بازدید 8587
حجت‌اله نیکی‌ملکی خبر داد:

۷ میلیون تماس با سامانه ضدکرونایی ستاد اجرایی فرمان

سامانه پاسخگویی ۴۰۳۰ در زمینه سئوالات کرونایی مردم ، در روزهای اخیر میزبان حدود ۷ میلیون تماس از سراسر کشور بوده است.
کد خبر: ۹۶۸۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳ 26 March 2020

به گزارش تابناک، حجت‌اله نیکی‌ملکی رئیس مرکز اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان امام با اعلام این خبر افزود: تا صبح دیروز بیش از ۶.۵میلیون تماس درخصوص ابتلا به کرونا و گرفتن مشاوره درمانی با سامانه ۴۰۳۰ ثبت شده است.

وی افزود:دراین سامانه که به همت ستاد اجرایی فرمان امام و همکاری وزارت بهداشت راه‌اندازی شده است، بیش از ۲۰۰۰ پزشک و پزشکیار جهادی همکار ستاد اجرایی بطور شبانه‌روزی به سئوالات و دغدغه‌های مردم پاسخ تخصصی میدهند و حتی با بیماران بطور مرتب تماس میگیرند و وضعیت قرنطینه بودن و سیر درمان آنها را پیگیری میکنند.

نیکی‌ملکی به مصاحبه اخیردکتر جان‌بابایی معاون درمانی وزیر بهداشت اشاره کرد و خاطرنشان کرد:به گفته وزارت بهداشت، پس از راه‌اندازی مرکز ۴۰۳۰، تعداد مراجعه مردم به بیمارستانها و مراکز درمانی به یک پنجم کاهش یافته و این سامانه کمک بزرگی برای نظام سلامت بوده است.

وی افزود: به دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، تمام امکانات ستاد برای مقابله با ویروس کرونا در زمینه تولید اقلام بهداشتی و بی‌نیاز کردن کشور ازاین مواد، خدمات پزشکی تله مدیسین و خدمات مشاوره‌ای، تولید کیت تشخیص و تامین داروهای موردنیاز، توزیع اقلام ضدکرونایی در مناطق محروم ، ضدعفونی کردن معابر عمومی و سایر موارد بسیج شده و تا ریشه کن شدن این بیماری ادامه خواهد داشت.

7 میلیون تماس با سامانه ضدکرونایی ستاد اجرایی فرمان

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان