بازدید 7343

تلفات کرونا در آمریکا به ۱۵۰ نفر رسید

طی ۲۴ ساعت گذشته تست ابتلا به کرونای ۲۷۸۶ نفر در آمریکا مثبت اعلام شد همچنین قربانیان این ویروس در این کشور به ۱۵۰ نفر رسید.
کد خبر: ۹۶۶۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸ 19 March 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، وزارت بهداشت آمریکا از مرگ ۱۴ نفر دیگر از مبتلایان به ویروس کرونا در ایالت واشنگتن خبر داد تا قربانیان کرونا در این ایالت به ۶۶ نفر افزایش یابند.

با مرگ این ۱۴ نفر، شمار قربانیان کرونا در آمریکا به ۱۵۰ نفر و تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در سرتاسر این کشور به ۹۱۹۷ برسد.

طی ۲۴ ساعت گذشته تست کرونای ۲۷۸۶ نفر در آمریکا مثبت اعلام شد. همچنین ۱۰۶ نفر توانسته‌اند بهبودی خود را بدست آورند.

این آمار در حالی منتشر می‌شود که وزارت بهداشت آمریکا پیشتر هشدار داده بود که شیوع کرونا در این کشور ۱۸ ماه یا بیشتر ادامه خواهد یافت و موج‌های متعددی خواهد داشت.

عدم جدی گرفتن بحران شیوع ویروس کرونا توسط ترامپ باعث افزایش خشم و نارضایتی عمومی در میان مردم این کشور شده است.

ترامپ در روز‌های ابتدایی شیوع این ویروس در آمریکا گفت که این موضوع «فریبکاری دیگر دموکرات‌ها» است. چند روز بعد و در حالی که تعداد مبتلایان به کرونا در آمریکا دو رقمی شده بود مدعی شد که دولتش کاملا شیوع کرونا را تحت کنترل دارد و فقط یک نفر که از چین آمده به این ویروس مبتلا است.

تعداد مبتلایان به کرونا در پنتاگون به ۸۹ نفر افزایش یافت

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا خبر داد که تعداد مبتلایان به کرونا در پنتاگون به ۸۹ نفر افزایش یافته است.

«چاک برایسهارد» سخنگوی وزارت دفاع آمریکا روز چهارشنبه گفت که تعداد مبتلایان به کرونا در وزارت دفاع آمریکا به ۸۹ نفر افزایش یافته است.

وی که با خبرگزاری آناتولی ترکیه مصاحبه می‌کرد، افزود: «۴۹ نفر از مبتلایان به کرونا نظامی بوده و ۴۰ نفر دیگر نیز غیرنظامیان پنتاگون هستند.»

در پی شیوع کرونا در میان اعضای وزارت دفاع آمریکا، «مارک اسپر» وزیر دفاع این کشور و معاونش خود را قرنطینه کرده و کار‌های وزارت دفاع را از طریق ارتباط تلفنی و تصویری به پیش می‌برند.

هفته پیش نیز یک مقام پنتاگون هشدار داده بود که آمار رسمی شمار نظامیان این کشور که به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند با آمار واقعی تفاوت دارد.

همچنین چند روز پیش «کریستوفر کاوولی» فرمانده نیرو‌های آمریکایی در اروپا که به دلیل شرکت در کنفرانسی در اروپا ممکن بود به کرونا مبتلا شده باشد، خود را در قرنطینه قرار داد.

بر اساس آخرین آمار طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۰۸ نفر در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند تا مجموع مبتلایان به کرونا در این کشور به ۸۰۱۹ نفر برسد.

همچنین با مرگ ۱۵ نفر دیگر در آمریکا به دلیل کرونا، شمار قربانیان این ویروس در آمریکا به ۱۲۴ نفر رسید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر