بازدید 4281

برانکو بخش کمی از دستمزدش را به عمانی‌ها بخشید!

کد خبر: ۹۶۸۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲ 28 March 2020

سرمربی تیم ملی فوتبال عمان اعلام کرد که به خاطر ویروس کرونا تصمیم گرفته که حقوق دو ماه خود را کم کند هر چند این مبلغ بهیچ عنوان رقم قابل توجهی محسوب نمی شود.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از استاد الدوحه، برانکو ایوانکوویچ بعد از ناکامی در الاهلی عربستان و جواب رد شنیدن از فدراسیون ایران ، تصمیم گرفت که هدایت تیم ملی فوتبال عمان را برعهده بگیرد اما دستمزد او نزدیک به یک میلیون دلار برآورد شده است.

این روز‌ها فوتبال باشگاهی و ملی به خاطر شیوع ویروس کرونا تعطیل شده است و هیچ بازی برگزار نمی‌شود و فیفا به بازیکنان و مربیان توصیه کرده که نیمی از دستمزدشان را به طرق قرارداد ببخشند. 

در همین راستا برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی فوتبال عمان اعلام کرد که حقوق دو ماه آوریل و می‌خود را ۳۹ درصد کم کرده است تا فدراسیون فوتبال عمان در این روز‌ها به مشکل نخورد و بتواند بحران را مدیریت کند! مبلغی که برانکو به عمانی‌ها تخفیف داده است ۷ هزار ریال عمان (۱۸ هزار دلار) است که بعید است این میزان کم تخفیف کمکی به حل بحران مالی هیچ تیم ملی بکند. البته فدراسیون فوتبال عمان از این اقدام برانکو تشکر و برای او آرزوی موفقیت کرد.

کشور عمان هم یکی از کشور‌های عربی است که ویروس کرونا در آن دیده شده است و وزارت ورزش این کشور یک ماه همه فعالیت‌های ورزشی را تعطیل کرده است تا از شیوع ویروس جلوگیری کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل