بازدید 15628
رئیس‌جمهور در جلسه هیات دولت

وضعیت کشور از هفته پیش بهتر است/ بر سلامت، امنیت و تولید تاکید داریم/ رتبه ایران در مقابله با کرونا قابل قبول است/ برای زندگی با کرونای ضعیف‌تر و پساکرونا باید آماده باشیم

روحانی گفت: باید در نظر بگیریم زندگی با کرونای ضعیف‌تر و محدودتر در ماه‌های آینده را و خود را به زندگی‌بدون کرونا آماده کنیم، که البته به این سادگی نیست که بگوییم ۱۰ روز یا ۲۰ روز دیگر یک ماه دیگر کرونا دیگر وجود ندارد، بلکه این ویروس وجود دارد، ممکن است عده ای مبتلا شوند، عده‌ای به بیمارستان بروند، این روند نه فقط در ایران، بلکه در همه دنیا اینطور خواهد بود که باید با آن زندگی کنیم...
کد خبر: ۹۶۸۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷ 29 March 2020
وضعیت کشور از هفته پیش بهتر است/ بر سلامت، امنیت و تولید تاکید داریم/ رتبه ایران در مقابله با کرونا قابل قبول است/ برای زندگی با کرونای ضعیف‌تر و پساکرونا باید آماده باشیم

رییس جمهور با بیان اینکه دولت با همه توان حامی صددرصد سربازان خط مقدم بخش سلامت و درمان کشور است، گفت: اصل اول در کشور سلامتی مردم است. سلامت، امنیت و تولید اصول اساسی در کشور است، رتبه ایران در مقابله با کرونا قابل قبول است و باید برای زندگی با کرونای ضعیف‌تر و پساکرونا آماده باشیم.

به گزارش «تابناک»؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، روز یکشنبه در جلسه هیات دولت افزود: در این فرصت از مردم که در این ایام تحمل کردند و به دستورها و توصیه‌های مسئولین بهداشتی توجه کردند و گروهی که برای زندگی مردم و تامین مایحتاج عمومی مردم همه توان خود را به کار بردند، سپاسگزاری می‌کنم.

وی در ادامه با تاکید بر این که اصل اول در کشور ما سلامت مردم است، گفت: از تلاش‌های بهداشت و درمان و همه سربازان مقدم این خط، یعنی پزشکان و پرستاران و کادر درمانی هم باید تقدیر و تشکر و هم حمایت کنیم. دولت با همه توان حامی آن‌ها خواهد بود. نیازمندی ها و تجهیزات آن‌ها ـ چه در داخل و یا خارج ـ تامین شود؛ بنابراین، ما این حمایت صددرصد را در بخش درمان داریم.

وی در ادامه یادآور شد: از طریق ویدئوکنفرانس با حدود سی متخصص و پزشکان عالی رتبه در بخش‌های مختلف عفونی کشور و دیگر بخش‌های پزشکی که با این بیماری جدید و ویروس مرتبط می‌شود، جلسه‌ای داشتیم که نظرات بسیار به هم نزدیک بود و یک طور دارد فکر می‌شود.

رییس جمهور اضافه کرد: سوالاتی که از آن‌ها داشتم همه آن‌ها قبول داشتند که این موضوع یک موضوع غافلگیر کننده‌ای برای جهان است؛ یعنی هیچ کس در دنیا و مرجع علمی و پزشکی در سال‌های گذشته پیش بینی نمی‌کردند ما در این روز‌ها با یک بیماری مسری و مهاجم این چنینی مواجه شویم که بتواند در یک زمان کوتاهی همه جهان را شامل شود و همه را مبتلا کند.

روحانی ادامه داد: این متخصصان می‌گفتند شبیه این ویروس و بیماری ۱۴۰ سال پیش بوده است، اما از آن زمان تاکنون یک چنین بیماری مسری که به این صورت عالم‌گیر باشد و در این حد قدرت سرایت داشته باشد و همه ارکان جامعه را تحت تاثیر قرار بدهد، نداشتیم.

روحانی گفت: از همه متخصصان پرسیدیم در ماجرای کرونا در ایران در کجای داستان هستیم؟ آیا ما از نقطه پیک عبور کردیم؟ در نقطه‌ای هستیم که به سمت شرایط بهتر حرکت می‌کنیم؟ پاسخ آن‌ها این بود که در بعضی از استان‌ها ما از پیک عبور کردیم و در شیب پایین قرار گرفتیم، اما در بعضی از استان‌ها هنوز نمی‌توانیم با اطمینان صحبت کنیم. بعضی از متخصصان می‌گفتند باید منتظر پایان تعطیلات عید نوروز باشیم که بتوانیم قضاوت کنیم در چه وضعی هستیم.

وی افزود: ماجرای کرونا این نیست که یک هفته دیگر یا ده روز دیگه به زمانی برسیم که دیگر ویروس کرونایی در عالم یا ایران نباشد. این ویروسی است که آمده و وارد جامعه شده و هست. ممکن است یک سال یا دو سال باشد، اما باید شرایط جامعه را برای نوعی مواجهه شدن با این ویروس آماده کنیم.

رییس جمهور یادآور شد: مثالی که این متخصصان می‌زدند این بود که این ویروس کرونا هم مانند آنفلوآنزایی است که هست می‌رود، می‌آید، اوج می‌گیرد، دوباره می‌رود و می‌آید بنابراین ما باید خودمان را برای زندگی با چنین ویروسی تا زمانی که معالجه قطعی و یا واکسن قطعی پیدا شود که هیچ کدام این‌ها تا امروز نشده است، آماده کنیم؛ بنابراین تلاش‌ها این باشد که نگذاریم در یک استان یا یک شهر یا یک جامعه این ویروس اوج بگیرد یا پیک پیش روی ما قرار بگیرد و دستگاه درمان ما را با اضطراب و مشکل مواجه کند.

روحانی گفت: باید شرایط را به گونه‌ای مدیریت کنیم که متولی درمان بتواند آن‌ها را درمان کند و بتدریج از این مساله عبور کنیم. البته شاید بسیاری از متخصصان تاکید کردند که این شرایط سختگیرانه‌ای که شروع شده یک هفته دیگر ادامه پیدا کند چرا که ما مطمئن‌تر هستیم برای این که فعالیت‌ها به خوبی شروع و آغاز شود.

رییس جمهور تاکید کرد: این که فعالیت‌ها آغاز شود معنی آن این نیست که روزی که می‌گوییم فعالیت‌ها از نو شروع می‌شود یعنی همه آن پروتکل‌های بهداشتی کنار گذاشته شود. این سبک زندگی جدیدی که شروع کردیم در این که به یکدیگر دست نمی‌دهیم، نزدیکی به یکدیگر با فاصله انجام می‌گیرد، بسیاری از کار‌ها را با تلفن و فضای مجازی انجام می‌دهیم و این که زندگی ما زندگی الکترونیکی شده برای مدتی باید ادامه داشته باشد.

وی تصریح کرد که حتی شاید این بیماری در بعضی از زمینه‌ها فرصتی بوجود بیاورد که بخشی از زندگی را الکترونیکی کرده و شرایط را تغییر دهیم که این به نفع کشور است. ارتباط مردم با ادارات و خدمات جامعه حتی با مراکز توزیعی که مواد لازم را در اختیار ما قرار می‌دهد ممکن است تغییراتی در آن ایجاد شود، بنابراین تغییراتی در سبک زندگی ما ایجاد شده و این تغییرات احتمالا برای مدتی بماند.

روحانی یادآور شد: از متخصصان سوال کردم کاری که تا امروز برای مقابله با ویروس کرونا انجام دادیم مورد قبول است یا نقصی دارد؟ که همه آن‌ها کار انجام شده را قابل قبول و درست عنوان کردند. البته توصیه‌هایی داشتند که برای درمان و تولید واکنس این بیماری سرمایه گذاری ویژه‌ای انجام دهیم یا بعضی از متخصصان عنوان می‌کردند که در بعضی از رشته‌های پزشکی باید تغییراتی ایجاد شود. باید روی بعضی از رشته‌های پزشکی در حوزه عفونی بیشتر سرمایه گذاری کنیم.

رییس جمهوری گفت: این توصیه‌های خوبی بود که همه آن‌ها مورد قبول است حتما وزارت بهداشت و درمان به آن توصیه‌ها عمل می‌کند و ما هم حمایت و کمک می‌کنیم که همه کار‌ها به خوبی انجام بگیرد. تا امروز هیچ تصمیمی در ستاد ملی مبارزه با کرونا بدون بحث و بررسی در کمیته‌های تخصصی گرفته نشده و متخصصان ما هر راه حلی را بهترین مسیر در آن مقطع تشخیص دادند، به جز آن ما هیچ تصمیم دیگری اتخاذ نکردیم.

روحانی گفت: اگر مدارس را تعطیل کردیم در مجموع نظر متخصصان این بوده است که مدارس در این مقطع زمانی تعطیل و در زمان دیگری بازگشایی شود؛ ما قبول کردیم و انجام دادیم.

رییس جمهوری در ادامه با بیان اینکه «تصمیمات ستاد با اتفاق آرا و خرد جمعی و مشورت متخصصان در کمیته‌های جانبی بوده است» افزود: اگر کارشناسان و متخصصان به ما گفتند که باید اماکن مقدس برای شب عید و نماز‌های جمعه تعطیل شود و یا اینکه اجتماعات برای شادی و غم برگزار نشود و مردم دور هم جمع نشوند و حتی اگر کسی در اثر کرونا فوت کند آداب کفن و دفن آن چگونه باشد، ما نظرات متخصصان را گوش داده و تصمیمات آن‌ها را حمایت کردیم و انجام دادیم.

وی افزود: تصمیمات ستاد تقریبا با اتفاق آرا انجام شد؛ این طور نبود که ۲۰ درصد موافق و ۸۰ درصد مخالف باشند و نظر مخالفان را بگیریم یا برعکس، بلکه همیشه تلاش کردیم در بحث اقناع حاصل شود و نظر و تصمیم واحد داشته باشیم و بر همان مبنا آن‌ها را اجرا می‌کنیم.

روحانی گفت: در کنار سلامت که اصل امروز کشور است، تولید هم برای ما یک اصل اساسی است، نمی‌توانیم تولید و توزیع مواد غذایی و بهداشتی را در کشور یا فروشگاه‌های آن را تعطیل کنیم. نمی‌توانیم سیستم حمل و نقل و تولید نیازمندی‌های مردم مانند آب و برق و گاز را تعطیل کنیم، این کار امکان پذیر نیست. مدیریت جامعه بر این مبناست که سلامت و تولید و امینت جامعه برای ما اصل است.

وی یادآورشد که همه نیرو‌های مسلح و مرزداران و پلیس در صحنه حضور دارند. اگر بنا باشد امنیت خدشه دار شود که اصلا مفهوم ندارد، ما اصول متعددی داریم که باید آن‌ها را مدنظر قرار داده در کنار هم باید آن‌ها را مقایسه کنیم تا به یک تصمیم واحد برسیم و در نهایت از مردم در خواست می‌کنیم به آن عمل کنند تا از این شرایط عبور کنیم.

رییس جمهور در ادامه افزود: وزیر بهداشت در گزارشی ایران را با کشور‌های گرفتار کرونا مقایسه کرد که رتبه ایران در مسیر درمان رتبه قابل قبول است، آمار تعداد افرادی که مبتلا و درمان می‌شوند و بهبود یافته اند قابل قبول است.

وی تصریح کرد: آمار توانمندی‌ها در بخش درمان، تخت‌های بیمارستانی و تجهیزات و همچنین کاهش تعداد فوتی‌ها و مرگ و میر، تسلط پزشکان و کادر درمانی بر کار خود و عدم اضطراب آنها، شرایط خوب بسیاری از استان ها که از نقطه اوج عبور کرده اند و وضع خوبی دارند و هم سایر استان‌هایی که هنوز به نقطه اوج بیماری نرسیده، نشان می‌دهد در مجموع آمار و رتبه کشور قابل قبول است.

رییس جمهوری به جمع بندی گزارش آماری وزیر بهداشت در جلسه امروز هیات دولت اشاره کرد و افزود: وزیر بهداشت کلمه‌ای در آخر گفتند که «در مجموع اوضاع ما این هفته بهتر از هفته پیش است» و ما همین را می‌خواهیم و می‌خواهیم قدم به قدم به نقطه مطلوب برسیم.

روحانی ادامه داد: وقتی آمار و گزارش‌ها را با آمار کشور‌های دیگر حتی کشور‌های اروپایی و غربی مقایسه می‌کنیم شرایط ما شرایط خوبی است و امیدواریم در پایان این روند که پیش می‌رویم رتبه مطلوبی به دست بیاوریم.

رییس جمهوری گفت: پزشکان و مردم ایران همیشه افتخار آفریدند، در این مقطع هم به افتخار می‌رسیم، همه دنیا می‌دانند در شرایط عادی نیستیم. در شرایط تحریم هستیم، اما در عین حال که در شرایط تحریم قرار داریم، توانستیم به خوبی مقاومت کرده و کشور را در حدی که در توان کشور بوده اداره کنیم.

روحانی گفت: باید در نظر بگیریم زندگی با کرونای ضعیف‌تر و محدودتر در ماه‌های آینده را و خود را به زندگی‌بدون کرونا آماده کنیم؛ که البته به این سادگی نیست که بگوییم ۱۰ روز یا ۲۰ روز دیگر یک ماه دیگر کرونا دیگر وجود ندارد، بلکه این ویروس وجود دارد و ممکن است عده‌ای مبتلا شوند و عده‌ای به بیمارستان بروند. این روند نه فقط در ایران، بلکه در همه دنیا اینطور خواهد بود که باید با آن زندگی کنیم.

رییس جمهوری در پایان اظهار داشت: در این شرایط باید برای پسا کرونا یعنی تا روزی که درمان این بیماری و واکسن آن پیدا شود و تامین همه نیازمندی‌های جامعه ما که امروز مورد توقع مردم است آماده باشیم.

روحانی تصریح کرد: به همکاری و همراهی مردم امیدواریم و مطمئن هستیم که با ما همکاری می‌کنند، هم به پزشکان خود بیش از گذشته امیدوار هستیم و می‌دانیم امروز از همیشه مسلط‌تر هستند و هم به واحد‌های تولیدی و خدماتی کشور امیدواریم و اطمینان داریم، البته می‌دانیم برخی واحد‌های تولیدی و خدماتی در سختی قرار گرفتند و در حد توان‌مان آن‌ها را یاری و کمک خواهیم کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۵۹
هفته پیش روزانه 1000 نفذ مبتلا بود الان هر روز شده 3000 نفر چطور بهتر شده حسن آقا ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
مهم فوتی هاست که هنوز روی 120 گیر کرده! یعنی آمار ابتلا خدای نکرده , خدای نکرده اگه بشه روزی 100 هزار تا باز آمار فوتی همون 120 نفر در روز است
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
اقای روحانی هر روز سخنرانی حماسی میکند خسته نمیشوند؟؟
من بیننده و شنونده دیگر صحبتهای ایشان و دولتی ها را گوش نمیدهیم از بس تکراری شده
ناشناس
| Canada |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
آقای روحانی پست ریاست جمهوری را با منبر وعظ و خطابه اشتباهی گرفته است هر روز می رود بالای منبر و ادعاهایی می کند که مردم هیچکدام را نمی بینند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
این بهتری هم مثل شنبه همه چیز عادی است و مردم بروند سر کارشان است دیگه مش حسن
ناشناس
| Germany |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
آقای روحانی فراموش کردی گفتی از شنبه همه چیز عادیه و دشمن می خواد کشور را تعطیل کنه؟حالا داری صحبت از یک سال و دوسال می کنی؟ البته این حرف شما را قبول دارم چون با مدیریتی ملوک الطوایفی که در کشور ما برپا شده است شک ندارم همه دنیا کرونا را مهار می کنند اما در ایران روز به روز از کرونا خواهیم مرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
متاسفانه صحبت های ایشان دیگر اعتباری بین هیچ کس ندارد برای خودشان حرف می زنند حتی خیلی از مدیران هم می گویند اطلاعات ایشان بسیار کم وناقص و در بسیاری موارد اشتباه است امیدورام به زودی ایشان توسط مجلس جدید استیضاح شود چون در هیچ موردی موفق نبودند حز از بین بردن اعتماد ملی
ناشناس
| Germany |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
در زمان اقای احمدی نژاد هم تحریم بودیم اما وضعیت خیلی ، خیلی بهتر بود
آقای رییس جمهور، هر روز نفرات مبتلایی روزانه داره تصاعدی بالاتر میره،مرگ و میرهای هم متعاقبا بالا می‌ره. چطور وضعیت بهتر شده اونوقت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جناب رییس جمهور
اگر وضعیت ایران بهتر از بقیه کشورهاست عنایت فرمایید فرزندانتان را از اروپا و آمریکا به ایران بازگردانید .
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
هنوز به اقای رئیس جمهور خبر ندادن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
شیرمادرت حلالت باشه
ایشون هر هفته میان همون حرف هفته قبل رو تکرار می کنند. آقا جان ویروس کرونا به اون ریزی خودشو هی داره آپدیت می کنه و یه کار جدید می کنه شما از اون مگه کمتری؟
ایشون هر هفته میان همون حرف هفته قبل رو تکرار می کنند. آقا جان ویروس کرونا به اون ریزی خودشو هی داره آپدیت می کنه و یه کار جدید می کنه شما از اون مگه کمتری؟
زهی خیال باطل. کرونای ضعیف تر دیگه چیه؟؟؟ ملت رو چی فرض کردید؟؟
شنبه به حالت عادی برمیگردد این هفته از هفته قبل وضع بهتر است از رکود گذشتیم دیوار تحریمها فروریخت با کدخدا ببندیم بهتراز با اروپا ببندیم صدا وسیمای دولت لطفا فرمایشات حضرت رییس جمهور را در گذر زمان پخش کنید شاید حافظه ایشان یاریشان نکند بلکه ببینند یادشان بیاید گاندو را که اجازه نمیدهند پخش کنید حرف خودشان راچطور
هر روزبهتر ازدیروز
درمدت ۷ سال ریاست جمهوری شما مملکت گل وبلبل شد
شما تبلور تدبیر وامیدهستید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
کویت و سوییس شدیم در ایام کرونا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
براش باید اسپند دودکنیم
باید منتظر پایان تعطیلات نوروز بود تا اثر هنرنمایی یه عده ب که رفتن سفر ،نمایان شود.
رتبه ایران ؟؟؟ بله چنانچه بر اساس حقیقت آمارها اعلام شده باشد در جهان رتبه قابل قبولی داریم اما مشکل اینجاست که مسئولین ما در مهندسی ارقام و مخفی کاری سرآمد تمام جهان هستند
دولت روحانی فقط بلده از جیب خالی مردم دولتش را نگهداره وهمیشه به فکر دولته نه ملت انگار دولت ایران گدا خانه است
خدا وکیلی از زمانی که نمازجمعه ها و تولیت ها تعطیل شده بخشی از تنش های مردم کم شده
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
اره والا
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
مخصوصا در مشهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
حرم را بستیم
اما شما به مسافرتتان رفتید
هیئت را تعطیل کردیم
اما شما چهارشنبه سوریتان را کنسل نکردید
مساجد را در کل کشور بستیم
اما شما از خرید و خوشگذرانی هایتان نگذشتید
در تاریخ بنویسید حزب اللهی ها پای علم و عقلانیت ماندند اما کسانی که به دروغ دم از علم و وطن پرستی می زدن نماندن
ناشناس
| Germany |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
به 16:27
بودجه های هزاران میلیاردی همین چیزهایی که نام بردی را هم اشاره می کردی!!!!
وضعیت کشور از هفته پیش بهتر است!!!!!!!!!!!!!

همه چی آرومه من چقدر خوشبختم
"این ویروسی است که آمده و وارد جامعه شده و هست. ممکن است یک سال یا دو سال باشد، اما باید شرایط جامعه را برای نوعی مواجهه شدن با این ویروس آماده کنیم."



حرف های جدید می شنویم!!!!!!! قبلا چیز دیگه ای میگفتید.حالا میگید یکی دو سال دیگه ممکنه این ویروس در کشور پایدار باشد؟





آیا شما چیزی میدانید که ملت نمی دانند؟ یا بهتر بگم چه چیزی را به ملت نگفته اید که نتیجه اش پابرجا بودن ویروس در یکی دو سال آینده است؟
قیمت نفت به پایین ترین سطح خوددر ۳۰ سال گذشته رسید
کرونا باشدت هرچه تمامتر درحال شیوع است
کسب وکار دررکودوتعطیلی مطلق بسرمیبرد
تحریمها دراوج خودقراردارند
درامدهای ریالی وارزی بشدت کاهش یافته اند
بااینحال ...
بورس نورچشمی همچنان میتازد ورکوردمیزند
مساله : پیداکنید پرتقال فروش را !!!!
جناب روحانی با این وضعیت که تو درست کردی با این مدل برخورد با اصناف اگر از کرونا نمی ریم از گرسنگی و بی پولی می میریم
باید قرنطینه اعمال بشود اون کاملا صحیح.چه فکری به حال معیشت مردم کردید.وقتی صنف رو تعطیل کردید ملت از کجا بیارن بخورن؟
همه که کارمند دولت نیستن حقوق ها سر ماه بره توی حساب بانکی شون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
می میریم؟ خب فکر کردی براشون مهمه که با بت چی می میریم؟ کرونا یا گرسنگی
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
بر طبق قانون قرنطینه کامل دولت میبایست کلیه هزینه های کل کشور را پرداخت کنند
در کشورهای دیگر مشخص است درامد هر شخص چه مقدار است بر مبنای ان به هر نفر مبلغی بابت امرار معیشت پرداخت میشود در ایران هموز شخصی که درامد میلیاردی دارد یارانه میگیرد حال توقع دارید اقای رئیس جمهور چگونه برنامه زیزی کند امکانش در کشور ما صفر است برای همین وعده های سر خرمن میدهند
جناب روحانی با این وضعیت که تو درست کردی با این مدل برخورد با اصناف اگر از کرونا نمی ریم از گرسنگی و بی پولی می میریم
باید قرنطینه اعمال بشود اون کاملا صحیح.چه فکری به حال معیشت مردم کردید.وقتی صنف رو تعطیل کردید ملت از کجا بیارن بخورن؟
همه که کارمند دولت نیستن حقوق ها سر ماه بره توی حساب بانکی شون
عمو بیخیال
از نظر شما همه چیز مورد قبول است حسن آقا!!!
در ضمن اینقدر تحریم تحریم نفرمایید که اگر تحریم نبودیم فقط خدا میدونست تو این بلبشو کرونا چندین ده میلیارد دلار کجا غیب میشد.آقا دکل نفتی غیب شد دکل نفتی دست بردارید تو رو خدا!!!
اگر به اتفاق آرا تصمیم گرفتید پس معلومه همه شما در اتاق های دربسته خودتان نشستید و هیچ اطلاعی از شرایط مردم و کشور ندارید.
البته از قبل نیز این موضوع کاملا مشخص و مبرهن بود فقط مانده بود که خودتان اعتراف کنید.
کاش آقای رئیس جمهور زودتر از این با متخصصان مشورت کرده بودند، مطالب درستی که فرمودند را اغلب مردم از ۲ ماه قبل می دانستند ولی ایشان اصرار داشتند خلافش را بگویند
یکشنبه ۱۰ فروردین
سکه رکوردتاریخی زد : ۶۳۵۰۰۰۰ تومان !
اسکناس دلار ۱۶۲۰۰
حواله دلار ۱۶۸۰۰
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
بورس امروز ۱۳۰۰۰ رشد کرده!!!!!!! اِی خِدا اِی خِدا
کرونا همه را خانه نشین کرده الا بووووووووورس را
بنظر من هم كه در ژاپن سومين قدرت اقتصادي جهان زندگي مي كنم عملكرد مسئولين ايران در رابطه با كرونا و تهيه مايحتاج مردم نمره خوب و قابل قبولي گرفته
در اينجا با وجود اينكه هنوز بيماري بطور انفجاري شيوع پيدا نكرده و تحريمي هم وجود نداره الكل و دستمال توالت و ماسك ناياب شده و سوپرماركتهاي توكيو هم در اولين ساعات مواد غذايي به غارت ميره
خداييش از اين منظر دولت ايران و كادر پزشكي و پرستاران عزيز كشورمون قابل تقديرند
كمي انصاف داشته باشيم
پاسخ ها
مازیار وکیلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
بابا پس ول کن بیا ایران در خدمت باشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
خب انصاف نداریم
روحانی واقعا قات زده. انگار توی این مملکت زندگی نمیکنه
ایشان به نظر آمار و ارقام را از آقازاده ها میگیرند ظاهراً در جاهایی که آنها زندگی میکنند وضع بهتر از هفته قبل شده....................................
آقاى روحانى
اشتياق من براى تموم شدن دوره رياست جمهورى شما به مراتب بيشتر از تموم شدن كروناست.
پاسخ ها
کلیدساز
| Germany |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
ما بیشتر
چیو ایشون میبینه که ما نمی بینیم خدا میدونه؟ روز به روز داره اوضاع بدتر میشه... ۳۴۰۰ نفری که اعلام میکنین حالشون وخیمه، فوت شدن
شنبه شد؟
مش حسن برو کلیدت رو پیدا کن، باز هم جمعه است و شما خواب تشریف دارین.

برو تو بازار و قیمت انواع میوه و مایحتاج اولیه و روزانه مردم رو ببین بعدش بفرما همه چیز خوبه/

تازه صادرات هم نداریم و میوه این همه گرونه.
خدایا به مارحم کن و ۱۴۰۰ را هرچه زودتر برسان !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
١٤٠٠ هم مياد مي بينيم نفر بعد چكار مى كنه
ادمها هرقدر بی سواد تر و بی عرضه تر باشن ایراد گیری و انتقادشون بیشتره. بعضی از این افرادی که اینهمه ایراد میگیرن و انتقاد میکنن به رییس جمهور یه کشور خودشون از مدیریت خانواده یا محل کارشون عاجزند اونوقت انتقاد از رییس جمهور اونهم توی این شرایط کنونی که همه چی در مورد این ویروس مجهوله. عزیزم شما یک هفته نتونستی توی خونت بدون دعوا و استرس بشینی و مدیریت کنی اونوقت تو صلاحیت انتقاد داری؟
انتشار نطرات انتقادی به رییس جمهور ایران که فقط 40 درصد اقتصاد دستشون هست رو نشانه خوب پیشرفت دموکراسی در ایران میبینم. به امید روزی که همه کسانی که قدرت دارند به همین راحتی مورد نقد قرار بگیرند.
آقای رئیس جمهور ما دیگر به این پساها عادت کردیم وچطور در پسا برجام آنهمه شکنندگی و تورم و گرانی و غیره راتحمل کردیم اکنون در پسا کرونا نیز ورشکستی بدهکاری وبدبختی را تحمل میکنیم چون کار ما تحمل کردن است ومعلوم است امروزمان از دیروز بهتر است اگر همه چیز را وارونه حساب کنی .
از جمعه شروع میکنی؟
واقعا با این مسئولان عالیه عالی !!!!
خاک بر سر من که جوانیم را گذاشتم برای این کشور!
حسن اقا تعداد مرده هايى را كه از مشكل تنفسى مردن را اعلان كنيد
البته محله روحانی راست میگه از هفته پیش وضعشون بهتره چون دلار هم شد 16200
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر