بازدید 18365
۲

جزییات تازه از ناآرامی‌های زندان عادل آباد

دادستان عمومی و انقلاب شیراز تاکید کرد که هیچ زندانی موفق به خروج از بند سلول نشد چه رسد به این که بتواند از محیط زندان فرار کند.
کد خبر: ۹۶۹۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲ 30 March 2020

به گزارش تابناک، دادستان عمومی و انقلاب شیراز با اشاره به آسیب و تخریب جزئی درب یکی از بندهای زندان عادل آباد در پی ناآرامی‌های دیشب، بیان کرد: هیچگونه تلفاتی نداشتیم و تنها ۱۴ نفر دچار مصدومیت جزئی شدند.

حیدر آسیابی دوشنبه ۱۱ فروردین در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه شامگاه یکشنبه ١٠ فروردین در زندان عادل آباد شیراز، گفت: اغتشاشات در سه بند زندان رخ داد که همان زمان با ورود به موقع ماموران حفاظتی و نیروهای یگان ویژه کنترل شد.

اوبا بیان اینکه در لحظات ابتدایی ناآرامی در این زندان در محل حضور یافتم و از نزدیک با زندانیان صحبت و آن‌ها را دعوت به آرامش کردم، افزود: خوشبختانه در حال حاضر اوضاع تحت کنترل است و هیچ زندانی فرار نکرده است.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز تاکید کرد که هیچ زندانی موفق به خروج از بند سلول نشد چه رسد به این که بتواند از محیط زندان فرار کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۲
شما با افتخار میگویی جراحت جزیی و هیچ کسی فرار نکرده. زندانیان در این شرایط حق دارند نگران سلامتی خود باشند. حیوان که نیستند
چرا آزاد نمی کنید .... ؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل