بازدید 9792

با پر کاربردترین محصولات صنایع شیشه و آینه آگاهی آشنا شوید

صنایع شیشه و آینه آگاهی - اگر به دنبال بزرگترین و تخصصی ‌ترین مرکز تولید شیشه و آینه هستید تا انواع شیشه و آینه را در طرح ها و مدل های گوناگون باکیفیت بالایی سفارش دهید ما به شما مرکز صنایع شیشه و آینه آگاهی را معرفی می کنیم. مرکز شیشه و آینه آگاهی بزرگترین و بهترین تولید کننده انواع شیشه و آینه در ایران است که انواع آینه و شیشه شامل: شیشه ضد گلوله ، شیشه لمینت ، آینه مسی ، آینه بنفش ، آینه جورچین ، شیشه سکوریت ، شیشه دکوراتیو ، آینه تراش ، آینه طلایی ، آینه رنگی ، آینه ونیزی ، آینه پتینه ، شیشه هوشمند ، شیشه رنگی ، آینه برنز ، شیشه کابینت ، آینه سفید و شیشه لاکوبل را تولید می کند.
کد خبر: ۹۶۷۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸ 22 March 2020

صنایع شیشه

اگر به دنبال بزرگترین و تخصصی ‌ترین مرکز تولید شیشه و آینه هستید تا انواع شیشه و آینه را در طرح ها و مدل های گوناگون باکیفیت بالایی سفارش دهید ما به شما مرکز صنایع شیشه و آینه آگاهی را معرفی می کنیم. مرکز شیشه و آینه آگاهی بزرگترین و بهترین تولید کننده انواع شیشه و آینه در ایران است که انواع آینه و شیشه شامل: شیشه ضد گلوله ، شیشه لمینت ، آینه مسی ، آینه بنفش ، آینه جورچین ، شیشه سکوریت ، شیشه دکوراتیو ، آینه تراش ، آینه طلایی ، آینه رنگی ، آینه ونیزی ، آینه پتینه ، شیشه هوشمند ، شیشه رنگی ، آینه برنز ، شیشه کابینت ، آینه سفید و شیشه لاکوبل را تولید می کند.

البته خدمات صنایع شیشه و آینه آگاهی تنها به تولید این محصولات محدود نمی شود بلکه این مرکز خدمات حکاکی روی شیشه ، حکاکی روی آینه ، سی ان سی روی شیشه و سی ان سی روی آینه را به کاربران ارائه می دهد. درصورت سفارش هر یک از این محصولات و استفاده از هر کدام از خدمات صنایع شیشه و آینه آگاهی می توانید از طریق راه های ارتباطی که در وب سایت این مرکز قرار داده شده است با کارشناسان صنایع شیشه و آینه آگاهی در ارتباط باشید و سفارشات خود را ثبت کنید. در ادامه با پرفروش ترین محصولات مجموعه صنایع شیشه و آینه آگاهی آشنا خواهید شد.

شیشه رنگی

شیشه رنگی از گذشته تاکنون یار همیشگی طراحی دکوراسیون داخلی بوده است بنابراین شیشه رنگی به دو نوع کلی شامل: شیشه رنگی سنتی و شیشه رنگی مدرن تبدیل می شود. شیشه رنگی سنتی در گذشته بیشتر در طراحی اماکنی مانند مساجد و امام زاده‌ ها مورد استفاده قرار می گرفته است اما امروزه از شیشه رنگی مدرن در طراحی دکوراسیون داخلی استفاده می شود که تاثیر بسزایی در زیبایی و دل باز شدن محیط منزل دارد. یکی از مهم ترین ویژگی های شیشه رنگی تنوع بسیار بالای آن است که امکان استفاده از آن را در تمامی بخش های خانه شامل: درب ورودی ساختمان ، راه پله ، نرده ها، اتاق نشیمن ، اتاق خواب ، سرویس بهداشتی ، آشپزخانه و ... فراهم می کند. البته لازم است بدانید که از شیشه رنگی در قاب پنجره نیز استفاده می شود که موجب می شود هنگام تابش نور آفتاب به شیشه رنگی تمامی رنگ های به کار برده شده در آن در محیط خانه منعکس شوند و زیبایی چشم گیری را به محیط خانه هدیه دهند. اگر قصد دارید مدل های مختلف شیشه رنگی را مشاهده کنید تا از آن در طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده کنید به شما پیشنهاد می کنیم که سری به وب سایت صنایع شیشه و آینه آگاهی؛ بزرگترین و بهترین تولید کننده انواع آینه و شیشه بزنید.

شیشه سکوریت

شیشه سکوریت

بیشترین نوع شیشه ای که این روزها در صنعت ساختمان سازی و خودرو مورد استفاده قرار می گیرد شیشه سکوریت است چراکه شیشه سکوریت یکی از انواع شیشه های ایمنی به حساب می آید که از مقاومت بالایی در برابر شکستگی و حرارت برخوردار است. البته لازم است اشاره کنیم که در جلوی خودرو از شیشه سکوریت استفاده نمی‌شود بلکه از شیشه لمینت در جلوی خودرو استفاده می شود که پس از وارد شدن ضربه به آن و بروز شکستگی در آن ذرات به صورت یکپارچه در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و فرو نمی‌ریزند. درواقع در عقب خودرو از شیشه سکوریت استفاده می شود. با این وجود اگر ضربه شدیدی به شیشه عقب خودرو وارد شود شیشه سکوریت به تکه های کوچکی با لبه های صیقلی تقسیم می شود تا هیچ گونه آسیبی به سرنشینان خودرو وارد نشود.

شیشه ضد گلوله

از شیشه ضد گلوله در تمامی بانک ها ، طلافروشی ها ، فروشگاه ها و ... استفاده می شود چراکه شیشه ضد گلوله نیز یکی دیگر از انواع شیشه های ایمنی است که مانند شیشه لمینت ذرات آن با انسجام بالایی که دارند در کنار یکدیگر باقی می مانند و فرو نمی ریزند. شیشه ضد گلوله ایمنی بالای خود را مدیون نحوه ساخت این شیشه است چراکه در ساخت شیشه ضد گلوله از چندین لایه شیشه به همراه طلق PVB استفاده می شود. اگر شما هم تمایل دارید تا این شیشه ایمنی را سفارش دهید می توانید از طریق راه های ارتباطی که در وب سایت صنایع شیشه و آینه آگاهی قرار داده شده است با کارشناسان این مرکز در ارتباط باشید.

صنایع شیشه و آینه آگاهی

صنایع شیشه و آینه آگاهی یکی از بزرگترین و با سابقه‌ترین تولیدکنندگان انواع شیشه و خدمات دکوراسیون است که با برخوردار بودن از پرسنل بسیار مجرب آماده دریافت سفارشات مشتریان گرامی در خصوص واردات شیشه، آینه‌های رنگی و شیشه‌های هوشمند می‌باشد. از این‌رو اگر به شیشه‌های رنگی، آینه‌های رنگی و سایر شیشه‌ها علاقه‌مند هستید و قصد دارید دکوراسیون منزل یا دفتر کار خود را به صورت منحصربه‌فردی طراحی کنید، می‌توانید هر یک از این محصولات را از مجموعه صنایع شیشه و آینه آگاهی سفارش دهید. محصولات و خدمات شرکت صنایع شیشه و آینه آگاهی به شرح زیر است:

شیشه ضد گلوله

شیشه لمینت

حکاکی روی شیشه

حکاکی روی آینه

سی ان سی روی شیشه

سی ان سی روی آینه

شیشه های رنگی

نرده شیشه ای

آینه مسی

آینه بنفش

آینه جورچین

شیشه سکوریت

شیشه دکوراتیو

آینه تراش

آینه طلایی

آینه رنگی

آینه ونیزی

آینه پتینه

شیشه هوشمند

شیشه رنگی

آینه برنز

شیشه کابینت

آینه سفید

شیشه لاکوبل

این شرکت در تهران، دلاوران، تکاوران شمالی، سی متری اول شرقی، پلاک 180 قرار دارد. راه‌های ارتباطی با صنایع شیشه و آینه آگاهی به شرح زیر است:

تلفن و فکس :77895306

مدیر فروش: 09123161362 - 09120162820

کارشناس فروش: 09120162823

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر