بازدید 3211

انگلیس به سمت قرنطینه عمومی شهرها می‌رود

دولت انگلیس اعلام کرده در نظر دارد تا محدودیت‌های جدیدی را در ارتباط با تردد و فعالیت‌های تجاری در این کشور با توجه به شیوع ویروس کرونا اعمال کند.
کد خبر: ۹۶۷۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶ 24 March 2020

دولت انگلیس اعلام کرده در نظر دارد تا محدودیت‌های جدیدی را در ارتباط با تردد و فعالیت‌های تجاری در این کشور با توجه به شیوع ویروس کرونا اعمال کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز؛ «بوریس جانسون» نخست‌وزیر انگلیس در نطقی تلویزیونی به مردم این کشور دستور داده است تا در راستای مقابله با شیوع کرونا فقط در خانه بمانند.

نخست وزیر انگلیس با اعلام محدودیت رفت و آمد در سطح شهرها، تاکید کرده که همه فروشگاه‌ها به استثنای موارد ضروری و مواد غذایی به صورت فوری تعطیل خواهند شد.

به گفته جانسون، شهروندان انگلیسی از این به بعد فقط برای خریدهای ضروری، نیازهای درمانی و مشاغل مجاز قادر به خروج از منزل خواهند بود و در غیر این صورت با ممانعت پلیس و جریمه مالی روبرو خواهند شد.

در نطق نخست وزیر انگلیس گفته شده است که تمامی مغازه‌های غیرضروری چون بوتیک و البسه فروشی‌ها، لوازم الکترونیکی و مشابه آن باید تعطیل شوند و کتابخانه‌ها، پارک‌های بازی کودکان، سالن‌های ورزشی سربسته و رو باز و تمامی اماکن مذهبی هم تعطیل می‌شوند.

براساس آمارها، تاکنون ۳۵۰ هزار فرد در نقاط مختلف جهان به ویروس کرونا مبتلا و ۱۵ هزار نفر هم جانشان را در پی ابتلا به بیماری کووید -۱۹ از دست داده‌اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار