بازدید 5503
با امضای تفاهم بین وزارت بهداشت، ستاد نانو و گروه صنعتی گلرنگ؛

گلرنگ، 1.000.000 ماسک ان95 به قهرمانان سلامت کشور اهدا می کند.

گروه صنعتی گلرنگ در تفاهمی با وزارت بهداشت و ستاد توسعه فناوری نانو، و در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی خود نسبت به اهدای یک میلیون ماسک ان95 به قهرمانان سلامت کشور اقدام می کند.
کد خبر: ۹۶۵۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰ 15 March 2020

گلرنگ، 1.000.000 ماسک ان95 به قهرمانان سلامت کشور اهدا می کند.

به گزارش خبرنگار ما، اهدای یک میلیون ماسک N95 به قهرمانان سلامت کشور در راستای حسن اجرای مسئولیت اجتماعی گروه صنعتی گلرنگ در حوزه سلامت با توجه به شرایط پیش آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا و ضرورت حفظ سلامت کادر پزشکی، پرستاری و خدماتی مراکز مراقبتی، درمانی و بیمارستانی انجام خواهد شد.
براساس این گزارش، ماسک های تولیدی توسط ستاد نانو و با تامین هزینه توسط گروه صنعتی گلرنگ تحویل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای توزیع در مراکز درمانی و بیمارستان های مورد نظر در کل کشور قرار می گیرد.
امید است دیگر تولیدکنندگان بخش خصوصی کشور نیز با در نظر گرفتن شرایط خاص موجود در مواجهه با شیوع ویروس کرونا همچون گذشته به منظور حفظ و حراست از مردم میهن عزیزمان نسبت به تامین برخی کمبودهای موجود اقدام عاجل داشته باشند.

گلرنگ، 1.000.000 ماسک ان95 به قهرمانان سلامت کشور اهدا می کند.

این اقدام گروه صنعتی گلرنگ نشان از همدلی و همراهی بخش خصوصی کشور با هموطنان عزیز وتوجه به سلامت جامعه درمانی و قهرمانان سلامت کشور است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان