بازدید 31304
۱

سیده عزت خاموشی درگذشت

سیده عزت خاموشی، مادر شهید محمدرضا لولاچیان و همسر حاج محمود لولاچیان چهارم فروردین ماه بر اثر ایست قلبی در یکی از بیمارستان‌های تهران درگذشت.
کد خبر: ۹۶۷۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲ 24 March 2020

سیده عزت خاموشی به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت

به گزارش «تابناک»،مرحومه سیده عزت خاموشی مادر همسر حجت الاسلام سید میثم خامنه ای بود که روز گذشته از دنیا رفت.

تأسیس مجموعه مدارس غیرانتفاعی نرگس از اولین مدارس اسلامی ویژه دختران که در سال ۴۳ از سوی آقای لولاچیان و خانم خاموشی تاسیس شده و تحت پوشش جامعه تعلیمات اسلامی بوده است، از جمله فعالیت های آموزشی و فرهنگی ایشان در طول حیاتشان بود. 

علیرضا لولاچیان فرزند حاجیه خانم سیده عزت خاموشی در گفتگو با خبرگزاری تسنیم گفت که این مادر شهید مدت‌ها از عارضه ریوی رنج می‌بردند و در نهایت بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.
 
پیشتر برخی رسانه‌ها اعلام کرده بودند که ارتحال ایشان بر اثر ابتلا به کرونا بوده است اما علیرضا لولاچیان فرزند ایشان این موضوع را ناصحیح عنوان و اعلام کرد که فوت بر اثر ایست قلبی بوده است.
 

همانطور که اشاره شد، ایشان مادر شهید محمدرضا لولاچیان و همسر حاج محمود لولاچیان بود که یکی از دخترانشان عروس رهبر معظم انقلاب و همسر  حجت الاسلام سید میثم خامنه ای بود. 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۱
خدا رحمتش کند!ولی عارضه ریوی یکی از علائم بارز کروناست! که باعث کاهش سطح اکسیژن خون شده و ریسک سکته قلبی را بالا می برد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان