بازدید 4808
۱

مخالف جدی دبیرکلی نبی در هیات‌رییسه ناقص فدراسیون فوتبال

کد خبر: ۹۶۸۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰ 30 March 2020

سرپرست جدید دبیرکلی فدراسیون فوتبال هفته آینده در صورت کاهش شیوع ویروس کرونا با اعضای هیات رئیسه این فدراسیون نشستی را برگزار خواهد کرد هر چند ترکیب هیات رییسه بعد از کناررفتن کفاشیان و شیعی ناقص شده است و گفته می‌شود این جلسه از شرایط قانونی خود خارج شده است!

به گزارش تابناک ورزشی، عصر روز شنبه مهدی محمدنبی به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال جانشین ابراهیم شکوری و مقرر شد وی کار خود را رسما در فدراسیون فوتبال آغاز کند. از همان ابتدا مشخص بود عده ای از داخل فدراسیون با این انتصاب مخالف هستند.

بعد از انتخاب وی به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون، صحبت های زیادی مبنی بر نحوه چگونگی انتخاب نبی مطرح شد و حتی هدایت ممبینی نسبت به این انتخاب واکنش نشان داد اما از سوی دیگر عبدالکاظم طالقانی چهره اغلب جنجالی هیات رییسه، اظهارات ممبینی را تکذیب کرد و مدعی شد هیات رئیسه در جریان تمامی روند انتخاب نبی به عنوان سرپرست دبیر کلی بوده است. البته، بررسی ها نیز تایید می کند که هیئت رئیسه موافق قطعی حضور وی هستند و مشکلی در این باره وجود ندارد اما مساله اینجاست که ترکیب فعلی هیات رییسه با چند تستعفا و کناره گیری اخیر ، با تردیدهایی درباره رسمیت خود روبروست.

با این اوصاف مهدی محمد نبی قرار است به عنوان دبیر کل فدراسیون کار خود را آغاز کند. ظاهرا قرار است هفته آینده نشستی بین اعضای هیات رئیسه و وی تشکیل و نبی رسما کار خود را آغاز کند. البته برگزاری این نشست منوط به کمرنگ تر شدن ویروس کرونا است و در صورتی که شرایط برای گردهمایی اعضا فراهم باشد، این جلسه تشکیل خواهد شد؛ در غیر این صورت نبی کار خود را آغاز خواهد کرد تا این جلسه برگزار شود. اهمیت کار و شرایط خاص فدراسیون فوتبال باعث شده تا حضور وی از ابتدای سال جاری انجام شود تا نشست مورد نظر نیز برگزار شود و اداره فدراسیون آسیبی نبیند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چه اصراری است که این امتحان پس داده ها بازهم امتحان شوند؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر