بازدید 6391

نشست حضوری گروه «جی ۷» لغو شد

سخنگوی کاخ سفید با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که نشست حضوری رهبران گروه «جی ۷» که قرار بود به میزبانی آمریکا در ماه ژوئن برگزار شود، لغو خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۷۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷ 20 March 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از اسپوتنیک، کاخ سفید روز پنج شنبه اعلام کرد که «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا نشست حضوری گروه «جی ۷» را که قرار بود ماه ژوئن در کمپ دیوید برگزار شود، لغو خواهد کرد.

بنا به اعلام کاخ سفید، این نشست به صورت ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد.

«جود دییِر» سخنگوی کاخ سفید در بیانیه‌ای به رویترز گفت: «به منظور آنکه هر کشوری بر تمام منابع خود در جهت مقابله با چالش‌های بهداشتی و اقتصادی برخاسته از شیوع ویروس کووید -۱۹ تمرکز کند و بنا به دستور رئیس جمهور ترامپ، لری کادلو مدیر شورای ملی اقتصاد و نماینده آمریکا در نشست سال ۲۰۲۰ گروه جی ۷ به همتایان خود از کشورهای دیگر اطلاع داده است نشست رهبران گروه جی ۷ که قرار بود به میزبانی آمریکا در ماه ژوئن و در کمپ دیوید برگزار شود، به صورت ویدئو- تِلِکنفرانس برگزار خواهد شد».

وی در ادامه افزود: «کاخ سفید همچنین به سایر اعضای گروه جی ۷ اطلاع داده است که به منظور تداوم همکاری نزدیک، رئیس جمهور ترامپ در ماه‌های مه و آوریل از طریق ویدئو تلکنفرانس با رهبران این کشورها تشکیل جلسه خواهد داد».

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان