بازدید 14690

ترامپ: خوب است؛ فقط ۲۰۰ هزار آمریکایی می‌میرند

رئیس جمهور آمریکا با بیان اینکه پیش‌بینی مرگ ۲۰۰ هزار آمریکایی به خاطر کرونا خوب است گفت: اگر اقدام نمی‌کردیم شاید ۲ میلیون نفر می‌مردند.
کد خبر: ۹۶۹۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷ 30 March 2020


به گزارش تابناک به نقل از اسپوتنیک، رئیس جمهور آمریکا، مرگ ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار آمریکایی بر اثر ابتلا به کروناویروس را از سناریوهای خوب دانست.

دونالد ترامپ در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: " اگر دولت برای پیشگیری از کرونا ویروس کاری انجام نمی داد، بیش از ۲ میلیون آمریکایی جان می باختند، بنابراین مرگ ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار نفر از COVID-۱۹ نتیجه خوبی است."

ترامپ با یادآوری اینکه براساس برخی پیش بینی‌ها، تعداد کشته‌ها می‌تواند به ۲.۲ میلیون نفر برسد، گفت: "اگر ما بتوانیم تعداد کشته ها را به ۱۰۰-۲۰۰ هزار نفر کاهش دهیم، به این معنی است که ما خوب کار کردیم."

رئیس کاخ سفید گفت که او انتظار دارد در طی دو هفته اوج مرگ و میر ناشی از کروناویروس در ایالات متحده باشد و بهبود کشور از این بیماری همه گیر، به نظر وی، از اول ژوئن آغاز می شود.

ترامپ همچنین دستور تمدید اقدامات علیه گسترش COVID-۱۹ را تا ۳۰ آوریل داد.

 

منبع:همشهری آنلاین

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۸
200 هزار آمریکایی + ترامپ = 200 هزار و یک نفر
رکوردشکنی ساعتی سکه وارز درسکوت کامل خبری
دوشنبه ۱۱ فروردین ساعت ۱۱:۳۵
سکه رقم غیرقابل باور ۶۵۰۰۰۰۰ تومان
اسکناس دلار ۱۶۵۰۰ تومان
حواله دلار ۱۷۱۰۰ تومان
ارزوبرجوانان عیب نیست !!!
پاسخ ها
فرهاد
| Netherlands |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
تو یکی خفه شو, زیر هر خبری گ...اضافی میخوری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
دلی خوشی داری ملت دنبال زنده موندن
چارک میرزا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
به درویشی قناعت کن که سلطانی خطر دارد
خدا را شکر چنین حاکمانی بر ما حکومت نمی کنند.
رئیس جمهور که هیچ اگر یکی از دولتی ها می گفت که مثلا ۳۰ تا ۵۰ هزار نفر مرگ در ایران نتیجه خوبی است.
چه جنجالی در کشور و مخصوصا در این کانال های خبری نمیشد.
همین الان هم منتظر اند یه حرفی مثلا در مورد فاصله گزاری اجتماعی مثلا وزیر بهداشت یا معاونش بزنند، و باران توهین و تمسخر نثارش کنند.
همینجور پیش بره آخر ترورش میکنن

کار از خر و فیل گذشته

این خود کروناست
انشاالله که یکی از آن دویست هزار نفر خودت باشی.
کسی نمیداند چند نفر قرار است با این بی تدبیری ها از بین برود
بجای آمریکا یک نگاه هم به داخل ایران بکنید فرق شما با 2030 چیه؟
پاسخ ها
امین بدیعی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
آقای ناشناسی که نمیدانم اسم شما و امثال شما را چه باید گذاشت اونی که اونطرف هارت و پورت میکنه بقول خودشان نامبر وان جهان هستند ! در علم و اسلحه و پزشکی و قتل و جنایت قطعاً بدونید آمار کشته های آنها از این هم بالاتر میره تا همه شیرفهم بشن دست خدا از همه بالاتره و ترفندهای خدا را هیچ بنی بشری علاج نمیتواند بکند ! اما ما در این سو در ابتدای همه گیری هم با تحریم هم با ستون پنجم داخلی و هم با کرونا مبارزه کردیم و الحمدلله به همت کادر درمانی کشور هنوز به 2000 کشته هم نرسیده ایم و اگر مردم کمک بیشتری در موضوع خانه ماندن میکردند قطعاً کرونا در زیر این تعداد بامید خدا شکست می خورد !
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
خبر 2030 ساعت 20:30 دقیقه پخش میشه
تابناک از کله صبح اخبار منتشر میکنه تا آخر شب
حداقل این دروغها را باز گو نکنید شخصی که به خاطر یک پیمانکار امریکایی غوغا کرد عمرا این حرف را بزند تابناک شما هم کامنت های ما را نشان نده
اگر امریکا 200 هزار نفر باشه خدا به ایران رحم کنه شاید تعداد مرگ و میر در ایران به دو میلیون نفر برسد... فاجعه ای بزرگ در راه است.
قطع نظر از اظهارات ترامپ دیوانه میدانیم که امریکا دارای 50 ایالت است .که خیلی ایالات از نظر وسعت وجمعیت تقریبا هر کدام با یک کشور کوچک برابری میکنند کالیفرنیا به تنهایی حدود 40 میلیون جمعیت دارد حتی اگر خدای ناکرده این امار وپیشگویی درست از اب در بیاید میانگین تلفات انسانی هر ایالت 4000 نفر میشود .تلفات کشور ایتالیا با 60 میلیون هم اکنون متاسفانه به مرز 7000 نفر نزدیک میشود.اسپانیا با جمعیت 45 ملیونی تا کنون 6800 نفر تلفات داده....امار ها بیانگر این است که این ویروس وحشی به جنگ کل ساکنان زمین امده و برای مبارزه با ان اتهاد جهانی میطلبد....
جناب ترامپ شیطان شما دست سردار سلیمانی را قطع کردید. خدای سردار سلیمانی دست تمام دنیا را قطع کرد. شما سرداری را به شهادت رساندید که متعلق به تمامی مظلومان جهان هستی بود پس منتظر انتقام سخت از طرف خدای سلیمانی باش و همانطور که ماههای قبل گفتم اگر خیلی قوی هستی جلوی مرگ خودت را بگیر تا نمیری
البته ما از کشته شدن مردم آمریکا خرسند نیستیم ولی آنها هم بخاطر وجود نامیمون تو آسیب خواهند دید. تنها راه نجات ملت آمریکا قبول دین اسلام وتو به به درگاه خداوند متعال است در غیر این صورت تماما هلاک خواهید شد.
تنها چیزی که برای این یانکی پلید مهم نیست جون آدما هست
این و روحانی احتمالا فامیلن جفتشون علی بی غم.ولی جالب میشه کرونا بلاخره پاگیر اینها هم بشه.
آدم واقع بینیه ، ریس جمهور ما جرئات داره عدد بده ؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل