بازدید 2822

برنامه‌های بانک رفاه کارگران برای"جهش تولید" اعلام شد

کد خبر: ۹۶۷۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۵:۵۸ 24 March 2020

مدیر عامل بانک رفاه کارگران با بیان اینکه رفاه کارگران، بانکی مردمی و اجتماعی است و تاکنون منشاء اثرات مثبت و خیر بی شماری در مجموعه نظام بانکی، اقتصاد کلان و سطح جامعه بوده، از آمادگی این بانک برای تحقق عملی "جهش تولید" در سال جاری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران به نقل از سایت بنکر، اسماعیل للـه گانی، با اشاره به نام گذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به نام سال "جهش تولید" اظهار داشت: پس از شیوع ویروس کرونا در ایران مشکلاتی برای فعالان اقتصادی و به ویژه کسب و کارهای کوچک و تولیدکنندگان در بازپرداخت تسهیلات بانکی بروز کرده است که با توجه به طرح های پیشنهادی بانک مرکزی این بانک نیز خود را ملزم به حمایت ویژه از این قشر می داند.
وی افزود: به دلیل سهم غالب بانک ها در (بالای 80 درصد) تامین مالی اقتصاد از طریق بازار پول و به منظور تحقق شعارِ سال جاری با رویکرد جهش تولید، بانک‌ رفاه کارگران در نظر دارد بیشترین اولویت و دقت را در هدایت منابع تسهیلاتی، صدور انواع اعتبارات اسنادی و صدور انواع ضمانتنامه و تعهدات به سوی فعالیت‌های مولد و اشتغال‌زایی در نظر بگیرد.
للـه گانی همچنین یادآور شد: بانک رفاه کارگران به عنوان یک بانک سلامت محور، یکی دیگر از برنامه های خود را حمایت از تولید کنندگان این بخش و تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی در زمینه تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی، محصولات بهداشتی و ضد عفونی کننده و وسایل مورد نیاز مردم در مبارزه با ویروس کرونا و به تبع آن جهش تولید در این خصوص اعلام کرد و به دنبال آن برای افق چشم‌انداز ۱۴۰۰، برنامه‌هایی را تدوین کرد که حمایت از تولید نیز در آن گنجانده شده است.
وی در ادامه ارائه برنامه تعاملی با واحدهای تولیدی دارای مطالبات به بانک را از جمله اقدامات بانک در این زمینه برشمرد و گفت: مسئله تولید و اشتغال کشور حل نخواهد شد، مگر اینکه تغییر در تعامل موثر و اثر بخش تولید کنندگان و بانک‌ها و از جمله بانک رفاه کارگران صورت گیرد. براین اساس هدف اصلی بانک رفاه کارگران تسهیل امور مربوط به حمایت از تولید و اشتغال خواهد بود.
بنابر اعلام مدیر عامل بانک رفاه کارگران، در راستای تحقق شعار سال، این بانک با پرداخت مضاعف تسهیلات به بنگاه‌های کوچک و متوسط در بخش‌های آب و کشاورزی، صنعت و تولید، مسکن و ساختمان، بازرگانی و همچنین تسهیلات قرض‌الحسنه مشاغل خانگی، اشتغال‌زایی و کارفرمایان طرح‌های مددجویی، گام‌های مهمی در جهش تولید کشور برخواهد داشت.
به گفته للـه گانی ارتقای سلامت مالی (درون‌زایی، افزایش درجه تاب آوری)، حمایت از فعالیت‌های دانش‌بنیان، توسعه ابزارهای تأمین مالی (افزایش کارآمدی نظام تأمین مالی)، توسعه خدمات بانکی بین‌الملل و تقویت توان مالی، از دیگر اقدامات بانک رفاه در راستای تحقق شعار سال است.
وی افزود: بانک رفاه کارگران در محورهای گوناگون برنامه‌ای جدی برای حمایت و جهش تولید دارد. 
مدیر عامل بانک رفاه کارگران اظهارداشت: تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی، امهال و تمدید تسهیلات واحدهای تولیدی تا یک سال، افزایش سهم بخش تولید از کل تسهیلات، تسهیل فرآیند پرداخت تسهیلات به واحدها و بنگاه‌های تولیدی از لحاظ شرایط مختلف اعتبارسنجی و در کل اولویت قرار دادن بخش تولید از برنامه‌های اصلی بانک رفاه برای کمک به جهش تولید است.
للـه گانی در پایان خاطرنشان کرد: بانک رفاه کارگران علاوه ‌بر تسهیلات ریالی در حوزه ارزی نیز فعالیت داشته و ارز مورد نیاز واردکنندگان مواد اولیه بخش دارو، تجهیزات پزشکی، تجهیزات بیمارستانی و گشایش اعتبارات و حواله‌ها را در شرایط تحریم و شیوع ویروس کرونا تامین کرده و همچنان با قدرت و با تسهیل تسهیلات در این بخش به مسئولیت اجتماعی و ملی خود با افتخار عمل خواهد کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان