بازدید 4320

صالحی امیری: ابطال انتخابات دوومیدانی کارشجاعانه وزارت ورزش بود

کد خبر: ۹۶۶۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳ 18 March 2020

رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک از تصمیم وزارت ورزش در تجدید انتخابات فدراسیون دوومیدانی قدردانی کرد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، رئیس این کمیته تصمیم وزارت ورزش مبنی بر تجدید انتخابات فدراسیون دوومیدانی را بسیار شجاعانه و در راستای شفافیت و قانونمداری عنوان کرد. پس از حواشی برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی و طرح ابهامات و اعتراضات صورت گرفته به نتیجه انتخابات، وزارت ورزش و جوانان تصمیم به تجدید انتخابات در زمان دیگری گرفت.

سیدرضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در این رابطه گفت: به شدت اعتقاد دارم این تصمیم وزارت ورزش و جوانان بسیار ارزشمند و شجاعانه بود که در راستای حفظ منافع کلان رشته دوومیدانی به‌عنوان رشته المپیکی با قهرمانان و پیشکسوتانی بزرگ گرفته شد.

وی ادامه داد: بعد از اتفاقات مجمع انتخاباتی فدراسیون و ابهاماتی که برای جامعه ورزش به خصوص اهالی پرافتخار رشته دوومیدانی به وجود آمد، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک با بررسی همه‌جانبه ابعاد موضوع و مشورت با کارشناسان، پیشکسوتان، قهرمانان، اعضای مجمع و اهالی رسانه پیگیری این مهم و مطالبه خانواده دوومیدانی را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس کمیته ملی المپیک خاطر نشان کرد: دوباره اعلام می‌کنم تصمیم شجاعانه وزارت ورزش و جوانان ابتدا به درخواست خانواده دوومیدانی و سپس در راستای شفافیت، قانونمداری و دفاع از حقوق و منافع اهالی این جامعه بزرگ و با تمرکز بر استراتژی تقویت این رشته گرفته شد که با همدلی تمام ارکان رشته دوومیدانی می‌تواند نویدبخش روز‌های خوش این رشته باشد.

صالحی امیری افزود: دوومیدانی از مهمترین رشته‌های المپیکی دنیاست که خوشبختانه در کشورمان نیز از جایگاه ویژه‌ای نزد ورزشدوستان برخوردارد است. امیدوارم با همراهی تمامی پیشکسوتان، قهرمانان، مدیران، رؤسای هیئت‌ها و به خصوص کارشناسان و اهالی رسانه که انصافاً موضع‌گیری معقول و درستی در اتفاقات اخیر داشتند، هر چه سریع‌تر زمینه برپایی مجمع انتخاباتی در آستانه بزرگ‌ترین رویداد پیش رو یعنی المپیک توکیو ۲۰۲۰ مهیا شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان