بازدید 13211
پولدار را کنار گذاشتید و کارمند آوردید! آیا این تصمیمات عمدی است؟

حمله تند مجیدی به مدیران‌جدید هیات‌مدیره‌استقلال

کد خبر: ۹۶۶۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۸ 19 March 2020

سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتشار متنی به اتفاقات و تغییرات مجدد مدیریتی باشگاه استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتشار متنی به اتفاقات اخیر باشگاه استقلال واکنش نشان داد.متن فرهاد مجیدی که به نظر می رسد مستقیما حمله به وزیر ورزش و انتقاد از سلطانی فر باشد، به شرح زیر است:

این تصمیم‌های نادرست مدیریتی را چه کسی برای استقلال می‌گیرد؟ چطور به این نتیجه می‌رسید که سرمایه‌دار برود و کارمند بیاید؟! پولدار برود و بی‌پول بیاید؟! آیا نمی‌دانید استقلال بالغ بر 30 میلیارد تومان پول نقد فوری برای چند هفته آینده به خاطر بدهی‌های دادگاهی نیاز دارد؟! آیا نمی‌دانید بازیکنان من بدون یک ریال دریافتی شب‌ عید به خانه‌هایشان رفتند؟ آیا می‌دانید فقط پرداخت 20 درصد قراردادهای این بازیکنان یعنی 10 میلیارد تومان پول؟

حمله تند مجیدی به مدیران جدید هیات مدیره استقلال

می‌شنوم که می‌گویند چرا مربی در امور مدیریتی اظهار نظر می‌کند. کدام امور مدیریتی؟ کدام ساختار؟ کدام تشکیلات؟ آیا منظورتان یک ساختمان در سعادت آباد است و یک تیم 40 نفره که هر روز باید برای دو ساعت تمرین به یک گوشه از تهران اسباب کشی ‌‌کند؟

دو ماه است که سکوت کردم تا شاید تصمیم گیرنده‌ها کاری کنند اما از سکوتم سو استفاده می‌کنند. ترکیب آقای خلیل‌زاده و موسوی در این وانفسای بی‌پولی چه نیازی به تغییر داشت؟ کار را به جایی رساندید که آدم شک کند مبادا این تصمیم‌ها عمدی است؟ آیا درد استقلال مصاحبه است یا بی‌پولی و دروغگویی و رفتارهای عوامفریبانه؟ مگر استقلال آزمایشگاه است که آن را تبدیل به جایی برای آزمون و خطای مدیریتی کرده‌اید؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
آقای مجیدی ای کاش در نامه ات این گونه می نوشتی:
این تصمیم‌های نادرست مدیریتی را چه کسی برای استقلال گرفته است؟ چطور به این نتیجه رسیده بود که هر سرمایه‌داری به درد استقلال می خورد؟! چرا پولدار غیر متخصص باید بیاید؟! چرا برای استقلال به عنوان یک باشگاه حرفه ای به جای کسب درآمد بالغ بر 30 میلیارد تومان بدهی گذاشته اند که باید حکم دادگاهی برای آن صادر شود؟! چرا در این شرایط سخت مردم باید قرارداد بازیکنان من سرسام آور باشد در حالی که تعداد زیادی از کارکنان مشاغل مختلف بیکار شده اند و بدون یک ریال دریافتی شب‌ عید به خانه‌هایشان رفته اند؟ چرا باید فقط پرداخت 20 درصد قراردادهای این بازیکنان معادل 10 میلیارد تومان پول بشود؟


آقای مجیدی دوستت داریم اما نکند نگران قراردادت هستی؟
حرفت حق است فرهاد خان
همه هواداران پشت سرت هستند
چطور به این نتیجه می‌رسید که سرمایه‌دار برود و کارمند بیاید؟! پولدار برود و بی‌پول بیاید؟! آیا نمی‌دانید استقلال بالغ بر 30 میلیارد تومان پول نقد فوری برای چند هفته آینده به خاطر بدهی‌های دادگاهی نیاز دارد؟! آیا نمی‌دانید بازیکنان من بدون یک ریال دریافتی شب‌ عید به خانه‌هایشان رفتند؟ آیا می‌دانید فقط پرداخت 20 درصد قراردادهای این بازیکنان یعنی 10 میلیارد تومان پول؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این سخنان مجیدی نشان میدهد که ایشان از فوتبال فقط پول را می شناسد و دوای همه دردهای استقلال را در پول می بیند ! ایشان نمیدانند که وقتی مغز نباشد وقتی برنامه ریزی نباشد برای چند جوان بی کیفیت که بعضی هاشان در حد توپ جمع کن های آزادی هم نیستند باید فقط بابت بیست درصد قراردادشان 10 میلیارد پول بدهی !آقای مجیدی پول دارها و پول خرج کن ها استقلال را به این روز انداخته اند !
با اینکه پرسپولیسی ام دمش گرم حرف حق
استقلال پرسپولیس داره چه بلایی سرشون میاد
پولهای مفتی که به فوتبالیستها داده میشه ازهمین بیت المالیه که گفته میشه از تحریمها ضربه دیده، درسته؟
پس چرا یه سری تا ته کیسه دستشان را می تونن ببرن و استفاده کنن؟
بسیار درست و منطقی گفته
متاسفانه وزارت ورزش فقط به نابودی کامل استقلال فکر می کنه و به کمتر از اون راضی نمیشه
حرص نخور بلاخره یک دولت بی کفایت داریم که پول واسه این کارها داره.
خوب اونها هم کارمندی زندگی کنند اقای مربی؟؟؟؟؟؟
بازیکنانت اینقدر گرفته اند که میتوانند چندین سال با آن زندگی کنند . به دولت چه مربوط ؟
این حمله تند به وزیر ورزش نه اعضای جدید هیات مدیره استقلال
مرحبا به انسان های شجاع
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر