بازدید 3652

وزارت ورزش: با مخالفت فیفا، انتخابات فوتبال لغو می‌شود

اگر فیفا موافق برگزاری انتخابات نباشد ما اساسنامه را اصلاح خواهیم کرد. به هر صورت ما براساس چارچوب قواعد و مقررات بین‌الملل حرکت می‌کنیم
کد خبر: ۹۶۵۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶ 11 March 2020

پس از پایان مجمع انتخابات فدراسیون جانبازان ، مهدی علی‌نژاد معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش در جمع خبرنگاران در خصوص تغییرات انجام شده در باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: تغییرات انجام شده داخلی است و در این زمینه وزارت ورزش و جوانان ورود پیدا نمی‌کند. این درست نیست که وزیر بخواهد در خصوص جزئیات این باشگاه ورود کند.

به گزارش تابناک ورزشی، علی نژاد گفت: وقتی کسانی در فدراسیون فوتبال مسئولیت دارند در این زمینه هیچ نیازی به وزارت ورزش و جوانان نیست! 

وی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه انصاری فرد اعلام کرده است ما بر حسب دستور از وزارت ورزش و جوانان تغییراتی را در باشگاه ایجاد کردیم، افزود: من به شدت این مسئله را تکذیب می‌کنم و اطلاعی از این موضوع ندارم! این موضوع داخلی است و ارتباطی به وزارت ورزش و جوانان ندارد.

علی‌نژاد همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا انتخابات فدراسیون فوتبال طی زمان مقرر برگزار خواهد شد یا خیر؟تصریح کرد: طی نامه‌ای که از فیفا دریافت کردیم به ما تأکید کرده است که انتخابات برگزار نشود. اگر فیفا موافق برگزاری انتخابات نباشد ما اساسنامه را اصلاح خواهیم کرد. به هر صورت ما براساس چارچوب قواعد و مقررات بین‌الملل حرکت می‌کنیم و اگر به این نتیجه برسیم که انتخابات برگزار نشود مطابق قوانین بین‌المللی پیش خواهیم رفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر