بازدید 3661

ارائه گرنت فناوری به همه دانشگاه ها تا سال ۱۴۰۰

کد خبر: ۹۶۶۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱ 18 March 2020

قائم مقام معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم در امور فناوری گفت: تا پایان سال ۱۴۰۰، به همه دانشگاه های کشور گرنت فناوری تعلق می گیرد.

به گزارش مهر، مهدی کشمیری پیرامون اهم برنامه‌های این معاونت در سال ۱۳۹۹ با اشاره به موضوع گرنت های فناوری گفت: قرار بود که از اسفند ماه امسال، ارائه این گرنت با سرفصل پایان نامه‌ها، برای دانشگاه‌های ۵ استان آغاز شود که بواسطه بروز مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا، این امر به تعویق افتاد و به فروردین ماه ۹۹ موکول شد.

قائم مقام معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم در امور فناوری افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، روال کار به این شکل است که پس از گذشت ۶ ماه از ارائه گرنت به دانشگاه‌های این ۵ استان، در فاز بعدی، تعداد استان‌ها به ۱۵ افزایش یابد و نهایتاً تا آغاز سال ۱۴۰۰، این طرح، دانشگاه‌های تمامی استان‌های کشور را پوشش دهد.

وی افزود: بر همین اساس به پایان نامه‌های با موضوعات فناوری و نوآوری، ۱۰ میلیون تومان و رساله‌های دکتری ۲۰ میلیون تومان تعلق خواهد گرفت.

کشمیری با بیان اینکه ارائه این گرنت در فاز نخست با یک سرفصل کلید خواهد خورد، ادامه داد: تصمیم داریم، سال آینده هم راستا با پوشش تدریجی سراسر کشور، سرفصل‌ها را نیز به ۳ سرفصل افزایش دهیم؛ یعنی همچنان که دانشگاه‌های استان‌های سراسر کشور را مورد حمایت قرار خواهیم داد، سرفصل‌ها را هم افزایش می‌دهیم.

وی گفت: در این راستا، علاوه بر پایان نامه‌ها به عنوان سرفصل نخست، تلاش می‌کنیم فعالیت‌های اعضای هیأت علمی در حوزه تحقیقات آزمایشگاهی (Search Lab) را بعنوان سرفصل دوم و شرکت‌های نوپایی که از دل دانشگاه‌ها بیرون می آیند را بعنوان سرفصل سوم، حمایت کنیم. میزان حمایت از تحقیقات آزمایشگاهی هیأت علمی ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان