بازدید 12788
۱

قیمت فروش پوگبا ازسوی منچستریونایتد تعیین شد

مدیران تیم لیگ برتری بر این باور هستند که ارزش لژیونر تیم‌شان حداقل ۱۱۰ میلیون یورو است. از این رو با دریافت کمتر از این رقم اجازه ترک اولدترافورد به وی نخواهندداد.
کد خبر: ۹۶۷۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹ 23 March 2020

منچستریونایتد برای فروش پل پوگبا ستاره فرانسوی، مصدوم و ناراضی اش قیمت گذاشت.

به گزارش تابناک ورزشی، در روز‌های کرونایی و زمانی که تمام فعالیت‌های ورزشی تیم‌های باشگاهی جهان به خاطر شیوع کرونا متوقف شده، اخبار عجیبی در مورد پل پوگبا گزارش می‌شود.

در مورد این ستاره فرانسوی، در روز‌های اخیر حرف و سخن بسیاری وجود داشته است. برخی رسانه‌ها بر ادامه حضور وی در تیم اولدترافوردی تاکید کرده اند. این دسته عنوان کردند بحث فروش هافبک ۲۶ ساله مطرح نیست. گروه دیگری نیز بر فروش وی در تابستان امسال پافشاری کردند. طبق نظر این گروه، منچستری‌ها حتما وی را به تیمی واگذار خواهند کرد.

در ادامه اخباری که در مورد هافبک فرانسوی منتشر می‌شود، روزنامه دیلی میرر امروز نوشت مدیریت تیم انگلیسی حتی برای پوگبا، قیمت تعیین کرده است. مطابق این گزارش مدیران تیم لیگ برتری بر این باور هستند که ارزش لژیونر تیم‌شان حداقل ۱۱۰ میلیون یورو است. از این رو با دریافت کمتر از این رقم اجازه ترک اولدترافورد به وی نخواهندداد. پوگبا با سرخ‌پوشان تا سال ۲۰۲۱ قرارداد دارد و تیم‌های یوونتوس و رئال مادرید علاقمند به همکاری با وی هستند.

منچستریونایتد قیمت فروش پوگبا را اعلام کرد

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خیلی گرونه جا داره راه بیا
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر