بازدید 15322
۷

سرعت غیرمجاز راننده ۲۰ ساله را به کام مرگ کشاند

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب گفت: یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ به علت تخطی از سرعت تعادل و کنترل وسیله نقلیه از اختیار راننده خارج و به جدول کناری برخورد کرد.
کد خبر: ۹۶۷۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ 25 March 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ احسان مؤمنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب اظهار کرد: مقارن ساعت ۱۸:۰۰ روز سه شنبه مورخه ۹۹/۱/۵ در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی (ع) بعد از بزرگراه ارتش یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ به علت تخطی از سرعت تعادل و کنترل وسیله نقلیه از اختیار راننده خارج و به جدول کناری برخورد و پس از شکستن ۴ اصله درخت واژگون می‌گردد.

به گفته وی در اثر شدت ضربه راننده که فردی مذکر حدوداً ۲۰ ساله در محل حادثه فوت می‌کند و سرنشین مصدوم که توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل می‌گردد.

سرهنگ مؤمنی در پایان توصیه کرد: رانندگان در هنگام رانندگی در محورهای بزرگراهی با سرعت مجاز و مطمئنه تردد نمایند سرعتی که در صورت مشاهده خطر بتوانند به راحتی وسیله نقلیه خود را کنترل نمایند تا شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۷
باید خسارت ۴ اصله درخت رو از اموالش اگه چیزی داره بگیرن.اگرم‌خسارت دیگه ای داره باید بگیرن.
خداروشكر تخلف و رانندگي ديوانه وار يك آدم اين بار فقط به خودش ضرر زد و به ديگران آسيب نرساند!
جریمه سرعت غیر مجاز ده برابر کنید
احتمالا مست بوده
اگر اینبار هم قرار بود یک سر تصادف پژو پرشیا باشد می گفتم واقعا باید یه فکری به حال راننده گان پژو پرشیا کرد چون دیگر خیلی غیر عادی شده سرعت بالای پژو پرشیا یا همان پارس, و تصادف, که الحمدلله به خیر گذشت.
الان مدتیه بخاطر خلوت بودن معابر متاسفانه سرعت تردد وسایل نقلیه بطرز سرسام اور بالا رفته و اغلب هم رانندگان کم سن و سال با این روش تردد می کنند حضور پلیس محسوس و نامحسوس برای جریمه سنگین لازم بنظر میرسد
وسيله نقليه در اختيار فرزندان كم سن و سالتان قرار ندهيد تا جانشان را از دست ندهند و جان ديگران را هم در خطر نگذارند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار