بازدید 9133
۱
سوژه

کدام گزینه، مدیرعاملی استقلال بی‌پول را قبول می‌کند؟

احتمال زیاد می‌رود با اضافه شدن یک عضو جدید به هیات مدیره استقلال، سکان مدیرعاملی استقلال به فرد جدیدی داده شود. این شائبه از این جهت وجود دارد که موسوی عضو متمول هیات مدیره استقلال که از زمان حضور فتح‌الله‌زاده در استقلال با او دچار اختلاف شده بود و به نوعی از استقلال قهر کرده بود دوباره برگردد.
کد خبر: ۹۶۵۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷ 14 March 2020

معادلات و تغییرات مدیریتی استقلال، به فاصله ماهیانه رسیده است و هر ماه فرد و چهره جدیدی در راس باشگاه بحران زده آبی می نشیند.

به گزارش تابناک ورزشی، فتح الله زاده که بعد از دریافت حکم سرپرستی باشگاه استقلال با انبوه فشار طلبکاران باشگاه مواجه شده بود، متوجه شد اوضاع اداری و مالی این باشگاه بسیار وخیم تر از چیزی است که فکرش را می‌کرد.

اشتباهات و افتضاحات مدیریتی قبلی بخصوص در دوره فتحی اکنون گریبان استقلال را گرفته است و بازیکنان فعلی نیز بعد از تعطیلی تمرینات بدلیل ویروس کرونا ، به فتح الله زاده برای دریافت پول قبل از این وقفه طولانی در ادامه لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا فشار آورددند.

احکام سنگین فیفا که مهمترین شان با شکایت شفر صادر شده است، شوخی بردار نیست. حالا این مصایب باعث شده فتح الله راده خودش را کنار بکشد. احتمال می‌رود با اضافه شدن یک عضو جدید به هیات مدیره استقلال، سکان مدیرعاملی استقلال به فرد جدیدی داده شود. این شائبه از این جهت وجود دارد که موسوی عضو متمول هیات مدیره استقلال از زمان حضور فتح‌الله‌زاده در استقلال با او دچار اختلاف شده بود و به نوعی از استقلال قهر کرده بود و حالا او با تغییرات صورت گرفته دوباره در روند مالی استقلال نقش آفرینی می‌کند.

کدام گزینه، مدیرعاملی استقلال بی‌پول را قبول می‌کند؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جناب وزیر ورزش، این تیمهای دولتی بیت المال سوز را واگذار کنید بخش خصوصی و جلوی این همه فساد مالی را بگیرین، بس نیست واقعا؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی