بازدید 9586

بادامچیان:۹۸ سال امتحان‌های بزرگ برای ملت بود

دبیرکل موتلفه گفت: سال ۹۸ سال امتحان‌های بزرگ برای همه ما بود که مشکلات و سختی‌های فراوانی بر ملت تحمیل شد.
کد خبر: ۹۶۶۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹ 16 March 2020

 

 

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در آخرین مواضع هفتگی این حزب سال ۹۸ اظهار کرد: سال ۹۸ سال امتحان‌های بزرگ برای همه ما بود. مشکلات و سختی‌های فراوانی بر ملت تحمیل شد، اما به برکت رهبری معظم، حضور گسترده مردم در همه صحنه‌ها، مقاومت و ایستادگی و همراهی همگانی، همت همه با هم ملت، توفیقات الهی و برکات فداکاری شهدا و خوبان ایران اسلامی در این امتحان‌ها پیروز و موفق شد و با انتخابات سرنوشت ساز دوم اسفند، راه برای گام دوم انقلاب اسلامی هموار گردید.

او با تبریک فرارسیدن نوروز باستانی و سال نو به محضر، ولی امر مسلمین و ملت بزرگ ایران و همه ملت‌های منطقه از همه خدمات و همیاری‌های جانانه مردم و از جمله اعضاء و طرفداران مؤتلفه اسلامی در سال ۹۸ تقدیر و تشکر کرد و برای همه خوبان و ملت شجاع و متعهد ایران و برای همه مسلمانان موفقیت کامل و پیروزی‌های ارزشی در سال ۹۹ از خداوند متعال مسئلت نمود.

بادامچیان در ادامه گفت: در چهل و دومین بهار آزادی اسلامی، یاد و خاطره شهدای بزرگوار به ویژه سردار فداکار امام زمان عج و نایب الامام خامنه ای، شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراهش و شهدای مدافع، شهدای حریم اهل بیت (ع) در عراق، شهدای یمن و فلسطین و شهدای مظلوم هند و کشمیر و سایر شهدای اسلام در سراسر جهان را گرامی می‌داریم و برای آن‌ها علو درجات و برای خانواده‌های آنان توفیق ادامه راه شهدا را مسئلت می‌کنیم.

او با تبریک به نمایندگان منتخب مجلس یازدهم که اولین مجلس گام دوم است، خطاب به آن‌ها تأکید کرد: از هم اکنون برای سامان یافتن مجلسی ارزشی، ولایتمدار، عدالت محور و مشکل گشا، به شور و مشورت و برنامه‌ریزی اقدام کنند.

بادامچیان با تقدیر و تجلیل از خدمات و تلاش‌های پزشکان و پرستاران و همه دست اندرکاران مبارزه با بلیه جهانی کرونا گفت: از همیاری این عزیزان که صادقانه و فداکارانه زحمت می‌کشند و از اهتمام دولت در مهار این ویروس خطرناک فراگیر تقدیر و تشکر می‌کنیم.

او با گرامیداشت یاد و خاطره مرحومه خانم فاطمه رهبر اظهار داشت: برای همه آن‌هایی که با این بیماری سخت از دنیا رفتند طلب مغفرت می‌کنیم و برای بیماران، شفای کامل از خداوند مسئلت داریم. وظیفه تک تک ما و همه ملت این است که همه با هم بکوشیم و کمک کنیم تا این بیماری سخت مهار و ریشه کن شود و همه به مسئولان یاری رسانی داشته باشیم.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در ادامه با تقدیر از توجه دولت و نهاد‌های ذیربط به آسیب دیدگان اقتصادی از این بیماری و کمک رسانی به آن‌ها تأکید کرد: همه مردم و آن‌ها که تمکن مالی یا امکان مددرسانی در این امتحان همگانی دارند، باید غمخوار هم باشند و بکوشند که شادی را جایگزین عم‌ها کنند.

او افزود: از سپاه عزیز و بسیج فداکار که در سال ۹۸ خدمات عظیمی را به موقع در سیلاب‌ها و زلزله‌ها و در مشکلات مردم و در دفاع از کشور همراه نیرو‌های مسلح و غیرمسلح کشور انجام دادند، تشکر فراوان داریم و از همه درخواست می‌کنیم هرکس با این عزیزان به اندازه توان خود همکاری نماید.

بادامچیان تأکید کرد: از مسئولان اطلاعاتی و امنیتی کشور و قوه قضائیه می‌خواهیم با قاطعیت و سرعت، با سوء استفاده گران و شایعه پردازان و عوامل نفوذی استکبار، برخورد بازدارنده داشته و مطمئن باشند که مردم از آن‌ها پشتیبانی خواهند داشت.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با تقدیر از صدا و سیما در خدمت رسانی و آگاهی دهی به مردم درباره مشکلات گفت: انتظار عمومی این است در این ایام که خانواده‌ها در خانه می‌مانند، با برنامه‌های شاد و مفید و استفاده از همه تجربیات ۴۰ ساله و ظرفیت هنرمندان، فضای ارزشی بانشاطی را به خانواده‌های ایرانی تقدیم کنند.

او با تقدیر از یاری رسانی‌های دولت‌های چین، روسیه و قطر و برخی کشور‌های دیگر به ایران برای مهار بیماری کرونا تأکید کرد: اقدامات خصمانه و به دور از ارزش‌های انسانی دولت هایی، چون آمریکا و همدستانش در ادامه تحریم‌ها و تحریم اقلام بهداشتی و درمانی برای ایران محکوم است و این اقدامات موجب رسوایی بیشتر مدعیان حقوق بشر می‌باشد.

بادامچیان با محکوم کردن اقدامات اخیر آمریکا در عراق اظهار داشت: حملات متجاوزانه و زبونانه آمریکا به عراق و نیرو‌های مردمی مدافع ملت این کشور، دلیل عجز و استیصال آمریکایی‌ها می‌باشد. از ملت عراق می‌خواهیم هرچه زودتر تحت لوای مرجعیت، با وحدت و یکپارچگی، نیرو‌های اشغالگر آمریکایی را از عراق بیرون کنند و بازسازی کامل عراق را پیگیری نمایند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در پایان اظهار داشت: در آغاز سال ۹۹ از همه یاران مؤتلفه اسلامی می‌خواهیم برای تحقق کامل گام دوم، آمادگی کامل را در خود و همراهان، تدبیر نمایند و برای همه عزیزان، سعادت و عزت، کامیابی، رفاه عادلانه و سالی سرشار از سلامتی، نشاط، موفقیت و جهاد را آرزو کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر