بازدید 51944
۴
گزارش مجمع امروز آبی ها در آخرین روز سال

۲عضوجدیدهیات‌مدیره استقلال؛یک هم‌جناحی‌دیگر وزیر!

حجت نظزی دبیر دفتر سیاسی حزب اعتماد ملی و مشاور معاون سابق وزارت ورزش بود، ولی سابقه‌ای از فعالیت او در سطوح مختلف فوتبال به چشم نمی‌خورد و به نظر می‌رسد سلطانی فر یکی دیگر از انبوه مدیران گمنام و بیگانه با فوتبال حرفه‌ای را با روابط سیاسی و جناحی راهی هیات مدیره سرخابی کرده
کد خبر: ۹۶۶۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۳ 18 March 2020

مجمع عمومی باشگاه استقلال ضمن پذیرش استعفای علی فتح‌الله‌زاده، حجت نظری و احمد سعادتمند را به‌عنوان اعضای جدید هیات مدیره این باشگاه معرفی کرد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، براساس مصوبه مجمع عمومی شرکت فرهنگی ورزشی استقلال، احمد سعادتمند و حجت نظری به‌عنوان اعضای جدید هیات مدیره این باشگاه انتخاب شدند. سعادتمند پیش از این هم به عنوان رییس هیات مدیره در استقلال حاضر بود اما پس از اختلاف با برخی اعضا بخصوص فتحی و معاونش خطیر ، استعفا داد و رفت. حالا گفته می شود او مدیرعامل بعدی استقلال خواهد بود. 

بشیر نظری معروف به حجت نظری دیگر عضو جدید هیات مدیره آبی ها، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و جوان‌ترین نماینده منتخب مردم تهران در پنجمین دوره شورای شهر تهران است. او دبیر دفتر سیاسی حزب اعتماد ملی است و مشاور معاون سابق وزارت ورزش و جوانان بود ولی سابقه ای از فعالیت او در سطوح مختلف فوتبال به چشم نمی خورد و به نظر می رسد وزیر ورزش یکی دیگر از انبوه مدیران گمنام و بیگانه با فوتبال حرفه ای را با روابط سیاسی و جناحی راهی هیات مدیره سرخابی کرده است.

۲عضو جدید هیات‌مدیره استقلال؛ ورود هم‌جناحی‌دیگر وزیر

سلطانی فر پیش از این با انتصاب رسول پناه عضو سابق همین حزب سیاسی اصلاح طلب به ریاست هیات مدیره پرسپولیس که یک دندانپزشک است، علاقه خود به سیاسی کاری در ورزش را نشان داده بود.

مجمع عمومی باشگاه استقلال همچنین ضمن پذیرش استعفای علی فتح‌الله‌زاده، با آرزوی صحت و سلامتی برای وی از تلاش‌هایش در مدت حضور در هیئت مدیره این باشگاه قدردانی کرد. 

با توجه به اینکه پیش از این عبدالرضا موسوی به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال معرفی شده بود و وی پس از مدتی در فضای مجازی از سمت خود استعفا کرد، اما عملا عدم واکنش از سوی وزارت ورزش باعث شده تا این فرد همچنان در مسند هیات مدیره آبی‌پوشان حضور داشته باشد. همچنین پیش از این هم شایعات فراوانی مبنی بر استعفای کامران منزوی توسط رسانه‌ها شنیده شد و در این باره باز هم واکنشی از سوی وزارت ورزش دیده نشد تا این عضو هم به نظر برسد با توجه به انتصابات امروز در باشگاه استقلال ماندگار شده است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
زرد ها برای قهرمانی علیه دو تیم محبوب پایتخت همه کار میکنن ولی کور خوندن و خواب قهرمانی رو میبینن
وزیر تا بردن استقلال به دسته دو از پا نخواهد نشست
پولهای مفتی که به فوتبالیستها داده میشه ازهمین بیت المالیه که گفته میشه از تحریمها ضربه دیده، درسته؟
پس چرا یه سری تا ته کیسه دستشان را می تونن ببرن و استفاده کنن؟
جالبه مجلس خوابیده؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل