بازدید 6405
۲

گفتگوی ظریف با وزرای خارجه کرواسی و ارمنستان

وزیر امور خارجه امروز به صورت تلفنی با وزرای خارجه کرواسی و ارمنستان گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۶۸۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷ 25 March 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از مهر، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در گفتگوی تلفنی امروز صبح خود با «گردان گرلیچ رادمان» وزیر امورخارجه کرواسی که کشورش ریاست دوره ای اتحادیه اروپایی را نیز برعهده دارد از آخرین تصمیمات نشست ویدئو کنفرانسی روز دوشنبه شورای وزیران خارجه اتحادیه اروپایی کسب اطلاع کرد.

وزیر امور خارجه کرواسی در این گفتگوی تلفنی با ارائه گزارشی از این نشست، حمایت اتحادیه اروپایی از کشورمان در مبارزه با کرونا و برخی تصمیمات این اتحادیه در زمینه رفع موانع مالی برای اقدامات کشورمان در این حوزه را تشریح کرد.

همچنین در گفتگوی تلفنی صبح امروز وزرای امور خارجه ایران و جمهوری ارمنستان، اقدامات کشورمان در مقابله با شیوع کرونا در شرایط برقراری تحریم های یکجانبه و ظالمانه آمریکا ازسوی ظریف تشریح شد.

ظریف و «زهراب مناتسکانیان» همچنین در خصوص همکاری های ترانزیتی و همکاری‌ در حوزه های علمی و فن آوری نیز تبادل نظر کردند و ضمن قدر دانی از همکاری در این حوزه ها استمرار آن را خواستار شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲
دوستتان ارمنستان هم به شما پشت کرد به خاطر ارمنستان تمام ترک ها رو ازرده خاطر کردین
ویدئوکنفرانس اقلاباکشورهائی که چیزی ازدانش علمی دارندبیچاره ماباکشوری که مشاوره فناوریمان این قبیل کشورهابخصوص ارمنستان وامثالهم میشوند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر