بازدید 8914
۲

آمار عجیب کشف مواد مخدر: هر روز ۳ تن!

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از کشف بیش از ۱۵ تن انواع موادمخدر در ۵ روز نخست فروردین ۱۳۹۹ خبرداد.
کد خبر: ۹۶۸۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴ 25 March 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از وبسایت پلیس سردار «محمد مسعود زاهدیان» اظهار داشت: در پنج روز اول فروردین ماه سال۱۳۹۹، پلیس مبارزه با مواد مخدر سراسر کشور با همکاری یگان های انتظامی و مرزبانی کشور طی چندین عملیات جداگانه موفق به کشف ۱۵ تن و ۲۴۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر شدند که این میزان کشفیات در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته ۵۰ درصد رشد داشته است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه ۷۸ درصد کشفیات فوق، مربوط به تریاک بوده است، گفت: ۶۵ درصد کشفیات موادمخدر در استان های شرق و حاشیه شرق کشور به دست آمده که ۷۳ درصد از کشفیات مزبور برپایه کار اطلاعاتی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا ضمن مبارزه بی امان با این پدیده شوم و شناسایی و دستگیری اعضای باندها و شبکه های تولید و توزیع مواد مخدر، خود را مکلف می داند که خانواده ها و جامعه را نسبت به ورود یا توزیع مواد مخدر آگاه کند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در پایان توصیه کرد: اثرات مخرب مواد مخدر بر روح و جسم انسان، بر کسی پوشیده نیست، برهمین اساس خانواده‌ها به‌ویژه جوانان و نوجوانان عزیز همواره باید نسبت به این پدیده شوم و تبعات آن هوشیار باشند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
اینها جهش تولید را از ۹۹/۱/۱ شروع کرده اند
با یک حساب سرانگشتی متوجه می شوید که مصرف فقط تهران در روز حدود 4 تن است.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان