بازدید 23260

بیانیه حمایتی تبریزیان از مرتضی کهنسال!

دفتر تبریزیان؛ به صدور حکم جلب برای (مرتضی کهنسال) فردِ مدعی طب اسلامی واکنش نشان داد.
کد خبر: ۹۶۷۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹ 24 March 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از برترینها، در پی مرگ یکی از بیماران عیادت شده توسط یک فرد معمم مدعی طب اسلامی که با ادعای درمان بیماران کرونایی وارد بخش قرنطینه بیمارستان انزلی شده و بدون رعایت مسائل بهداشتی صورت بیماران را با عطر آغشته کرده بود، حکم جلب این فرد متخلف از سوی مقام قضایی استان گیلان صادر شد.

دفتر تبریزیان در بیانیه‌ای مدعی شد:

*یکی از فعالان طب اسلامی جهت اثبات حقانیت تاثیر داروی امام کاظم (ع) در عمل، بدون لوازم پیشگیری واردقرنطینه بیماران کرونایی شده وبه همگان اثبات می‌کند که با مصرف این دارو می‌توان از این بیماری در امان بود و ناکارآمدی طب غربی را به رخ همگان کشاند.

* انتظار ما از وزارت بهداشت پس از این ماجرا این بود که حداقل تحقیق و بررسی لازم را جهت اثربخشی این دارو انجام داده تا در صورت اثبات تاثیر آن برای علوم پزشکی، این دارو بصورت عمده تولید ودر میان مردم پخش گردد تا شاهد بازگشت سلامتی و آرامش به جامعه باشیم.

*متاسفانه با خبر شدیم که یکی از بیمارانی که این فعال طب اسلامی ملاقات کرده وکمی گلاب محمدی جهت کاهش استرس و اضطراب ناشی از ترس ایجاد شده توسط پزشکان از ویروس کرونا به او دادند در بیمارستان وتحت نظر پزشکان فوت نمودند، اما این بار پزشکان با شیطنت رسانه‌ای سعی می‌کنند موضوع را اینگونه القا کنند که فوت این بیمار مبتلا به کرونا به دلیل بوییدن همان حداقل گلاب محمدی است.

ضمن همدردی با خانواده این عزیز متوفی به اطلاع می‌رسانیم:

* جناب آقای کهنسال هیچ دخالت درمانی برای این افراد انجام نداده و هیچ داروی خاصی برای بیماران تجویز نکرده اند، زیرا شرایط بیمارستان این اجازه را نمی‌داد که دارو به ایشان داده شود لذا طبق قانون هیچ جرمی انجام نشده است.

* ایشان صرفا جهت کاهش اضطراب و استرس بیماران به آن‌ها مقداری گلاب جهت بوییدن دادند که در تحقیقات متعدد موثر در کاهش استرس و اضطراب است.

* متاسفانه برخی از پزشکان در این شرایط حساس که همگی باید به دنبال درمان مردم باشیم از فرصت استفاده کرده و به دنبال انتقام‌جویی هستند که قطعا موفق نخواهند بود!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۱۱۱
انتشار یافته: ۲۰
ایشون هنوز پلاستیک صندلیش رو در نیاورده بعد درباره طب اظهار فضل می فرمایند،،،،
حاجی تبریزیان سر جدت کوتاه بیا و شلوغش نکن که گند کار در میاد ! برو دنبال همون جادو جنبلت و در کار پزشکی دخالت نکن .
این دارو موثر هست.
چند سال قبل من خواهرم رو که سرطان ریه داشت پیش تبریزیان بردم(زیر زمین مسجد ابولفضل - قم) ریه اش در اثر سرطان آب آورده بود که یه دارو تجویز کردو و آب ریه بدون دخالت شی خارجی خود به خود کشیده و شد و مریض حال عمومیش 80 -90 درصد ارتقا پیدا کرد.
گاه اوقات دخالت های پزشکی ویرانگر هست
سلام: بعضی از پزشکان ما گفتند مقامات چین اخیراًاز طب سوزنی و طب سنتی در درمان کورنا بسیار بهره بردند با ممزوج کردن طب امروزی ظاهرا خیلی هم موفق در مهار کروناعمل کردند . گفته میشود در آلمان مردم آن حدود 70درصد از طب سنتی استفاده می کنند و و میزان مرگ و میر کرونا بسیار پائین است. پیشنهادمی گردد یگ گروه از متخصصان طب سنتی مستقل جهت درمان بیماری کرونا از طریق این طب مامور و تحقیقات انجام پذیرد تا میزان اثر گذاری آن راستی آزمایی گردد دور از عقل است به چیزی علم نداریم همین جور دیمی رد نکنیم
سلام، فارغ از موارد ذکر شده، جناب کهنسال بدون هماهنگی با حراست بیمارستان و کادر درمانی بر بالین بیماران حاضر شده، و شئی ناشناخته را بکار برده است، فلذا مصداق بارز دخالت در امور درمانی است، لازم است بصورت جدی برخورد لازم صورت گیرد.
بالاخره حرف دلش را زد. تولید عمده بقول مرحوم هدایت "هلیله و بلیله و روغن شنبلیله" اینها به دنبال کسب ثروت از بحران کرونا هستند.
در دفتر ایشون قابلیت تخته شدن ندارد؟ یا کسی نیست که بتونه در دفتر ایشون رو ببنده که اینقدر حرف مفت نزنه؟ فقط زورتون به امیر حسین رستمی رسید که دو تا کلمه گفت به غلط کردن انداختیدش؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
ايشان عمامه دارند
واقعا وااسفا که میدان به چنین افرادی جهت بروز و ظهور داده میشود تا چنان وقیح گردند
الان که معلوم شد کرونا کار اجنه و امریکاست این رمالها که خلافی مرتکب نشدن
اسرار برکار اشتباه وباز هم سکوت مسیولین
این تبریزیان رو هم باید بگیرن
اگر این داروی مورد ادعای شما اثر بخش است چرا از امام صادق (ع) خرج میکنید طبق روال ببرید وزارت بهداشت تست و ارزیابی و تایید کنه و تولید کنید.
وقتی درستی و یا نادرستی ادعاهای این روجانی در جایی تایید نشده این همه جو سازی علیه این آقا برای چیست . هر روز دهها نقر در این بیمارستانها متاسفانه جان خود را از دست میدهند ، بوییدن گلاب چه نقشی میتواند در فوت این عزیز داشته باشد !!؟ شیاف روغن بنفشه دست مایه کوبیدن این آقا شده در حالیکه در هیچ جایی تایید و یا رد نشده و هیچ آسیبی هم نمیتواند داشته باشد حال آنکه روزانه دهها نوع دارو با علم بر عوارض جانبی آن از طریق شیاف مصرف میشود و صدایی از کسی شنیده نمیشود .
عزیزم طبیب کبیر مطمئن باشی کسی باهاش کاری نداره اینا هرکاری بکنند آزادن
به این آقا و همفکران ایشان اجازه دهید پیروان طب اسلامی را در محلی قرنطینه و درمان کنند. اونوقت طب ساختگی ایشان ایشان افشا خواهد شد. چرا به ایشان فرصت سواستفاده از شرایط کنونی می‌دهید که بعد از اتمام این مصیبت مدعی پزشکان و کادر درمانی جان برکف شوند؟
بادستهای الوده کلاب رابه صورت او مالیده وباعث تشدید بیماری وفوت ان جوان شد چرادست ازلجاجت برنمیدارید وچراقوه محترم قضاییه ورود نمیکنند
ایشان تا کنون جان چند نفر را نجات داده که از این دارو دفاع میکند و انتظار دارد وزارت بهداشت به بقیه بیماران هم بدهد. پرسشی که مطرح است اینه چرا در شرایط بحرانی کرونا تبریزیان و مریدان اصرار دارند طب اسلامی را مطرح کنند. مگر قبلا در این کشور بیماریهای ساده تر نداشتیم؟ که دستکم مسری نبوده اند
من شناختی از آقای تبریزیان ندارم، ولی با هجمه های غیرمنطقی فراوانی که علیه ایشان صورت گرفته، احساس میکنم ایشان فردی دانشمند است، چرا یه عده با دروغ افکنی و جنجال میخواهند ایشان را تخریب کنند؟ آیا اگر ایشان اشتباه میکند، نمیتوان به صورت علمی ایشان را محکوم کرد؟
اگر نمیتوان بصورت علمی ایشان را محکوم کرد پس حتما ایشان دارند صحیح می گویند
تا الان هنوز قضاوت قطعی در مورد ایشان نکرده ام، ولی با توجه به دروغ افکنی علیه ایشان ، فعلا امتیازهای ایشان بیشتر است
احتراما جهالت و تبلیغ آن منع شود. اینگونه افراد گریه امیرکبیر را 150 سال پیش درآوردند. و اما ما حالا داریم این افراد بیسواد و جاهل را بال و پر می دهیم. هر چند اینگونه افراد را باید در یک اتاق که بیماران کرونایی نگهداری کنید تا ببینم شیادها چه بهانه ای خواهند آورد. کرونا و بیماریها مرض روحی است و خوب می شود ولی اینگونه افراد باعث بیماری روحی می شوند. جهان بسمت جلو و ما بسرعت به 200 سال قبل در حال بازگشتیم.؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی