، بر اساس مفاد این پیامک، نهاد ناظر صنعت بیمه به متقاضیانی که به دلیل خطای "عدم تکرار شماره بیمه نامه قبلی" موفق به دریافت کد یکتا نشده اند، اطمینان داد دارندگان وسایط نقلیه ای که بیمه نامه های شخص ثالث آنان تا تاریخ ۲۱ اسفند سال ۱۳۹۸ اعتبار داشته، نگران اعتبار بیمه نامه های خود نباشند.

در این اطلاعیه که در راستای آرامش خاطر بیمه گذاران و کاهش شیوع ویروس کرونا در کشور صادر شده، آمده است: "با توجه به مغایرت سیستمی در اطلاعات ارسالی به سامانه سنهاب بیمه مرکزی در حال حاضر امکان تخصیص کد یکتا به بیمه نامه شخص ثالث درخواستی شما وجود ندارد."

گفتنی است بیمه مرکزی با ارسال این پیامک و طراحی تسهیلات ویژه با توجه به محدودیت های در نظر گرفته شده برای کاهش زمان فعالیت بیمه گران و مراجعات حضوری بیمه گذاران، نقش اجتماعی خود را در کاهش اپیدمی ویروس کرونا ایفا کرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
من چندبارازطریق ارسال پیامک درخواست کدیکتای بیمه نامه کردم اماموفق نشدم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار