بازدید 15430

دانلود آهنگ مهراد جم (بعدت)

دنیای موسیقی پاپ به سرعت هنرمندان جدیدی را به مخاطبانش معرفی می‌کند. بعضی از این هنرمندان به همان سرعت که می آیند، می‌روند ولی بعضی‌هایشان با استعداد و تلاشی که دارند سالها و شاید حتی دهه‌ها دنبال کنندگان خاص خودشان را خواهند داشت.
کد خبر: ۹۶۸۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲ 26 March 2020

دنیای موسیقی پاپ به سرعت هنرمندان جدیدی را به مخاطبانش معرفی می‌کند. بعضی از این هنرمندان به همان سرعت که می آیند، می‌روند ولی بعضی‌هایشان با استعداد و تلاشی که دارند سالها و شاید حتی دهه‌ها دنبال کنندگان خاص خودشان را خواهند داشت. اینجا ما می‌خواهیم به معرفی هنرمندی بپردازیم که به نظر می‌رسد قرار است حالا حالا‌ها صدای موسیقی‌اش را زیاد کنیم و آهنگ هایش را زیر لب زمزمه کنیم. این شما و این مهراد جم. 

زندگینامه‌ی مهراد جم

مهراد جم نام هنری محسن سعدی کیا است. وی 14 آبان 1376 در آبادان متولد شد. در نوجوانی کمی دنیای فیلم و سریال را در همان آبادان تجربه کرد. اما چند سال بعد تصمیم گرفت تا آینده‌اش را در زمینه‌ی موسیقی رقم بزند و برای اینکار به تهران مهاجرت کرد. این خواننده هم اکنون در تهران زندگی می‌کند. باید این نکته را اضافه کرد که شایعات مربوط به ازدواج ایشان صحت ندارد و او در حال حاضر مجرد است.

 مهراد جم محسن سعدی کیا

اوج گیری خواننده‌ی آبادانی در تهران

 

سال 98 برای هر کسی هم خوش یمن نبود برای مهراد جم در زمینه‌ی کاری‌اش یک شروع فوق‌العاده و درخشان بود. این خواننده‌ی جوان کارش را با ترانه‌سرایی و آهنگ سازی آغاز کرد. همکاری‌اش با میثم ابراهیمی در آهنگ «جان جان» نمونه‌ای از توانمندی این هنرمند در زمینه‌ی شعر سرایی و آهنگ سازی بود.

اما مهراد می‌دانست که می‌تواند خوانند‌ه‌ی خوبی هم باشد. بنابراین تلاشش را روی این هدف متمرکز کرد و البته که نتیجه‌اش را دید. 9 اردیبهشت 98 یک تک آهنگ درجه یک به نام «شمال» عرضه کرد که همه را غافلگیر نمود. شنوندگان این آهنگ کمتر از یک ماه بعد آهنگ دیگری از این هنرمند آبادانی به نام «غمت نباشه» شنیدند و آنجا بود که مطمئن شدند می‌توانند در آینده موزیک‌های به یاد ماندنی‌ای از این پسر خوش صدا بشنوند.

تنظیم آهنگ «غمت نباشه» به وسیله‌ی مسعود جهانی صورت گرفت. کسی که مدتی‌ست اسمش در موسیقی پاپ هرجا که شنیده می‌شود کنجکاوی‌ها را برمی‌انگیزد. مسعود جهانی آهنگ‌های دیگری را هم برای مهراد جم تنظیم کرده است و حمایت بی‌دریغ او از این هنرمند نوظهور باعث شده‌ است تا همه با توجه استعداد و تلاش خستگی‌ناپذیر مهراد، آینده‌ی درخشانی را برای این خواننده‌ی پاپ جوان پیش‌بینی کنند.

سبک موسیقی مهراد جم

وقتی به موزیک‌های این خواننده گوش می‌دهیم متوجه تلفیق سبک‌های مدرن موسیقی با یکدیگر می‌شویم. ریتم موسیقی ما را به یاد رپ می‌اندازد اما رپ نیست. از طرفی حال و هوای موزیک و ترانه فضا را به سمت پاپ می‌برد ولی خب باید گفت که گرچه نهایتاً مهراد را می‌توان آرتیست سبک پاپ دانست اما کار او با پاپ خوان‌های گذشته کاملاً متفاوت است. به نظر می‌رسد او پس از تجربه‌ اندوزی در زمینه‌ی تنظیم، آهنگ‌سازی و شعر سرایی آرام آرام در حال پیدا کردن سبک منحصر به فرد خودش و با توجه به انگیزه، استعداد و سن بسیار کمش می‌توانیم با اطمینان بگوییم که مهراد جم با سبک تلفیقی منحصر به فردش سلیقه‌های مختلف را به سمت خودش جذب خواهد کرد.

استایل متفاوت مهراد جم

آهنگ مهراد جم

خواننده‌ی جوان ما با سبک خاصش در لباس پوشیدن نشان می‌دهد که در راه تبدیل شدن به یک ستاره‌ی پاپ برای همه چیز برنامه دارد. او حواسش هست که از خودش یک تصور متفاوت در ذهن مخاطبانش به جا بگذارد و در کنار صدای درجه یکش، تیپ و ظاهر مناسبی را هم انتخاب کرده است. اما استایل متفاوت او فقط در لباس پوشیدن و فرم موی این هنرمند جوان خلاصه نمی‌شود. اگر به کنسرت‌های این هنرمند آبادانی رفته باشید یا ویدئوهای او را هنگام خواندن تماشا کرده باشید متوجه می‌شوید که مهراد جم با این سن کمش یک اجراگر بی نظیر است. او با تمام وجود و حسش آهنگ‌هایش را می‌خواند و این کاملاً به مخاطب منتقل می‌شود. به نظر می‌رسد با گذشت زمان و پخته‌تر شدن این خواننده‌ی خوش صدا ما یک آرتیست درجه یک با استایل متفاوت را بر روی استیج‌های کشورمان ببینیم.

 

آثار مهراد جم

مهراد جم در یکسال گذشته اوج فعالیت خوانندگی‌اش را پشت سر گذاشته و آثار متفاوتی را عرضه کرده است. بعضی از این کارها بارها شنیده و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده‌اند. آهنگ‌های «شمال»، «شیک و پیک»، «غمت نباشه»، «نامرد بودی»، «هواییتم»، «گل بی گلدون»، «گل شقایق»، «دلمو بردی» از کارهای شنیدنی این هنرمند جوان اند. 

و اما آهنگ جدید ...

مهراد جم یکبار دیگر تک آهنگی را عرضه کرده است که مطمئناً شنیدنی خواهد بود. آیا با یک موزیک هیت دیگر طرفیم؟ باید شنید ... یک غافلگیری ویژه برای دنبال کنندگان و همراهان این خواننده‌ی پاپ که حتماً بعد از این کار خیلی بیشتر خواهند شد. شما می‌توانید شعر این کار را در اینجا بخوانید و از طریق لینک زیر آهنگ را دانلود کنید.

نمیدونی که چشمات
دلو بی خونه کرده
بعد تو میزنه بارون
آخ منو دیوونه کرده

جای خالی دستات
منو یاد اون حرفات
امشبم نیستی تو پیشم
ازت مونده فقط عکسات
بعدت...


این خبر تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

 
 
 
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر