بازدید 10766
رئیس اتاق بازرگانی اردبیل خبر داد

تصویب معافیت مالیاتی کاسبان خرد

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: طرح معافیت مالیاتی کاسبان خرد در عملکرد سال ۹۸ تصویب شد.
کد خبر: ۹۶۵۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴ 13 March 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حسین پیرموذن در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در اردبیل اظهار کرد: اتاق بازرگانی اردبیل در شرایط کنونی با تمام توان در کنار مردم و دولت برای مقابله با ویروس کرونا قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه در در بحث برون مرزی و واردن کردن مواد اولیه و همچنین کمک به فعالیت واحدهای تولیدی آماده هرگونه همکاری هستیم، خاطرنشان کرد: در جلسه ای که با واحدهای تولیدی مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده داشتیم، اغلب این تولیدکنندگان از نحوه توزیع مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی گله مند بودند که پیشنهاد شد این تولید و توزیع از طریق انجمن های توزیع و پخش صورت گیرد و در این راستا مطالبات آنها کتبا به استاندار ارسال شده است
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: اولین محموله مواد اولیه به مقدار 20 تن الکل از طرف اتاق بازرگانی امروز وارد و در اردبیل به واحدهای تولیدی اختصاص داده می‌شود که در این خصوص از همکاری استاندار و مدیر کل دادگستری استان تشکر می‌کنیم.
پیرموذن اضافه کرد: به رغم اینکه بخشنامه‌ها حاکی از تعویق بازپرداخت تسهیلات بانکی واحدهای تولیدی تا خرداد ماه است، در این جلسه مصوب شد تا این بازپرداختی از سوی دولت تا شهریورماه تمدید شود.
وی تصریح کرد: با توجه به شرایطی که پیش آمده و تعطیلی بخش گردشگری و شرایط استان اردبیل پیشنهاد معافیت مالیاتی کاسب‌های خرد را برای عملکرد سال ۹۸ در این جلسه مصوب کردیم.
پیرموذن با اشاره به سایر فعالیت‌های اتاق بازرگانی درمورد مقابله با ویروس کرونا گفت: با همت اتاق بازرگانی استان اردبیل یک اتاقک ضدعفونی کننده در بیمارستان امام مستقر شد و سه دستگاه دیگر در حال ساخت است.
وی ادامه داد: گروه دیگری از محققان اردبیلی تونل ضدعفونی کننده تولید کرده‌اند که بعد از رفع ایرادات موجود و تست آن از طرف اتاق بازرگانی به مراکز درمانی هدیه خواهد شد.
به گزارش گروه دریافت ایسنا، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: در راستای واردات مواد اولیه مورد نیاز برای مقابله با کروناویروس اقدامات اولیه انجام شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار