بازدید 8538
۳

۳۳۰ میلیارد تومان به ۳ میلیون کم‌بضاعت پرداخت شد

سخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور از واریز اولین مرحله حمایت معیشتی خانوار‌های کم‌بضاعت برای حدود ۳ میلیون نفر با رقمی بالغ بر ۳۳۰ میلیارد تومان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۶۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸ 19 March 2020

به گزارش «تابناک»،، مهدی قمصریان در گفتگو با فارس با اشاره به واریز اولین مرحله کمک معیشتی خانوارهای کم بضاعت اظهار داشت: شب گذشته بالغ بر ۳۳۰ میلیارد تومان برای حدود 3 میلیون نفر سه شنبه شب گذشته واریز شده است.

وی ادامه داد: به طور متوسط ماهانه ۳۶۰۰ میلیارد تومان یارانه نقدی و بالغ بر ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان یارانه معیشتی بنزین به حساب خانوار‌ها واریز شده است. همچنین از اول سال تاکنون غیر از یارانه ۹ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی پرداخت شده است.

قمصریان در مورد اعتبارات عمرانی نیز گفت: از اول سال تاکنون پرداخت‌های نقد و غیر نقد برای تکمیل طرح‌های عمرانی ۶۰ هزار میلیارد تومان بوده است.

سخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه در بهمن ماه ۲۷ هزار میلیارد تومان حقوق و عیدی به کارکنان دولت پرداخت شده است، گفت: ۲۴ هزار میلیارد تومان نیز در اسفند ماه حقوق دادیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
پس کو؟چرا به حساب یارانه من راننده تاکسی چیزی واریز نشد؟لابد میخوان وام بدن که بیشتر گرفتارم کنن!
به کدوم مستمند و کم بضاعت دادند که به کمیته امدادی ها با ماهانه 170 هزار تومن حقوق شامل نشد؟کمیته امدادی ها کم بضاعت نیستند ؟اونوقت میگن به هتل دارها و رستوران دار ها تا 2 میلیون وام دادند- یعنی رستوران دارها پس انداز ندارند؟که محتاج این وام باشند؟
کی داده کی گرفته مثل همه امارهای قبلی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل