بازدید 3854

یوفا درخواست به تعویق افتادن یورو ۲۰۲۰ را رد کرد

کد خبر: ۹۶۵۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳ 11 March 2020

با وجود پیچیده شدن شرایط در برخی از لیگ‌های داخلی فوتبال اروپا، یوفا فعلاً برنامه‌ای برای به تعویق انداختن جام ملت‌های اروپا ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از نشریه آ. اِس اسپانیا، اتحادیه فوتبال اروپا همچنان به رد درخواست‌ها برای به تعویق انداختن رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ در تابستان سال جاری ادامه می‌دهد.

شیوه ویروس کرونا در اروپا به خصوص ایتالیا که باعث لغو بسیاری از بازی‌ها و به تعویق افتادن آن‌ها شده، نگرانی‌هایی را درباره به پایان نرسیدن لیگ‌های داخلی بعضی کشور‌ها به وجود آورده است. با توجه به برگزاری یورو ۲۰۲۰ در پایان فصل، آن دسته از باشگاه‌هایی که بازی‌های‌شان به دلیل شیوع کرونا لغو شده در پایان فصل به دردسر خواهند افتاد و باید برنامه‌ای بسیار فشرده را برای انجام همه مسابقات‌شان تنظیم کنند. از این رو سران چند لیگ از یوفا خواسته‌اند که یورو ۲۰۲۰ را برای چند ماه یا یک سال به تعویق بیندازد که این درخواست هنوز مورد موافقت یوفا واقع نشده است.

چیزی که مسئله را بغرنج‌تر می‌کند، برگزاری بازی افتتاحیه این رقابت‌ها در شهر رم پایتخت ایتالیاست کشوری که بیشترین آمار ابتلا به کرونا در دنیا پس از چین را دارد. ایتالیا سه بازی‌اش در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ را باید در خانه انجام دهد و این در حالیست که هنوز مشخص نیست شیوع کرونا در این کشور چه زمانی متوقف خواهد شد.

روند شیوع کرونا، اما در دیگر کشور‌ها مانند اسپانیا هم روبه افزایش است و این کشور و همسایه غربی‌اش پرتغال دستور برگزاری مسابقات‌شان پشت در‌های بسته را داده‌اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان