بازدید 2558

ارتش یمن، عربستان و امارات را با سامانه‌های موشکی جدید تهدید کرد

سخنگوی نیروهای مسلح یمن که از حمایت انصارالله برخوردار است، اعلام کرد: ارتش آزمایش‌های جدید موفقی روی سامانه‌های موشکی خود انجام داده و به زودی آنها را پرده برداری می‌کند.
کد خبر: ۹۶۸۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸ 26 March 2020

سخنگوی نیروهای مسلح یمن که از حمایت انصارالله برخوردار است، اعلام کرد: ارتش آزمایش‌های جدید موفقی روی سامانه‌های موشکی خود انجام داده و به زودی آنها را پرده برداری می‌کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه المسیره، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با اظهار اینکه سامانه‌های موشکی جدیدی به زودی به خدمت گرفته می‌شوند، تاکید کرد:‌ نیروهای مسلح یمن با موفقیت سامانه‌های موشکی را تحت آزمایش‌های جدید قرار داده‌اند و به زودی آن را پرده برداری می‌کنند و بعد از موفقیت‌آمیز بودن آزمایش‌ها، آنها را به خدمت می‌گیرند.

وی درباره پهپادهای ارتش نیز عنوان کرد:‌ یگان پهپادی ارتش طی پنج سال گذشته ۴۱۱۶ عملیات نظامی انجام داده که ۶۶۹ مورد هجومی و ۳۴۹۰ مورد عملیات شناسایی بوده است در حالی که مجموع عملیات مشترک پهپادی و توپخانه‌ای به ۷۳ عملیات، مجموع عملیات یگان موشکی و پهپادی به ۱۱ عملیات و عملیات یگان مشترک توپخانه‌ای، موشکی و پهپادی به یک عملیات می‌رسند.

سریع تاکید کرد: عملیات پهپادها با هدف گیری تاسیسات، پایگاه‌های نظامی، اهداف حیاتی و مهم، تجمعات،‌ پادگان‌ها و تحرکات و تجهیزات دشمن صورت می‌گیرد که از میان آن اهدافی در عمق عربستان و امارات و نیز اهدافی در جبهه‌های داخلی بوده‌اند در حالی که عملیات ویژه‌ای نیز انجام گرفته که طی آن در یک عملیات از بیش از ۱۰ پهیاد استفاده شد.

یمن از پنج سال گذشته در پی تجاوز ائتلاف عربی به این کشور و مقابله بین انصارالله و مزدوران یمنی ائتلاف عربی شاهد بدترین بحران انسانی در سطح جهان است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان