بازدید 11833

قربانیان کرونا در ایتالیا از ۱۰ هزار نفر فراتر رفت

مقامات ایتالیا اعلام کردند که طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۸۹ نفر در این کشور به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند تا شمار قربانیان کرونا در این کشور اروپایی به ۱۰۰۲۳ نفر برسد.
کد خبر: ۹۶۸۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۰ 29 March 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، مقامات درمانی ایتالیا روز شنبه اعلام کردند که طی ۲۴ ساعت گذشته ابتلای ۵۹۷۴ نفر دیگر در این کشور به ویروس کرونا مثبت اعلام شد تا مجموع مبتلایان به کرونا در این کشور اروپایی به ۹۲ هزار و ۴۷۲ نفر برسد.

همچنین طی مدت مذکور ۸۸۹ نفر دیگر در این کشور به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع قربانیان کرونا در این کشور به ۱۰۰۲۳ نفر رسید.

بیشتر قربانیان و مبتلایان به کرونا در ایتالیا در منطقه لومباردیا در شمال این کشور هستند.

بر اساس آخرین آمار، طی روز گذشته ۲۱۱۷ نفر در این منطقه به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند تا مجموع مبتلایان در لومباردیا به ۳۹ هزار و ۴۱۵ نفر برسد.

همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۴۲ نفر از مبتلایان به کرونا در لومباردیا جان خود را از دست دادند تا مجموع قربانیان ویروس کرونا در این منطقه به ۵۹۴۴ نفر برسد.

روز گذشته خبرگزاری «رویترز» خبر داد: «رئیس مؤسسه سلامت ملی ایتالیا می‌گوید، ایتالیا به هنوز به پیک شیوع ویروس کرونا نرسیده است».

همچنین اتحادیه ملی پرستاران در ایتالیا گزارش داد که «دنیلا تریزی» پرستار ۳۴ ساله ایتالیایی بعد از ابتلا به این ویروس خودکشی کرده است
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی