بازدید 12031

پزشکان بدون مرز چگونه در ایران خدمت می‌کنند؟

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد که از ظرفیت «پزشکان بدون مرز» برای خدمت رسانی به اتباع خارجی ساکن ایران استفاده می‌شود.
کد خبر: ۹۶۸۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰ 26 March 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، کیانوش جهانپور روز پنجشنبه درباره استفاده از ظرفیت «پزشکان بدون مرز» در ایران بیان کرد: در حال حاضر استان اصفهان نیازی به احداث بیمارستان سیار با ۴۸ تخت برای مبتلایان به ویروس کرونا ندارد.

وی ادامه داد: گروه «پزشکان بدون مرز» در کشور حضور دارند و از امکانات بهداشتی و درمانی ایران بازدید کرده‌اند و اگر تمایل داشته باشند، می‌توانیم محل‌هایی را که اتباع خارجی ساکن ایران می‌توانند خدمات دریافت کنند، برای دریافت خدمات به آنها پیشنهاد بدهیم.

جهانپور گفت: در کنار امکاناتی که وزارت بهداشت برای خدمات رسانی به اتباع خارجی فراهم کرده است، گروه «پزشکان بدون مرز» هم می‌توانند به اتباع خارجی ساکن ایران خدمت رسانی کنند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اظهار کرد: پیشنهاد ما در این زمینه، خدمت رسانی در استان‌های شرقی کشور است و این پیشنهاد مطرح می‌شود و اگر تمایل داشته باشند، این کار اتفاق می‌افتد.

وی افزود: کشورهای مختلف پس از شیوع ویروس کرونا در کشور به ایران کمک کرده‌اند و تاکنون کمک‌های بین المللی را به جز آمریکا و رژیم صهیونیستی پذیرفته‌ایم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۱
کدام مجموعه دولتی که افراد.... در ان هستند گفتند این ها بیایند؟
ادعای جاسوسی ژنتیکی آنان از سوی شما کاملا غیر قابل پذیرش است کما اینکه برخی از مقامات عالیرتبه کشور برای درمان به خارج از کشور رفته اند. واقعیت ماجرا چیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
آمار است آمار و آمار!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
یه سوال ساده
پس چرا چین هم اجازه ورود کارشناسان امریکایی به کشورش را نداد؟
آقای دکتر! اگر نیازی به خدمات پزشکهای بدون مرز نداشتید چرا اجازه دادید وارد کشورشوند؟باید پاسخ بدین.
نطنز در استان اصفهان است، به همین جهت به این استان علاقمند شده اند. شما می خواهید آنان را بفرستید استان های شرق کشور که خدمت ارائه بدهند؟!.
به علاوه متخصص عفونی هم بین آنان نیست که در زمینه کرونا بتوانند کمک کنند.
بگذارید بیچاره ها کارشان را بکنند...
چرا نمی گویید جاسوس .همه دنیا علیه ایران توطئه میکنند.
عدم نیاز یعنی ما بریم به مراکز پذیرش بیمار کرونایی با صف های طویل مواجه نیستیم که هستیم
عدم نیاز یعنی هیچ مسئولی از نهاد سلامت از کمبود امکانات گله ای نداره که همشون توی خرفاشون گله دارند
همه میدونن دلیل این کارار چیه حتی حامیان این تفکرات
بیشتر از این ابروی نداشتمونو تو دنیا نبرید....
آقای شریعتمداری در اعتراض به پذیرش پزشکان بدون مرز و سخاوتمندی دولت های فرانسه و انگلیس عنوان کرد که دولت فرانسه بجای این سخاوتمندی ها بهتر است بعد از گذست 41 سال وام یک میلیارد دلاری از زمان حکومت شاه را همراه با سود آن به ملت ایران پس بدهد. دولت انگلیس هم که 400 میلیون پوند با سود 41 ساله آن به مردم ایران بدهکار است. 41 سال گذشته است هنوز این دو کشور با سماجت تمام از پس دادن پولهایی ملت ایران سر باز می زنند و آنگاه دولت های اتوبوسی و فرقه ای در نظام جمهوری اسلامی برای بستن قراردادها به منظور واردات لازم آرایشی لوریال پاریس و خون های آلوده سر دست می شکنند. راستی رابطه ابن بذل و بخشش ها از توبره ملت ایران به دوستان اروپایی نظام جمهوری اسلامی با نوفل لوشاتو و انقلاب 1979 چیست؟
مطمئنادر بین پزشکان بدون مرز هم انسانهای هدف دار وجود دارد وهم انسانهای واقعا شریف.انسانهای شریف انها بیشتر است ..لذا اجازه فعالیت فردی ونه گروهی انها در واحدهای خدماتی بهداشتی وپزشکی تحت مدیریت ایرانی جهت کمک و ارتقا تجربه خدمتگزاران انها در کمک به بیماران در کشورهای دیگر ممکن است خدمتی در جهت خدمات جهانی گروه خدمتگزار انها باشد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر