بازدید 40977
۷

خودکشی دومین پرستار به دلیل ترس از کرونا

طبق بیانیه رسمی مقامات ایتالیا، دومین پرستار این کشور به دلیل ترس از کشته‌ شدن توسط ویروس کرونا دست به خودکشی زد.
کد خبر: ۹۶۸۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸ 27 March 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم؛ "فدراسیون ملی پرستاران" ایتالیا در بیانیه‌ای اعلام کرد، "دانیلا تریزی"، پرستاری که در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان "سان جراردو" در شهر "مونزا" مشغول به کار بود، از ترس بیماری کرونا خودکشی کرد.

پایگاه خبری "metro" نوشت، دانیلا پرستار ایتالیایی که به ویروس کرونا مبتلا شده بود، از ترس جان باختگان خودکشی کرد.

بسیاری از بیماران بیمارستان‌های منطقه "لمباردی" ایتالیا، ویروس کرونا را به پرستاران و کادر پزشکی منتقل می‌کنند و این باعث ابتلا آنها به این بیماری می‌شود.

به گفته "اریو نگری"، مدیرعامل موسسه تحقیقات داروسازی "Giuseppe Remuzzi" این یکی از عواملی است که در شیوع سریع بیماری کمک می‌کند؛ وی گفت: « بسیاری از پرستارانی که در بیمارستان مبتلا می شوند، با رفت و آمد به بیرون بیمارستان آن را منتقل می‌کنند.»

این دومین خودکشی پرستاران در ایتالیا است؛ هفته گذشته یک پرستار زن دیگر نیز در "ونیز" در شرایطی مشابه (ترس از ابتلا به کرونا) دست به خودکشی زده بود.

بر اساس اعلام "مؤسسه ملی بهداشت" ایتالیا تاکنون 4300 کادر پزشکی و درمانی بیمارستانها به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد 6 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۷
تابناک این خبرهارا انتشار نده تا روحیه کادر درمانی ایران راتضعیف نکنی.
فشار روانی زیادی به اینهایی که مستقیما با بیماران بد حال درگیر هستند، وارد می شود وقتی حال و روز اونها رو می بینند. اگر مردم ویدیو هایی از وصعیت اینها رو داشته باشند و ببینند ، همه تو خونه میخکوب میشن ولی به فروشگاهها هجوم میارن و رفتار وحشیانه ازشون سر خواهد زد بخاطر ترس از مردن.
این پرستار زحمت کرونا را کم کرد .
خودکشی از ترس مردن ؟!!!
واقعا مسخره واحمقانه است
آقا این گونه خبرها ممکنه برروی روحیه عزیزان دست اندرکار درون کشور تاثیر بزاره
زمانی که اعتقاد به خدا و معاد و قیامت داشته باشد تمام زندگی با امید و نشاط سپری می شود حتی اگر در دل مشکلات باشد. فتوکل علی الحی الذی لایموت. این احتمال زیاد است که آن پرستار کرنا نگیرد و این احتمال زیاد است که اگر کرنا بگیرد درمان شود و نمیرد، اما او قبل از تحقق احتمالات ترجیح می دهد که به خاطر مرگ احتمالی، خودکشی کند، چه اندازه غیر عقلانی است!
دمشون گرم. تو این چیزا الکی دروغ نمیگن. نمیدونم ما ایرانی ها بر خلاف آموزه های دین اسلام اصرار داریم همیشه دروغ بگیم؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار