بازدید 21499

نگرانی‌ها از موج دوم کرونا در قم بالا گرفت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: نگرانی‌ها در خصوص موج دوم بیماری زیاد است و به همین دلیل از مردم می‌خواهیم که در منازل مانده و حضور مردم در خیابان‌ها در این ایام نگران کننده است.
کد خبر: ۹۶۶۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۱ 17 March 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، دکتر محمدرضا قدیر که پس از بهبود از بیماری کرونا چند روزی است دوباره در محل کار خود حاضر می شود تاکید کرد: همه باید کمک کنند تا چرخه انتقال ویروس کرونا قطع شود، هر یک نفر مبتلا به ویروس کرونا می تواند چندین نفر دیگر را نیز مبتلا کند.

وی بیان کرد: افرادی هستند که نمی دانند، کرونا دارند و در خیابان ها در حال تردد هستند که این افراد ناقل بیماری بوده و می توانند ویروس را منتقل کنند.

وی افزود: از همه مردم می خواهم که هر چه سریعتر در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند و این کار در راستای کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس موثر است.

وی ادامه داد:‌ ذخائر خونی استان پایین آمده و افرادی که علائم ویروس کرونا را ندارند، حتما به سازمان انتقال خون مراجعه کرده و اهدای خون کنند.

تاکنون نتیجه آزمایش کرونای یکهزار و ۲۳ بیمار در استان قم مثبت اعلام‌شده است، در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ تن به تعداد بیماران کرونایی قم افزوده‌ شده‌است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۱۴ هزار و ۹۹۱ نفر در کشور به‌طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۸۵۳ نفر براثر ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۴ هزار و ۹۹۶ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر