بازدید 20309
پوزش اینستاگرامی عظیمی نژاد افاقه نکرد

فرصت ۴۸ساعته استقلال برای عذرخواهی داور عصرجدید

کد خبر: ۹۶۸۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷ 29 March 2020

یکی از برنامه‌های پرحاشیه و جنجال ساز تلویزیون در تعطیلات نوروز، مسابقه استعدادیابی عصرجدید است که به نوعی یک کپی از روی دست برنامه های مشابه آمریکایی در شکل و شمایل آماتوری محسوب می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی، در این برنامه ناشیانه، جای فوتبال هم چندان خالی نیست و بعضا افراد مستعدی برای نمایش توانایی های فوتبالی خود به آن وارد می شوند. اما حاشیه های مرتبط با فوتبال در این برنامه محدود به شرکت کننده ها نبوده است.

چند شب پیش دانش فوتبالی برخی داوران این مسابقه به چالش کشیده شد و اتفاقی در خلال آن افتاد که ناراحتی هواداران استقلال را به دنبال داشت. آریا عظیمی نژاد، یک نوازنده داخلی که رشته تخصصی‌اش موسیقی است، به انتخاب مدیران شبکه یا مسوولان ساخت این برنامه  پرهزینه روی صندلی قضاوت برنامه عصر جدید نشسته و اطلاعات چندانی از فوتبال ندارد و به همین دلیل احسان علیخانی مشغول شوخی با وی بود. در این لحظه عظیمی نژاد به دلیل سخت بودن تلفظ اسم آندره آ استراماچونی، سرمربی پیشین استقلال، نام او را پرسید و گفت که برایش شبیه یک نام ماقبل تاریخی است!
این مسئله به سرعت موجب دلخوری استقلالی‌ها شد و واکنش تندی از سوی هواداران و حتی بازیکنان حال حاضر این تیم به همراه داشت. عظیمی نژاد پس از این، یک استوری در اینستاگرام شخصی اش منتشر کرد و عذرخواهی کرد اما بار دیگر تاکید کرد که واقعا از نظرش این نام شبیه به نام های تاریخی است.
همین موضوع ناراحتی استقلالی‌ها را ادامه داده و حالا خبر می رسد باشگاه استقلال به دستور احمد سعادتمند - که از سوی اسماعیل خلیل زاده امور باشگاه را در اختیار دارد - رسما به این داور برنامه عصر جدید 48 ساعت فرصت داده تا از هواداران این تیم عذرخواهی کند. باشگاه استقلال در نظر دارد به دلیل آنچه جریحه دار شدن احساسات میلیون ها هوادار این تیم قلمداد می شود، در صورت عدم عذرخواهی مجدد و کامل این شخص، از طریق مجاری قضایی از وی شکایت کند.

فرصت ۴۸ساعته استقلال برای عذرخواهی داور عصرجدید

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷۱
این همه مسخره مسئولین وسرمربیهاورئیس فدراسیون رومیکنندکسی جریحه دارنمیشه حالابرای ی خارجی همه جریحه دارشدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
علی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
تیم رقیب در سه سال اخیر شش جام آورده در آستانه رسین به دوجام دیگر است به جای رسیدگی به امور باشگاه و عقب نماندن از رقیب و پاسخگویی به انبوه شکایات بین المللی و جریمه های دلاری سطح توقعات طرفداران را پایین می آورند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
عظیمی نژاد باید از اون استقلالی که بهش گفته کله گچی شکایت کنه
واقعا مسخره است. مثلا در دادگاه میگن چرا به نظرت اسم ماقبل تاریخیه 1 میلیون دلار جریمه!
راست گفته
چیه بابا اینقدر هوچی بازی نداره. تابناک چرا طرفداری می کنی برنامه ناشیانه و .... هرچی هست خیلی طرفدار داره
مگه چکار کرده عذرخواهی بکنه چه چیز بدی گفته؟ چرا یه مشت طرفدار بی فرهنگ این باشگاههای مافیایی هر توهینی می کنند و کسی عذرخواهی نمی کنه؟ کسی که ناراحت باید بشه استراماچونی است که ابدا همچین حماقتی نمی کنه
چه لوس و بی مزه ، اینم برخوردن داره ؟؟؟آقایون فوتبالی هر چی میخوان میگن به کسی نباید بربخوره ؟؟؟؟؟؟؟؟
جریحه دار شدن میلیونها هوادار؟اولین بار که به استادیوم رفتم 45 سال پیش بود و همیشه تیم برایم مهم بوده و هست.شما رو بخدا این مسخره بازی ها رو بگذارید کنار و بیشتر از این خودتون و مردم رو خار و خفیف نکنید.
لوس و بی جنبه‌گی
ببخشید ولی آیا خود استراماچونی و یا باشگاههای دیگری هم که ایشان سرمربی آنها بوده شاکی شده اند؟!
باشگاه استقلال و مدیرانش دنبال مواردی اینچنین برای فرار رو به جلو از درگیری ها و شکست های چند سال اخیر خودشان و نارضایتی هواداران هستند و در این مورد کاسه داغ تر از آش شده اند. یه زمان یه مربی داشتی که ولتون کرد و رفت و نتونستید نگهش دارید. با سیاست و زرنگی پولش را هم گرفت و پشت سرش را هم نگاه نکرد.. حالا سر یه موضوع ساده که زیاد هم بی ادبی در آن به چشم نمیخورد انگار به ناموسشان بی احترامی شده و رگ گردن پاره میکنن!
استراماچونی دیگه نسبتی با باشگاه استقلال نداره لازم باشه خودش شکایت میکنه شما فکر مشکلات خودت باش.
48ساعت فرصت داده ؟ مگه رکن قضاییه؟ یه جورایی هم تهدید حساب میشه. این رفتار درست نیست. فقط باید اعلام کنند که رفتار زننده بوده و بعدشم برن اقدام قانونی کنند. این رفتارهای باشگاه خودش فرهنگ غلط رو جا میندازه.
چقدر بی کارند
به لحاظِ حقوقی هیچ دلیلی برای عذرخواهی کردن از استقلال وجود نداره.
واقعا" که عده ای افراطی شور همه چی را درآورده اند . بغیر از تحریک جوانان چه کاری از دستتان بر می آید ؟
برو بابا دلخوری مگه کی بوده استراماچونی اومد پول مملکت رو خورد و برد و رفت جمع کنید بساط مفت خوری اسم این چیزی که بازی میکنید شوتباله نه فوتبال
با سلام
من از مسئولین باشگاه استقلال تقاضا دارم به حواشی دامن نزنند . برنامه عصر جدید در این شبهای تنهایی موجب مسرت وشادی اندک جامعه ایرانی شده است . لطفا این شادی را برای مردم تلخ نکنید . من هوادار استقلال هستم واصلا از اقای عظیمی نژاد رنجور نشده ام . با تشکر
چقدر بدبخت هستند این اسقلالی ها که چی به مربی که با اون کارهاش دست استقلال را گذاشت توی پوست گرد
نا راحت شدند متاسفام
ای کاش این حضرات هم از مردم ایران بابت بسیاری از کم کاری های خود و احتمالا خرابکاری در مورد این تیم محبوب پوزش می طلبیدند سپس در مورد افراد دیگر نظر می دادند.
جمع کن بابا کاسه کوزتو حالا انگار چی شده
ینی چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ایشون میگه اسم مربی سابق باشگاه شبیه اسمای تاریخیه حالا کیسه ها بهشون چرا برخورده جای تعجب داره جلل خالق.... عظیمی تژاد ازحرفت عقب نشینی نکن از لحاظ قانونی هچ کاری نمیتونن بکنن چون حرف غیر مربوط نزدی تازه تو میتونی از باشگاه شکایت کنی بخاطر توهین هوادارا کیسه.
گفته که گفته ، نه اینکه به عنوان رفتار فردی کاری درست باشه ، نه . اما اگر خیلی مسئولین استقلالی دوستش داشتن این مربی محبوب رو که حتما" لایق بوده و اه از نهاد طرفدارها درآورد خروج ایشان . پس باید در درجه اول عدم توانایی خودشون رو به عنوان یک توهین و بی مسئولیتی به این باشگاه باسابقه و طرفداراش بدانند .
خود شما هم توی متن کلی به این برنامه توهین کردین! اگه توهین اینه که همه دارن توهین میکنن!!
یا خدا یک عده انگار واقعا دیوانه شدند یا خودشان را به دیوانگی زدند. یعنی مسوولین باشگاه استقلال اینقدر بیکارند؟ پس برای میلیون ها دلار از پول بیت المال که هدر دادند کی باید عذرخواهی کنه؟!!
واقعا باید تاسف خورد. مدیر یک تیم بزرگ دغدغه فکریش تلفظ اسم مربی قبلی تیم هست
همه چی فوتبال اینهمه پول و هزینه،تو این گیر و داری شما به فکر جریحه دار شدن هواداری؟
از بیکاری و پول فوتبال چی تو ذهنتونه.حرف بدی نزد.
من بودم عذر خواهی مجدد نمی کردم چون اینها بدنبال حاشیه هستند هر اتفاقی هم بیفته اینکار را ترک نمی کنند نونشان تو حاشیه است برای پوشاندن ضعف های بی شمارشان
شکایت از داور مسابقه به دلیل مسخره .مسئولین استقلال خجالت بکشید.به جای این کارها برید امور باشگاه تان را سر وسامان بدهید
مردم دارن به فنا میرن شما دنبال چی هستین
اقایان استقلال ، عرضه دارید حق و حقوقتان را از AFC بگیرین
بابا مگه چی گفته؟ حالا مشکل مملکت ما شده این که وقت خودتونو هدر میدید. تو عالم شوخی چیز بدی هم نگفته. بنده خدارو اذیت نکنید. عذرخواهی هم که کرده. البته من فکر میکنم دوباره هم عذرخواهی کنه. اول فکر کردم توهینی جیزی گفته.
شورش رو دراوردین
جمع کنید بابا هر بچه ای می فهمه توهینی درکار نبوده و عظیمی نژاد اصلا فوتبالی نیست. بجای اینکارا برید تیمو درست کنید بلکه بعد ۷.۸ سال بتونه به جایی برسه
امان از جوگیری.
حالا خوبه استراماچونی اینا رو ول کرد و به تحقیرآمیز ترین شکل ممکن از ایران رفت و جواب تلفن استقلالیا رم نمیداد.
حالا استقلالیا دارن به خاطر یه همچین آدمی به هموطن خودشون انواع توهین ها رو توی فضای مجازی می کنن.
اين نهايت بي فرهنگي و کم ظرفيتي يک باشگاه است که نام فرهنگي- ورزشي را يدک ميکشد!. چقدر پوپوليست و چقدر شان فرهنگي و سطح مديريتي مديران آن باشگاه پايين است که وارد اين مسايل ميشوند!!
اسقلالیها اول برن بدهی این مربی خوش اشتها رو بدن بعد به تریج قباشون بر بخوره
بابا جمع کنید این بساط رو
اگه مدیر هستی و احساسات هواداران برات مهمه برو تیم رو درست مدیریت کن الکی دنبال حاشیه نباش
یارو یه زمان کوتاهی مربی تیم بوده استقلال پدر خوانده استراماچونی نیستید که
کاش در جاهایی که باید اینقدر غیرت داشتیم هم از خودمون غیرت نشون میدادیم!!!!
دلتون خوشه ها ُ
بیکارهای بی مصرف
بی جنبه ها! تابناک تو هم شورش رو در آوردی با متن های خبری زرد و خاله زنک بازی !! گیر دادی به تخصص داور برنامه؟ چه ربطی داره که خودت داور رو توهین و تحقیر میکنی؟!
ناراحتی نداره!
مگر قهرمان ملی بوده که احسسساسسسات تون! جریحه دار شده!؟
از جای دیگه ناراحتید، به احسان عالیخانی چه ربطی داره؟
۶ تایی ها!
فکر کنم اگر شکایتش را بکنند به خاطر این توهین حتما اعدام می شود ، آخه شوخی که نیست توهین به اسم سرمربی سابق استقلال؟!
به هیچ عنوان توهین نکرده، لطفاً ظرفیت و جنبه استقلالی های عزیز و گرامی
آندره آ استراماچونی شبیه یه اسم تاریخی هست.

خوب که چی؟

اصلا ایشون یک خارجی و یک مربی اخراجی هست.

چرا باید روش حساس بود؟!
این حرفها چیه شما برو به کارهای اصلیت برس
من خودم استقلالی هستم مرد حسابی اصل رو ول کردید اومدید کارهای فرعی را پیگیری می کنید
مگه همین مربی سر استقلال کلاه نگذاشت
یعنی خاک بر سر اون جامعه ای که انرژی و وقتش رو اتلاف چنین مسائل پیش پا افتاده ای می کنه. خوب ورزشکار ! خوب با اخلاق ! یه کم اون ظرفیت صاحب مرده تو ببر بالا !
اين نام شبيه نامهاي خيلي قديمي است من حق رو به آريا ميدم نام آريا هم بخشي از تاريخ ما را نشان مي دهد.
مسئولين استقلال بيشتر از اين حركات مضحك انجام ندهند
الان مربی که کلی ایرانی هارو مسخره کرد و تیغ زد شده ناموس اینا؟؟؟؟؟؟؟؟عجب
لابد فردا باشگاه استقلال از مردم که رای به سید جلال حسینی به عنوان برترین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان آسیا دادند ۴۸ ساعت وقت می دهد تا عذر خواهی کنند؟واقعا باشگاه دست چه کسان بی جنبه ای افتاده
برو بابا دلت خوشه . مدیران فوتبالی اون جایی که باید حواسشون جمع باشه تا هزینه های الکی رو دست بیت المال نگذارند خواب تشریف دارند اما اینجا حواس جمع شدن !!!!!!!
فاشیست بودن شاخ و دم نداره
کاش بابت این همه هدر دادن پولهای مملکت و ارز نداشته کشور هم مسئولان فوتبالی عذرخواهی میکردند
بابا حالا یه شوخی کرده اصلا مگه استرا همین نیست که رفت و هممونو به خاطر پو ترک کرد استقلالی برای چی باید ناراحت این حرف شید زشته
به واژه های زیر دقت کمید:
برنامه‌های پرحاشیه و جنجال ساز.... برنامه ناشیانه....نوعی یک کپی....شکل و شمایل آماتوری.....برنامه پرهزینه....
با واژه های فوق به نظر می رسد "تابناک ورزشی" با برنامه مذکور مشکل اساسی دارد و هواداران استقلال را بهانه این تازش نموده!
مافیای پشت پرده استقلال را باید پائید که از این نمد سوراخ و پر و پاره دنبال چه فرصت طلبی دیگری است. یک داور خوب، صمیمی و آگاه را از گردونه رقابت ها خارج کردن هم حکایت دلال های فوتبال است که کیروش را جابجا کردند برای پول و دلار. واقعا برای مدیریت استقلال متاسفم که چقدر حرکاتشان چندش آور و کثیف است.
به این میگن کاسه داغتر از آش تو این گیر و دار کرونا اینو کجای دلم بزارمممممممم
از بيكاري دوران قرنطينه است ديگه! مرد حسابي، مربي دست چندم از اروپا مياريد اينجا، پول يا مفت مملكت رو هم خرجش ميكنيد نتيجه كه نميگيريد هيچ حقوقش هم نميديد بعد هم بخاطر سو مديريت كلي شكايت و آبروريزي در آسيا و فيفا داريم ، تازه ادعاي خدشه دار شدن احساسات طرفداران رو ميكنيد؟آخرين قهرماني استقلال محبوب كي بود؟ آسيا پيشكش مديريت مسخرتون، عرضه قهرماني ليگ ايران رو هم ندارين
ماقبل تاریخ. برو از منم شکایت کن
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
وقتی وزیر ورزش تخصص نداره وتیمهای ابی و قرمز پول یامفت
که از جیب ملت هست را به هدر
بهتر است باشگاه استقلال از ملت ایران بخاطر توهبن این موجود ماقبل تاریخ عدرخواهی کند که پول را گرفت ورفت وبه التماسهای باشگاه هم محلی از اعراب نگذاشت.
در بی سوادی این داور خصوصا عدم صلاحیتش برای داوری شکی نیست... اما این هیاهو برای یک اشتباه هم خیلی جالب نیست...
وقتی وزیر ورزش توانایی و مدیریت نداره و مربی های بی معرفت خارجی رابا قراردادهای بی حساب کتاب جذب میکنند.مربی های استقلال و پرسپولیس با ۱۰۰هزار نفر تماشاچی باید افتخار کنند که به این تیمهای ایرانی سرویس بدهند،مگه چند تا تیم توی دنیا اینقدرطرفدار دارن.
خجالت آوره برای یک نفر خارجی این طوری خودزنی می کنیم.
جالبه که طرف خودش روحش هم خبر نداره
ما اینجا داریم باهم می جنگیم
دو تیم استقلال و پرسپولیس مثل بچه های نونوری هستند که تا چیزی در موردشان نوشته یا گفته میشه بهانه کرده و شوع به ننه من غریبم بازی میکنند . واقعا" جای تاسف داره ، وزارت ورزش و فدراسیونهم زود نازشون میکنند و تا جای ممکن در خواستشان را ولوغیر اصولی بر اورده میکنند . لابد اینهمه برنامه و خبر در صدا و سیما اول باید از فیلتر دو تیم مذکور بکذرد . !!! خجالت هم خوب چیزیه .
واقعا مسخره است،یعنی چی که باید عذر خواهی کنه؟ خواهشا ی سر به پیج و بیوگرافیشون بزنین ببینید هر کدوم چه جور آدمهایی هستن.انگشت شمارن بینشون که واقعا آدم حسابی باشن.بابت پولی که از بیت المال براشون خرج میشه و پی درپی شکست میخورن باید از ملت عذر خواهی کنن
واقعا مسخره است
آقای اریاعظبمی نژادیک هموطن موفقه ومن بهش افتخار میکنم ششمایک اجنبی پرستین استراماچونی کیه اجنبی پریتا خوبه ولتون کرده رفته وگرنه
حاشیه ساز های بی مصرفففف..حیف اینهمه حذینه که تو فوتبال هدر میره ☹
واقعا برای هوادارای این تیم متاسفم واقعا که دلخوشی شما هم همیناست دیگه
.عظیمی نژاد حرف بدی نزده که...توهینم نکرده که...چرا حاشیه سازی میکنید....تازه این آقای عظیمی نژاد میتونه از شماها شکایت کنه به جرم تهدید.....بیشین جات باباها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار