بازدید 8223

کسب سهمیه ارزنده بوکس المپیک توسط شه‌بخش

در مبارزات جدول شانس مجدد وزن ۵۷ کیلوگرم، دانیال شه‌بخش مقابل "سینگ یو" از هنگ‌کنگ قرار گرفت و در سه راند متوالی به برتری رسید تا نخستین سهمیه بوکس ایران را برای المپیک ۲۰۲۰ توکیو کسب کند.
کد خبر: ۹۶۵۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴ 11 March 2020

بوکسور وزن ۵۷ کیلوگرم ایران با شکست دادن حریف خود در جدول شانس‌مجدد، نخستین سهمیه بوکس ایران برای المپیک ۲۰۲۰ توکیو را به دست آورد.

به گزارش تابناک ورزشی، در آخرین روز از مسابقات بوکس انتخابی المپیک قاره آسیا به میزبانی اردن، در مبارزات جدول شانس مجدد وزن ۵۷ کیلوگرم، دانیال شه‌بخش مقابل "سینگ یو" از هنگ‌کنگ قرار گرفت و در سه راند متوالی به برتری رسید تا نخستین سهمیه بوکس ایران را برای المپیک ۲۰۲۰ توکیو کسب کند.

اما در دومین مبارزه نمایندگان ایران امید احمدی‌صفا بوکسور ۵۲ کیلوگرم تیم ملی، در حالی که ۲ بر یک در راند شماری پیروز شده بود، رسما مقابل حریف خود با ناداوری بازنده اعلام شد تا از کسب سهمیه المپیک باز بماند.

در دیگر مبارزه نمایندگان ایران، اشکان رضایی بوکسور ۲۰ ساله تسم ملی ایران در وزن ۶۳ کیلوگرم، مقابل بوکسور تاجیکستانی که نایب قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد به روی رینگ رفت و نتیجه را واگذار کرد تا در کسب سهمیه المپیک ناموفق باشد.

آخرین نماینده ایران در این مسابقات هم شاهین موسوی است که تقریبا ۳۰ دقیقه دیگر باید در جدول شانس مجدد وزن ۷۵ کیلو، مقابل حریف مغولستانی به روی رینگ برود. موسوی با برد در این مبارزه می‌تواند دومین سهمیه بوکس ایران برای المپیک ۲۰۲۰ توکیو را به دست آورد.

اسامی ۸ بوکسور اعزامی ایران به این رقابت‌ها به شرح زیر بودند:
۱- وزن ۵۲ کیلوگرم، امید احمدی‌صفا
۲- وزن ۵۷ کیلوگرم، دانیال شه‌بخش
۳- وزن ۶۳ کیلوگرم، اشکان رضایی
۴- وزن ۶۹ کیلوگرم، سجاد کاظم‌زاده
۵- وزن ۷۵ کیلوگرم، سیدشاهین موسوی
۶- وزن ۸۱ کیلوگرم، احسان روزبهانی (کاپیتان)
۷- وزن ۹۱ کیلوگرم، طوفان شریفی
۸- وزن به اضافه ۹۱ کیلوگرم، ایمان رمضانپور

علیرضا استکی به عنوان سرمربی، غلامرضا کریمی و همایون امیری به عنوان مربی و دانیال تیماجی به عنوان مربی بدنساز، تیم ایران را در اردن همراهی می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها