بازدید 4756
۲
فولادگر با اشاره به کساد شدن کسب و کارها در شیوع کرونا:

یارانه نقدی به کارگران روزمزد پرداخت شود

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی می‌گوید از آنجایی که با شیوع کرونا بسیاری از کسب و کارها کساد شده و کارگران روزمزد بیکار شدند دولت باید با پرداخت یارانه نقدی درصدد حمایت از آنها برآید.
کد خبر: ۹۶۶۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰ 19 March 2020

حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی مجلس در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت با اشاره به ضرورت حمایت از کارگان روزمزد در شرایط فعلی، گفت: کسب و کارهای بسیاری تحت تاثیر ویروس کرونا کساد و کارگرانی که به صورت روزمزد مشغول به فعالیت بودند از کار بیکار شده و از نظر مالی با مشکلات بسیاری روبه رو شدند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: اگرچه دولت اقداماتی مانند در نظر گرفتن مهلت برای پرداخت تسهیلات، مالیات و ... به منظور حمایت از کسب وکارها و مشاغل پس از شروع ویروس کرونا در نظر گرفته اما کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی نیز برای بررسی مشکلات مربوط به این حوزه در شرایط فعلی وارد میدان شده و با برگزاری جلسات به دنبال یافتن راهکار است.

مدیران بنگاه‌های اقتصادی، تولیدکنندگان و بازرگانان با تمام قوا وارد میدان مبازره با کرونا شوند

وی با بیان اینکه پرداخت یارانه نقدی تا حدودی می‌تواند ضرر مالی کارگران روزمزد را جبران کند، اظهار کرد: از آنجایی که در حال حاضر ایران تحت ظالمانه ترین تحریم ها قراردارد، توان مالی دولت نیز کاهش یافته اما باید با پیشنهادات جدید به دنبال حمایت بیشتر از مشاغل و فروشندگان بود، از سوی دیگر باید برنامه‌های پیش‌بینی شده دولت نیز به درستی اجرایی شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم اضافه کرد: مدیران بنگاه‌های اقتصادی، تولیدکنندگان، صنعتگران و بازرگانان نیز باید همزمان با شروع کرونا احساس مسئولیت جمعی داشته باشند به طور مثال تغییر خطوط تولید برای تولید ماسک و الکل، واردات ملزومات مورد نیاز، استفاده از ظرفیت بنگاه‌های تولیدی برای کمک به بخش بهداشت و درمان و... از جمله اموری است که می‌تواند بسیاری از مشکلات پیش روی کشور را برطرف کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
آیا مهاجرین قانونی ودارای کارت آمایش وپاسپورتم هم مشمول این یارانه می شوند؟
دولت نباید آنها را عمدتا نادیده بگیرد .که عملی تبعیض آمیز وغیر انسانی هست .
جرامن گفتهای ریس جمهورو پذیرفتیم در خانه ماندیم درحالیکه من ۵۰سالمه وهیچ کمک واریز نشد لطفابگین چرا
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار