بازدید 14365
۲
گزارش

خبرخوش به استقلال وپرسپولیس؛ لیگ قهرمانان از نو برگزار می‌شود!

درصورت برگزاری لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز قاعدتا نتایج دو بازی ابتدایی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا حذف می‌شود و امکان دارد مسابقات مرحله گروهی از ابتدا و در یک کشور برگزار شود.طبعا این مسئله به سود تیم‌های ایرانی است
کد خبر: ۹۶۹۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴ 30 March 2020

برنامه زمان‌بندی برگزاری مسابقات ورزشی به خصوص فوتبال در تمام لیگ‌های دنیا به خاطر گسترش ویروس کرونا بهم ریخته و شرایط عجیب و تاریخی را شاهد هستیم. لیگ قهرمانان آسیا هم یکی از مهم‌ترین رخداد‌های بین‌المللی است که تحت تاثیر این ویروس قرار گرفته و برنامه مشخصی برای آینده ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی، رسانه‌های عربی از برگزاری لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز خبر می‌دهند و شایعات عجیبی به راه انداخته‌اند. در صورت انجام چنین کاری، قاعدتا نتایج دو بازی ابتدایی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا حذف می‌شود و امکان دارد مسابقات مرحله گروهی از ابتدا و در یک کشور برگزار شود.

طبعا این مسئله به سود تیم‌های ایرانی است، چون تا بدین جای کار نتایج خوبی کسب نکرده‌اند. از طرفی، بازی نمایندگان ایران با عربستانی‌ها هم در زمین بی‌طرف بود، ولی در صورت متمرکز شدن رقابت‌ها، همه تیم‌ها در زمین بی‌طرف بازی می‌کنند و شرایط عادلانه می‌شود.

به هر حال شایعه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در مرداد سال جاری به صورت متمرکز برگزار شود که در این صورت هر تیم فقط ۳ بازی انجام می‌دهد تا بازی‌ها زودتر به اتمام برسد. حتی امکان دارد مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا هم به صورت تک بازی برگزار شود نه رفت و برگشت. باید دید کنفدراسیون فوتبال آسیا و کمیته برگزاری لیگ قهرمانان بالاخره چه تصمیمی می‌گیرد.

خبرخوش به استقلال وپرسپولیس؛ لیگ قهرمانان از نو برگزار می‌شود!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
الان عکس خبر برا چیه؟
خوب که چی .بازم میریم میبازیم .مگر در این فاصله چه تغییر مثبتی صورت گرفته ؟؟؟ آن وضع جرایم و پرونده های رنگ و وارنگ ؟ اون تغییرات کادر فنی ؟ اون تغییرات مدیریتی ؟اون بینظمی مالی ؟در تاریخ ورزشی ایران این وضعیت بی سابقه است .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل