بازدید 9467

قدردانی سخنگوی‌وزارت‌خارجه از کادر درمانی کشور

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با تمجید از پزشکان، پرستاران و سایر کارکنانی که درگیر مبارزه با ویروس کرونا در کشور هستند، از مردم درخواست کرد که رعایت بهداشت و ماندن در خانه‌های خود به قطع کردن چرخه منحوس کرونا کمک کنند.
کد خبر: ۹۶۵۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۶ 15 March 2020
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در یادداشتی کوتاه از مردم خواست که با رعایت توصیه‌های بهداشتی و ماندن در خانه‌های خود اجازه ندهند که بار اضافی بر شانه‌های خسته کادر درمانی کشورمان افزوده شود.

موسوی در این یادداشت نوشت: «امروز حسب ضرورت در جلسه‌ای کرونایی بودم که از ابتدا باید ماسک و دستکش می‌پوشیدم؛ از همین ماسک‌های نازک و معمولی! در طول دو ساعت جلسه شاید ۱۰ بار از شدت اذیت شدن در نفس کشیدن و گرما ناگزیر شدم ماسک را در بیاورم یا نیمه بپوشم (البته دور از چشم بقیه و تقلب طور!) همان‌جا یاد پزشکان و پرستاران و پرسنل بیمارستان‌ها افتادم که ساعت‌های متمادی با لباس مخصوص و ماسک‌های چندلایه عاشقانه مشغول خدمت بی‌منت به همنوعان خود هستند. به غیرت و تعهد و عشق آن‌ها به هموطنان خود درود می‌فرستم و دستشان را می‌بوسم. حداقل قدردانی ما از این جان بر کفان راه سلامت رعایت توصیه‌های بهداشتی و ماندن در خانه است تا باری اضافی بر شانه‌های خسته کادر درمانی کشورمان نیفزاییم و چرخه انتقال این ویروس منحوس را قطع کنیم و #کرونا_را_شکست_دهیم!»
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار